Page 3 of 4

Re: 1990 VW BUS

Posted: 04 Nov 2015, 20:03
by TITan
Preden grejo zimske 17ke gor :)

ImageFree candy! by Tit Bonač, on Flickr

Re: 1990 VW BUS

Posted: 14 Nov 2015, 17:31
by Volvej
Uuuuu dobra :lol: 8-)

Re: 1990 VW BUS

Posted: 03 May 2016, 21:21
by TITan
Že kar nekaj časa se matram s premalo boosta.
Na začetku sem z doma narejenim boost controllerčkom lepo nastavil na 1.2 bara.
Potem se je pa na kup nabralo pregrevanje (termostikalo IN termostat na enkrat), bosch pumpa je začela puščati pri razdelilni glavi in boosta je zmanjkalo iz 1.2 na 0.7 (stock).

Glede boosta sem si razlagal da pač ni dosti nafte, ker pumpa pušča, in da je zaradi tega dol padu. Hlajenje se je porihtalo (termostat, termo stikalo, nova ekspanzija...), pumpi se je zamenjalo oring, boosta pa še nikjer.

Ok. Sigurno je doma narejen boost controller zatajil. Sem za test zablindiral cev do wastegata, da je ta skos zaprt, pa kr še 0.7bara. Grrr...

Parkrat na novo nastavil timing, probal 3 različne pumpe, probal brez (vem, da ne dovolj pretočnega) izpuha, brez filtra... Mogoče minimalne izboljšave vsakič, samo pritisk pa tam tam.

Počasi je šlo samo še na slabše. Na zadnje sem bil na 0.5 bara max z zelo počasnim spooolom. Takrat sem se lotil lappat loputo od wategata, pa je šlo nazaj na 0.7 bara vsaj

Before
Image

During
Image

Zadnjič mi pa na klancu na avtocesti pade pritisk na 0.2 bara. Občutek kot da se bi kr na enkrat vetrnica zavrtela na osi ali pa kej. :? Na postajališču pregledal na hitro, pa je vse zgledalo OK. Doma razdrem vse cevi pa spet vizuelno pregledam vse, pa zgleda vse na mestu. Skoraj nič aksialnega lufta, malo (ravno prav) radialnega lufta. Zalaufam avto brez vseh cevi pa prov lepo spoola in piha. Že začel študirat kak bom zmontiral rezervno vodnohlajeno K14 tubino, pa vseeno vse nazaj skupi sestavim in probam malo naturirat mašino:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0wYootSS8gw[/youtube]

Get a cone filter they said... You'll have more power they said...

Zadeva je bila čisto zabita
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xWmfoI6EOhA[/youtube]

Prepucal filter pa sem nazaj na 1 baru vsaj, kar pomeni da sem na pravi poti :D . Mogoče spet probat brez lonca za katerega sumim da se je malo sesedu vmes.

Re: 1990 VW BUS

Posted: 04 May 2016, 07:13
by zegler
ja vse kaj imas za turbino je prevec :twisted: , pa saj je dizl, daj samo en lonec ki ima en prekat drugace pa skozi pa bo to reseno .. Men ko sem mel stock auspuh mi je tud spulal samo do 5000 obratov pa se boost je bil 0.7... zdaj pa gre lepo ko je auspuh z vecjim pretokom gor .. drugace pa ti priporocam da ostanes cim dlje na turbini s samo oljnim hlajenjem, z vodnim tiste lajtunge kr crkujejo, ko masino izklopis tam not voda zavre in pol cevi to s casom spustijo, no ce bi namontiral elektro vodno pumpo da se pol laufa ko izklopis avto, to bi slo.

Re: 1990 VW BUS

Posted: 04 May 2016, 09:39
by TITan
Ko sem mel vodno hlajenje je bil vedno problem z nečem ja, čeprav sem mel pumpo zraven. Manj ko je točk da kej crkne, lepše je :D

Za lonec sem pa razmišljal da kr sam naredim. Downpipe je že 64mm, lonec bi pa vzel inox cev za dimnike, notri dal navrtano 64mm cev pa obložil z inox volno. Zvokovno je že z downpipom čisto spodobno, samo naj vsaj zgleda da je lonec gor :D

Re: 1990 VW BUS

Posted: 05 May 2016, 07:19
by zegler
sem zdaj komaj pogledal temo od zacetka, ko si omenil 64 downpipe :)

EJ, ti si ornk ta avto rihtal.. posteno 8-) sem najprej mislil, ok pac dvignil boost pa je to to :oops:
baje se intercoolerji fejst poznajo, tak da mogoce se to kam namontiras(ga nisem opazil), jaz ravno s tem zdaj na mojem jebem jeza :roll:

Re: 1990 VW BUS

Posted: 05 May 2016, 11:59
by TITan
Intercooler je na "to do" listi že zadnje 3 motorje :oops:

Najraje bi air to water sistem naredu, ker zadni motor je malo pain in the ass glede pretoka zraka. Za zračni intercooler so američani probavali in pogruntali da je treba intercooler zadihtat napram D stebričku in tam v en pleh narest lukno da vakum čes vleče, pa še v tem primeru večina da ventilator gor.

Re: 1990 VW BUS

Posted: 06 May 2016, 07:13
by zegler
:) ja lej porscheji imajo pipes potegjen naprej pa mas pol zadaj plac za IC al pa potegni IC naprej, al pa na montiraj BMIC (zunaj) saj pa je kombi mas dost placa, ali pac ne, nisem nikol videl v zivo kak to zgleda.

malo za salo malo za res... :oops:
lahko pa naredis out of the box, torej sam lukne nad masino pa montiras IC kot mali radiator za kabino - nad motorjem, pac imas okna odprta ko ga zenes, pozimi ti pa lepo kabino ogreva :)

sem testiral temp pri mojem, res da mam samo k16 ampak, zelo hitro se dvigne iz spodobnih 40-50 na 100 C. Recimo iz krizisca pa ko si pri ful boost v 4 proti 75% obratov je ze cez 100C. Bom pa kmalu videl kak je z tem ko je fmic gor.

Re: 1990 VW BUS

Posted: 20 Nov 2016, 19:00
by TITan
Kaj storiti, če imajo letne gume premalo profila za naslednjo sezono, samo preveč da bi jih stran dal? Trackday :D

Image

Image

Image

Image

https://youtu.be/CNDoXt0CH_Q

Ko je sonče zašlo so pršili še oblaki, tako da se je malo bolj počes probalo jet:
https://youtu.be/KynYK_Ao2T4

Re: 1990 VW BUS

Posted: 20 Nov 2016, 21:07
by Opelpower
Hudo narobe in dobr je zgledal T3 na pisti :lol: