Page 3 of 7

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 13 Feb 2016, 20:29
by eugene
za sedeže nardit je treba skoraj nujno imet rezila za vrezat kote, ker kolkor imam izkušenj razni glava majstri ( tej ki ravnajo brusijo ventile in sedeže) nimajo neki posluha glede specijalnih želj kaj hočeš. niti nimajo izkušenj z nekimi performance dodelavami glav. glavni trik je da premakneš naležno površino na zunanji rob ventila in potem imaš plac za povečat luknjo- seveda po vrezanju še ostalih 60 in 75 st kotov.

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 16 Feb 2016, 23:48
by Fleko
Cool še en turbo projekt :!:
Like

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 19 Feb 2016, 22:49
by TITan
Malo kontroverzna odločitev: inox vijaki za izpušni kolektor v alu glavi (z dosti bakrenega spreja)

Image

Image

Bomo vidli. Na maminmu avtu dela brez problema.

Prebarval pokrov ventilov, ščistil par zadev, se lotil sestavlanja bloka...

Image

Image

Sem pa dobil oldschool filter za oldschool avto :D

Image

Image

Škoda ker je razmerje čiščenje:sestavlanje nekje 5:1 :|

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 19 Feb 2016, 23:13
by grega983
Nima kaj bit RF vijakom

Na delti sem namesto M8 10.9 stojnih vijakov uporabil M10 navojno palico A4 70 pa še danes vse tesni :D

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 20 Feb 2016, 03:20
by pero27
Ja sej problem te korozije kovin različnih potencialov se pojavi če je med kovinama elektrolit (recimo slana voda); če ga ni, ni galvanskega člena in ni korozije. Tako da bakrena mast bo čisto vredu rešila zadevo, al pa kakšen threadlocker bi bil isto dober.

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 20 Feb 2016, 08:29
by zegler
saj pa inox pa alu -skupaj- ne bosta reagirala ... problem je obicno zelezo pa alu (tisto zapika). Tak da tud ce ne bi dal paste bi bilo VSE OK...

problem pri uporabi rostfrei vijakov je samo v tem, da jih ni pametno zamenjat z kaksnimi specificnimi vijaki (dolocene fizicne lastnosti)

jaz mam na izpuhu vse rostfrei vijake, se tako LEPO barvo dobijo :twisted:

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 20 Feb 2016, 12:53
by pero27
Ja pa bosta - inoxu sicer nebo nič hudega, aluminij bo pa požrlo (odejo navoji)

Inox je poenostavljeno železo z 15-25% kroma, potencial železa je +0.4V, potencial kroma +0.6V; zaokrožimo to na +0.5V
potencial aluminija je +1.3V (če ima še kaj magnezija pa še več) razlika napetosti je torej vsaj 0.8V, to je že kar fajn galvanski člen ( v baterijah je tipično 1.2-1.5V razlike).
Omnomnom gre aluminij. :D

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 20 Feb 2016, 16:33
by grega983
Ammmmm, v gradbeništvu se pri alu nosilnih konstrukcijah in podkonstrukcijah uporablja vroče cinkan vijačni material ali pa alternativno RF. To je standard in tudi še nisem videl galvanskega člena okoli RF vijaka in matice

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 20 Feb 2016, 17:01
by piko
Galvanskega člena verjamem, da nisi videl. Dokler je vse suho, je vse ok. V kolikor je zraven elektrolit, kateri deževnica seveda je, nastane razlika potencialov, kar pa lepo papa mehkejši material. Poglej si kako staro samokolnico z alu feltno tam okol ventila. Vse pojedeno.

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 20 Feb 2016, 17:19
by pero27
grega983 wrote:Ammmmm, v gradbeništvu se pri alu nosilnih konstrukcijah in podkonstrukcijah uporablja vroče cinkan vijačni material ali pa alternativno RF. To je standard in tudi še nisem videl galvanskega člena okoli RF vijaka in matice
rostfrej šrauf+alu jambor+slana voda=
Image