Page 3 of 5

Re: Audi 60 L

Posted: 07 Mar 2014, 20:46
by $küll
4x140

Re: Audi 60 L

Posted: 23 Mar 2014, 16:50
by rene
Začela se je demontaža po težnji boljšega sodelovanja menjalnika

Image

Donator že čaka pred vrati še prej pa bo lamela dobila novo plast oblog in pa pojavil se je še en problem

Image

Image

Prasemering bo potrebno zamenjat :D
Demontirane so tudi kompletne sprednje obese ki bodo v naslednjem tednu šle v obnovo k vargalantu.
Vedno znova pa me fascinira dizajn delov ki so na tem avtu ker so deli zelo nenavadnih oblik. To može da napravi samo rus ili kinez :D

Re: Audi 60 L

Posted: 24 Mar 2014, 14:29
by rene
Razturancija se nadaljuje :D

Image

Cilindri in bati v zelo dobrem stanju praktično brez zračnosti. Seveda je spet narobe svet in je bat konkaven kar je vbistvu tudi ves kompresijski prostor kajti glava je

Image

ravna :D

In zakaj bi človek šel demontirat to

Image

Nažalost zato. Glava je počena na vseh 4 cilindrih približno enako je pa razpoka pomojem precejšna. Imam še 2 rezervni glavi ki pa sta tudi popokani ampak se mi zdi da ta ki je bila na motorju še najslabša. Vendar pa je ena izmed glav počila na drugem mestu in sicer med svečko in ventilom in ne med ventiloma kot ostali dve.
Z pomočjo Jetz helfe ich mir selbst knjige sem ugotovil da je tista glava starejšega tipa ki pa je drugačna samo v nekih malenkostih in pašejo navzkriž.
Najboljše se mi zdi vse glave očistit in odnes k nekomu ki se ukvarja z varjenjem glav. Je že kdo to delal? Izkušnje, mnenja, priporočila k kateremu majstru nest so več ko dobrodošla :)

Re: Audi 60 L

Posted: 24 Mar 2014, 14:49
by croma_man
zgolj predlog, preden se zagoniš v "neracionalno" popravilo. Kaj pa kak "zeitgemäß" swap ? Torej menjaš motor, in pa daš pač stare dele gor kot so npr. ohišje filtra...? Dobil boš bistveno boljši motor, performančno pač vsakemu svoje,...

jst bi v tej smeri razmišljal raje kot pa da grem gutembergovo biblijo še enkrat pisat.

Re: Audi 60 L

Posted: 24 Mar 2014, 16:33
by rene
Sem razmišljal že o tem. Ni me presenetlo da je glava počena ker so bli vsi pokazatelji prisotni :) .
Samo glede na to da je avto slaba osnova za karkoli hitrega ven naredit bi ga rad ohranil v karseda originalnem stanju vključno z motorjem čeprav mogoče to ni optimalna rešitev. Ko bom imel željo za it hitro pa bom nabavil kak primernejši avto ;)

Re: Audi 60 L

Posted: 24 Mar 2014, 23:12
by L4UK0
Huh pa kaj so to inženirji počeli če imaš doma 3 glave in so vse 3 popokane?! :(

Re: Audi 60 L

Posted: 25 Mar 2014, 00:05
by Tine
Sicer ponavadi več glav več ve, ampak tu tisti ki je bil glavni ni razmišljal s trezno glavo in je storil poglavitno napako ter brezglavo lociral glavi ventila preblizu druga drugi. V glavnem, za obglavit.

Re: Audi 60 L

Posted: 25 Mar 2014, 00:24
by L4UK0
V glavnem imaš kar prav :lol:

Re: Audi 60 L

Posted: 25 Mar 2014, 08:44
by eugene
Una razpoka ne škodi nič. In ni nič posebnega kadar so ventili tako skupaj. Lahko brez skrbi obnoviš najboljšo glavo( ne tisto ki ima razpoko proti sveči, ker je to slabše) in jo pokneš gor. Če malo pomisliš kam pa lahko sploh pušča kompresija skozi tisto razpoko. V sesalni ali izpušni kanal, ne v olje ali vodo. In ker je samo razpoka skozi katero komaj kaj uhaja je puščanje praktično zanemarljivo. Ne dajaj nič varit ker kot prvo bi mogu dat sedeže ven,, jim na novo naredit sedišča in jih spet naprešat notri in bi sploh takoj spet počlo. Z abit sigoren da ne pušča v vodni kanal, kar je po moje bolj redko lahko provaš dobi nekog ati testira puščanje.

Aja temu tipu glave ko je izgorevalna komora v batu se reče Heron. 1.6 enke GTIji imajo tako in porsche 924.

Re: Audi 60 L

Posted: 25 Mar 2014, 09:01
by Tine
pa WBXi tudi, vsaj kar se poglobljenih batov tiče