Page 3 of 16
Re: Škoda Favorit 135ls
Posted: 02 Jun 2015, 11:02
by Fleko
Samo potem bo vsake par dni treba ''štelat'' višino, da vedno praskalo
Aja za info, na sliki, kjer je obešena 15ka je zamenjan feder od BMW-ja e28

Cca. 5 cm je počepnl.
Re: Škoda Favorit 135ls
Posted: 02 Jun 2015, 12:03
by Waxxx
Vidim, da so me drugi prehiteli pri predlogu...
Bom pa podal poljski članek o njej:
http://www.klasyczny.com/simply-clever- ... jaka-znam/
Jaka, znam!
Priporočam sprehod po ostalih člankih... Jaz rad drkam na njih!

Re: Škoda Favorit 135ls
Posted: 03 Jun 2015, 13:19
by MAIK
Samo je res še grša, kot se jih spomnim, ko so tukaj okoli vozile. Oziroma tolk je grda da je že zelo cool.
Hitro jo zabi v podn pa železno šus plato, da bodo iskre letele.
Re: Škoda Favorit 135ls
Posted: 03 Jun 2015, 13:36
by Opelpower
Ja upam da ne bo ostalo pri teh petih cm, ker je bolj apen.
Mogoče je res najceneje jo zabit na poširjene 7-8' plehnate 13 colarce in 175/50 13 gume, počepnit za 10cm, in nosilce motorja podložit za kake 3cm .. in ja .. šusplato.
Za počepnit je pa tko, na original mortiče ne bo šlo, razen če bi jih skrajšal, in iz kakših starih gewind pobral fedre in navoje... pač mal predrkancije

Re: Škoda Favorit 135ls
Posted: 03 Jun 2015, 13:54
by Fleko
MAIK wrote:Samo je res še grša, kot se jih spomnim, ko so tukaj okoli vozile. Oziroma tolk je grda da je že zelo cool.
Hitro jo zabi v podn pa železno šus plato, da bodo iskre letele.
Maska ji krivico dela, bomo rešil glede tega nekaj.
Opelpower wrote:Ja upam da ne bo ostalo pri teh petih cm, ker je bolj apen.
Pomoje bo za vsaj še enkrat tok počepnila
Opelpower wrote:
Mogoče je res najceneje jo zabit na poširjene 7-8' plehnate 13 colarce in 175/50 13 gume, počepnit za 10cm, in nosilce motorja podložit za kake 3cm .. in ja .. šusplato.
14ke bojo šle gor, motor za enkrat nebom dvigoval, vsaj dokler ne pride večji noter, takrat pa bo potrebno vse nosilce predelovat.
Opelpower wrote:
Za počepnit je pa tko, na original mortiče ne bo šlo, razen če bi jih skrajšal, in iz kakših starih gewind pobral fedre in navoje... pač mal predrkancije

Prvo bomo na bumb stopih fural vmes se bo pa neko nižje podvozje nardilo pri amortizerju.
P.s. če slučajno kdo ve za kakšen lep odbijač od GLX se priporočam.
Re: Škoda Favorit 135ls
Posted: 04 Jun 2015, 00:41
by Bajta
tooo mi je všeč!

končno bo ena prava škoda na naši sceni, manjka tega.
Re: Škoda Favorit 135ls
Posted: 06 Jun 2015, 16:01
by belidirkac
Za tole imam pa jaz mislim, da na zalogi en menjalnik z zelooo kratkim diferencialom če bi te zanimalo
Bo šlo ko pes
Mislim, da je original končni prenos 3,9 ta je pa 4,86 če se še prav spomnim.
Re: Škoda Favorit 135ls
Posted: 08 Jun 2015, 10:56
by Fleko
Uh to more bit uber kratko.
Od katerega modela je diff, da je tok kratek?
Mislim, da imaš prav trenutno je gor 3,9, doma imam še menjalnik od felicie z 3.83 vendar so prestave drugačne, tako da je krajši.
Cena?
Re: Škoda Favorit 135ls
Posted: 13 Jun 2015, 15:39
by belidirkac
Diferncial je bil prav ekstra kupljen za predelavo, ni od nobenega tovarniškega modela. Sem imel svoje čase predelano Favoritko pa je bilo to na njej.
Cena? Še sam ne vem kaj rečt... 100€ za komplet že zmontirano v menjalnik, ki ima prevoženih 27.000km. Tolk da se mi vsaj splača it premetavat garažo, da ga izbrskam ven.

Re: Škoda Favorit 135ls
Posted: 13 Jun 2015, 19:27
by Fleko
Mi je Dani razložu glede difa in turbo favoritke...
Lej če se odločim za krajši menjalnik ti sporočim. Načeloma še ne vem, kateri motor bo v njej in kdaj. Ali pred zimo naredim swap ali po zimi.
