Na e28 turbo me ni motilo zgolj to da je plaval, so bile še druge kot so karoserija, v papirjih 520, če se ne motim itd,. Morda bi se sedaj odločil drugače kot sem se takrat, kaj pa vem. Se niti ne oziram nazaj.
Glede karavana. Vedel sem za njegove potapljaške izkušnje pa me ni motilo. Takrat je bil to še 520i sedaj 525tds. Ker poznam prejšnjega lastnika in vem, da je več kot dosleden in temeljit človek. Školjko je slekel, prepral in ščistil, nato pa prestavil vse iz dizla in homologiral. Dosedaj niti ene električne okvare (niti mehanske, trkam na les), kar je za avto letnik 1992, ki je v vsakodnevni uporabi in nabija solidne kilometre naravnost odlično.
Glede moje iskalne akcije. Trenutno imam nekaj nalgedano v tujini in moram na ogled, več bo znanega v naslednjih tednih oz. mesecu. Če se izkaže, da to ni to, iščem naprej.
K: BMW M-a ali naknaden swap


-
- Posts: 140
- Joined: 01 Apr 2013, 16:43
Re: K: BMW M-a ali naknaden swap
Saj pri takih mochte gern kupcih kot si ti niti ne preseneča, da najdete milijon izgovorov.
Če se prodaja motor z menjalnikom in je vse okoli motorja zastonj, se pravi avto, nimaš kaj brundat, ampak...
Bomo videli kaj boš privlekel v rangu 10ke, dvomim da bo kaj v bližini zastavljenega zneska, ampak nikoli ne veš, želim ti veliko uspeha pri nabavi vozila.
Če boš našel kakega M5 e28 in nima šibedaha, ga ne kupuj, ker ga mora imeti
Če se prodaja motor z menjalnikom in je vse okoli motorja zastonj, se pravi avto, nimaš kaj brundat, ampak...
Bomo videli kaj boš privlekel v rangu 10ke, dvomim da bo kaj v bližini zastavljenega zneska, ampak nikoli ne veš, želim ti veliko uspeha pri nabavi vozila.
Če boš našel kakega M5 e28 in nima šibedaha, ga ne kupuj, ker ga mora imeti

Re: K: BMW M-a ali naknaden swap
Za tisto e28 sem pac presodil da zame ni bila vredna tega denarja, ker je potrebovala več kot sem jaz bil pripravljen žrtvovati tako finančno kot tudi časovno.
Avto drugače kupljen v tujini. Znotraj zastavljenega zneska in željen model z željeno motorizacijo.
Avto drugače kupljen v tujini. Znotraj zastavljenega zneska in željen model z željeno motorizacijo.

Re: K: BMW M-a ali naknaden swap
Čestitke! Čakamo predstavitev.DKsW123 wrote:Za tisto e28 sem pac presodil da zame ni bila vredna tega denarja, ker je potrebovala več kot sem jaz bil pripravljen žrtvovati tako finančno kot tudi časovno.
Avto drugače kupljen v tujini. Znotraj zastavljenega zneska in željen model z željeno motorizacijo.
Alpinas were always posh hot rods!

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: K: BMW M-a ali naknaden swap
^^^what he said^^^
Kva rajcaš kle neki brezveze, povej raj kero zver si kupu
Kva rajcaš kle neki brezveze, povej raj kero zver si kupu


Re: K: BMW M-a ali naknaden swap
Čisto sem pozabil potem objavit kakšno sliko v tej temi. V glavnem avto je kupljen že zdavnaj. Moral sem žrtvovat kako leto življenja, da sem uredil paprije in logistiko po legalni in občasno noro neumni birokratski poti, ampak sem zrihtal. Čakal sem še na homologacijo na terenu in seveda dočakal tako, da je papirologija sedaj rešena.
Avto je točno to za kar sem navijal (torej e28 letnik 1986) z ročnim menjalnikom, špero (e34 m5), zavore so od e34 m5, avto zniažan in na bilstein amortizerjih.
Je original m535i po papirjih.
Od opreme:
- gretje šoferskega ogledala in ključavnice na vratih
- check control
- tempomat
- el. šibedah
- špera
- pranje luči
- centralno zaklepanje
- športni sedeži
- osvetljena M ročica
- klima (vse razen kompresorja in cevi do kabine)
Najboljši del vozila pa zaenkrat še nebi razkrival
Avto je točno to za kar sem navijal (torej e28 letnik 1986) z ročnim menjalnikom, špero (e34 m5), zavore so od e34 m5, avto zniažan in na bilstein amortizerjih.
Je original m535i po papirjih.
Od opreme:
- gretje šoferskega ogledala in ključavnice na vratih
- check control
- tempomat
- el. šibedah
- špera
- pranje luči
- centralno zaklepanje
- športni sedeži
- osvetljena M ročica
- klima (vse razen kompresorja in cevi do kabine)
Najboljši del vozila pa zaenkrat še nebi razkrival


Re: K: BMW M-a ali naknaden swap
Čestitke!...a je s38
?

