@ grega .. haska od polza, seveda je .. glej pihnalo je dihtungo

...ne cist res, druck je nabil pri cca 3000obratih pa do 5500 pol pa se ni tak poznalo, mogoce bi moral uzig malo nastavit, da je ze tam prevec zakasnel, ampak do tega nisem prisel.. vidim da si iz mb, pa ko dobim eno pametno dihtungo pa sestavim nazaj lahko malo probama kolk vidim mas turbolegendo

Kompresija je bila, na 1,2,3 - 9 bar na 4 tem pa 8.3 bar, te stare M10 ze imajo v osnovi nizke kompresije
Vodni hladilnik original, in dokler ni spustila dihtunga je bil se vse v mejah norm oz pri polni obremenitvi nekje na 3/4 na armaturki (stopinj nisem meril)
Oljni hladilnik, hmmm zenkjrat ni bil potreben temp olja pri kratkih naganjanjih je prilezla do 110 C tak da alles klaar.. res pa da sem odvodno cev od turbota v karter nardil delno bakreno (kot minimalno hlajenje najbolj vrocega olja) za hude case imam pa gor namontirano ohisje oljnega filtra od S14 in ima dovode za oljni hladilnik
@L4UKO hvala

in ja zame je blo presenetljivo kolk je dal avto od sebe, za vse stock zadeve brez interkulerja in na 0.6 bar. Pa slabo napeljan auspuh (turbo mora bit cim bolj odprt jaz pa imam od 1.6 original gor )
mogoce referenca ....stock 90 konjev z duplim solex didta je mel po stoparci nekje dobrih 11 sekund do 100.. z solex 32dis BREZ turbo 15 sekund

in na koncu kompleted z turbo na 0.6bar pa nekje dobrih 8 sekundic. to je merjenjo zmeraj po enakih pogojih -

gumb in prst na stoparci .. na valje ga ne mislim vozit, ker je vse skup revscina, ampak men je pomembno da je filing dober in da zadnje spodrsnejo pa da se malo poprek lahko zapelam.
Malo sem tudi testiral z kolegom ki si lasti e36 323i pa je blo zanimivo na zacetku tam do 90 je celo moj malo bolj skocil pol pa so konji zmagali in do nekje 160 km/h je bil pred mano za kak avto. Zal ni prislo do tega da bi dvignil boost, ampak bo kmalu
@Anzee

hja res je KONCNO tud sam sem sebi to rekel .. to sem ze mel v mislih kakih 10 LET...JA fucking 10 let .. in to tocno fergazer turbo (nic druga) vendar zmeraj kaj prislo vmes, sem celo prej kupil kak hitrejsi avto za igrackanje (manj dela in takojsen rezultat), zdaj pa enostavno prostorska stiska in sem se odlocil tole izvest. Cakal sem tako dolgo da turbo, ki sem ga kupil pred 10 imi leti in dal obnovit je zastekal waste gate...

se dobro da sem prej na mizi zadevo stestiralin posledicno popravil. mogoce kot info turbo je od dizla (vem ja dizli imajo nizje tem izpuha - ampak turbo se dobro drzi pa temeratura izpuha ne preseze vec kot 900 C pod polno obrementvijo) in sicer Tipo 1.9 td turbinca takrat kupljena se za tolarje
Za vozit je hmm lusno od 3500 zacne in pol vleceeee.Po suhem ni nobenih tezav, ko pa je bila mokra cesta je blo pa se bolj lusno, celo kontrolirano se dalo slajdat. Ne znam si predstavljat kak je moral it 2002 turbo po mokri cesti
@sablac ... nope ta avto je od novega pri hisi lepo priden v garazi