Page 3 of 7
Re: Trabant 601
Posted: 30 Jan 2013, 12:49
by Opelpower
pomoje da če boš dal 7 + ne boš zgrešil

..... jazt bi sigurno 8J in 175/50 gor natlačil.. ali ima to še 12 col?
Ker potem ti ostanejo le mini gume, 165/60 ... tist pa na 7J max

Re: Trabant 601
Posted: 30 Jan 2013, 17:11
by RE21
Tegale so spravili že na 13 colska kolesa. Tudi sam sem imel v mislih 7 ali 8J. Glede na to, da bo šel v obnovo, se samo malo prilagodi koloteke. Spredaj nebi smel bit problem, so že zdaj 20cm noter pomaknjena kolesa. Zadaj pa mislim da bo šlo, bo treba probat.
Gume pa verjetno kitajc dela, ane? Za mojo plastiko, bodo že zdržale tja do 100km/h

Re: Trabant 601
Posted: 30 Jan 2013, 18:18
by ZiZa
Re: Trabant 601
Posted: 26 Jun 2013, 22:15
by RE21
Da malo obudim temo in pokažem kaj se dogaja. Projekt je stekel, avto je šel v prafaktorje in čaka na preporod.
Karoserija, kar je pleha, ni tako slaba, še posebej ne po peskanju. Trenutno čaka kleparja (papi-ja) da jo reši lukenj. Vmes se bodo pripravljale ostale stvari. Najprej podvozje z mašino, nato notranjost.
Kar se tiče podvozja, bi avto rad znižal, nisem pa vešč nižanja listnatih vzmeti. Če ima kdo kaj izkušenj s tem, mu bom hvaležen.
Nekaj slik:
Avto po peskanju in zaščiten z osnovno barvo
Nekako ga je bilo potrebno pripeljati domov
Čakanje na kleparja

Re: Trabant 601
Posted: 26 Jun 2013, 23:06
by Opelpower
Hehehehe...ful hecn zgleda v garaži, kot igračka
PS...ubistvu zgleda pleh res solidno, le vogale obrob je pa kar dobro pojedlo. A se dobi kaj reperatur pleha?
Re: Trabant 601
Posted: 26 Jun 2013, 23:14
by FR Wolf
Super izgleda, v garaži pa vidim da ni več Žanovega črnuha

Re: Trabant 601
Posted: 27 Jun 2013, 00:30
by DS71
včasih se je pri fičotu sprednji konc najbolj elegantno spustilo če si za spodnji list kateri je bil najkrajši obrnil kontra ..potem je cel feder poravnalo .. drugače pri jugotu zadaj ali z distančniki najbolj profi zadeva pa je z valjanjem listov da zmanjšaš lok ..je pa treba bit pozoren na to ,da se sama širina vzmeti veča in ti ponavadi potem meče kolesa na A .. to govorimo o sistemu z prečnimi listnatimi vzmetmi
Re: Trabant 601
Posted: 27 Jun 2013, 20:04
by trabi
Najlažje ga je spusti tako , da si izdelaš pravokotnik , ki je enako širok kot listnate vzmeti dolg pa toliko, da je daljši od razdalje med 4 vijaki , ki držijo vzmeti. Vstaviš ga vmes med vzmeti in sediščem vzmeti. Jas sem vstavil 6 cm visok pravokotnik in je 6 cm nižji. Moraš pa pri takem postpku nabavit nove vijake, malo odrezat usmerjevalnik za gretje in pa seveda nastavit optiko kar je največji problem zato, ker kolesa porine čisto ven. Zadaj pa sem jas vzel ven 4 liste pa je bil nižji za nekje 3-4 cm v trdoti pa se sploh ni poznalo da bi bil mehkejiši pa še kolesa so se postavila ravno niso bila spodaj več potegnjena not. Pa če ga po tem postopku hočeš spredaj spustit za več kot 6 cm je potrebno prestavit glavni zavorni valj, ker so vzmeti le 2 cm nižje od valja.
Re: Trabant 601
Posted: 28 Jun 2013, 22:51
by RE21
Nekaj takega sem imel v mislih, predvsem za spredaj. da vzamem kakšno plast iz zadnje vzmeti, pa ni slaba ideja. Slišal sem, da naj bi se dalo "zvezat" vzmeti oz kolesa z zajlo. Predvidevam, da bi po tem moral stršati amortizerje.Ima kdo kaj izkušenj s tem. Če stvar deluje ni slaba ideja, predvsem za tehničnega narest in kasneje določit najnižjo točko voznosti avtomobila. Verjetno bom preizkusil kar nekaj možnosti nižanja, po tem pa se bo že našla neka pametna rešitev. Važno da gre avto v poden, nanj pa široka kolesa.
Tukaj so pomagala Oplova kolesa 7,5 širine

Re: Trabant 601
Posted: 01 Jul 2013, 12:44
by limited
Všeč mi je, da se je še nekdo nešel oživeti in znižati vzhodnjaka. Na googlu boš našel kar nekaj stance version trabija, če pa boš pobrskal pa mogoče tudi najdeš kakšen forum, stric google pa ti bo pomagal pri prevajanju.
Vezanje fedrov ti odsvetujem razen če maš "strica" na tehničnem, najbolj preprosto je na fedre održeš, kar ti bo večina odsvetovala, ampak verjetno ne boš dirkal z njim oz. prevažal težke tovore. Sam pri ladi druge opcije nisem imel, saj ne obstajajo krajši fedri, razen neke tuning made in Rusija variante, katere pa so vse previsoke za tisto kar sem sam hotel. Amortizerjev pa nisem predeloval ker so bili prestari, zato sem raje kupil nove trše in kvalitetnejše.
V kolikor boš potreboval nove dele za trabija me kontaktiraj preko zs, sam imam dobavitelja iz Madžarske, in glede na to da za Lado dobim praktično vse, mislim da tudi za trabija ne bo problem.