Page 3 of 8
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 22:51
by $küll
ja v katalogih so, če se jih dobi ja pa druga zgodba

Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 23:16
by papi
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 23:35
by pero27
$küll wrote:
sem razmišljal da bi s kakim plastelinom vzel odtis pa zmeril negativ... ma se mi ne da, bo že majster preveru.
Jaz sem zmeril tako da sem uporabil tanko bakreno žico (iz navitja motorja) kot merilni listič; v cilinder sem dal obroček, potem pa probal kako debelo žico lahko vmes stlačim v riso.
Ni v nulo, približno pa vidiš kje si

Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 28 Sep 2017, 06:12
by stony
Če rabiš še kak backup blok z glavo, vem za enega z 100 c3 avant. Mislim pa da je tam 2.2 not.
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 28 Sep 2017, 07:32
by eugene
Če so risi samo na eni strani potem ti jih lahko povrta kako desetinko izven centra in rešeno.
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 28 Sep 2017, 08:17
by $küll
stony wrote:Če rabiš še kak backup blok z glavo, vem za enega z 100 c3 avant. Mislim pa da je tam 2.2 not.
če je turbo bi bil zanimiv, samo dvomim. mora bit prav 2144ccm, wr, gv, js, kg. od 2.2 NA imam še dva bloka viška

Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 28 Sep 2017, 08:18
by $küll
eugene wrote:Če so risi samo na eni strani potem ti jih lahko povrta kako desetinko izven centra in rešeno.
blok je v prtljažniku, po službi grem direkt do njega.
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 28 Sep 2017, 08:19
by croma_man
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 8-223-9108
sam se vidjo tud neki risi...sam niso tigri kot pri tebi.
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 28 Sep 2017, 08:32
by stony
$küll wrote:stony wrote:Če rabiš še kak backup blok z glavo, vem za enega z 100 c3 avant. Mislim pa da je tam 2.2 not.
če je turbo bi bil zanimiv, samo dvomim. mora bit prav 2144ccm, wr, gv, js, kg. od 2.2 NA imam še dva bloka viška

Nichts turbo
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 28 Sep 2017, 08:54
by Fleko
Koliko pa je imel tale motor km za seboj? Ker se tudi risov od honanja ne vidi.