Page 3 of 7

Re: OPEL ASCONA B 1.6S 1977

Posted: 26 Apr 2015, 10:51
by Cox
Image

Veš kaj pravijo o wd-ju ... Dobri mojstri ga ne rabijo, slabim pa tak ne pomaga :D

Re: OPEL ASCONA B 1.6S 1977

Posted: 26 Apr 2015, 20:09
by Ante V8
Eto bio mi pri ruci našao ga u gepeku od auta.
:D

Re: OPEL ASCONA B 1.6S 1977

Posted: 26 Apr 2015, 22:19
by Ante V8
čišćenje i lakiranje

Image

Image

Image

Image

Image

Re: OPEL ASCONA B 1.6S 1977

Posted: 28 Apr 2015, 23:12
by Ante V8
Uglavnom manje više sve sto fali je stiglo.Oba vanjska retrovizora,maska sa znakom,zadnja lampa,donji dio armatue u crvenoj boji,ispušna grana za injection,H4 farovi..Dosta toga je stiglo zahvaljujući kolegi Božidaru.Hvalaaa :D

Image

Image

Image

Image

Image

Image

sve original ,samo rastavljeno i očišćeno,jedino čekam kopče sa cinčanja koje stižu ove dane.

Image

Re: OPEL ASCONA B 1.6S 1977

Posted: 29 Apr 2015, 10:38
by DS71
huh ..armaturna gre na tapicirung ko budali šamar 8-)

Re: OPEL ASCONA B 1.6S 1977

Posted: 29 Apr 2015, 23:05
by Ante V8
Da sjesti će joj super,a idemo i dalje s radovima.Evo i usis za nju je gotov.Grana je od rekorda e2 2.2,klapna gasa sa leptirom,dizne sa postoljima i railom su uz male prepravke od omege a 2.4

Image

Re: OPEL ASCONA B 1.6S 1977

Posted: 07 May 2015, 00:00
by Ante V8
Armatura sva rastavljena ,oprana i sad je polako dovodim u red.Već sam neke djelove lakirao.

Image

lakirano
Image

Image

tabla sa satovima kompletirana.i ura je isto reparirana i lakirane kazaljke kao na tabli

Image

Image

Re: OPEL ASCONA B 1.6S 1977

Posted: 09 May 2015, 21:37
by Ante V8
Eto i gornji dio armature gotov,kao i srednja konzola.Prvo sam popunio par pukotina na tabli sa brtvilom ,koji se koristi kod vakumiranja prozora te onda lakirao bojom za branike.

Image

Re: OPEL ASCONA B 1.6S 1977

Posted: 10 May 2015, 23:25
by Ante V8
I unutarnji blatobrani su u primeru.

Image

Image

Re: OPEL ASCONA B 1.6S 1977

Posted: 20 May 2015, 23:24
by Ante V8
Uspio sam i veći dio instalacije od ascone riješiti.sve na novo složeno ,spojevi lemljeni i izolirani te sam uklopio još i ožičenja ,injectiona,maglenki i elektroventilatora .Na kraju je sve oko motora složeno u rebraste bužire ,zbog zaštite i estetike.
Evo razloga zašto sam mjenjao dio ožičenja ,a usput zbog ovakvih žica auta se gase ili se čak zapale jer se griju zbog otpora.

Image

Image