Po dolgem času se javljam. Spet bom prosil za nasvete, mnenja..
Kot sma z kolegom smukcom ugotovila, so te 3.0 V6 12V motorje sami idijoti "obnavljali, vzdrževali, rihtali". Vsaka stvar, ki se jo pregleda, to potrdi
Naročil STD Glyco ležaje ojnične, batne obročke Goetze, semeringe gredi, itd.
Pa sedaj končno uspel motor dalje razstavit in okril spet možne nadaljne probleme..
Prvo je blo to. Vse po svoje označeno puše cilindrov. Je že zgledalo, kot da so vse pomešali, pa se je izkazalo, da so več kot očitno delali na pamet brez Alfine knjige. Številke v krogu so original številčenje, rimske so pa kak so si oštevilčili po svoje
Jz seveda nisem sledil njihoveme sistemu
No zdej pa "fun" part.
Cilinder 1 brez pripomb
Cilinder 2..so ostale lise od neke tekočine in par prask, ki se skoraj da ne čutijo sploh. Plus mal pikc rje od stanja očitno.
Cilinder 3..isto lise neke tekočine ostale, mal rje in par risov, ki se spet praktično ne čutijo.
Cilinder 4..nekaj ris pri vrhu in pa spet neke lise.
Cilinder 5..par neznanih pikic/lis zopet.
Cilinder 6..zopet lise od nečesa, ostalo ok.
Se pa poraja še par vprašanja. Glede na to da je motor bil popolnoma razstavljen očitno. Mreža po cilindrih je predobra, da bi bila iz leta 88

Se pravi se je naredilo novo mrežo. Ampak kdo bi naredil novo mrežo in pustil stare batne obročke?? Namreč te batni obročki, sigurno niso bli menjani z ležaji oz med to "generalko". Oljni obroček je totalka zabasan.
Plus 5 batov je oznaka B, eden pa je ozanak A (št. 3). In pa 1, 2, 3 imajo na batu napisano 128. 4, 5 pa 019. Nakar ima 6 zopet 218. Zariban bat in dan drugi? Napačen, ki mogoče ni za to stran predviden?
Kot zadnje pa še strah, da niso slučajn pohonali cilindrov preveč, glede na to da je blo vse na pamet in bolj na pol narejeno
Mnenja, predlogi, izkušnje, itd dobrodošla!
P.S. Slike so namerno malenkost večje, da se bolje vidijo detajli.