Page 20 of 25
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Posted: 24 Oct 2015, 21:54
by eugene
Senzorja pretoka ne rabiš ker se pretok računa posredno iz tlaka, obratov in temperature zraka.
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Posted: 24 Oct 2015, 22:57
by MAIK
Problem je v tem da se ne spoznam neki ful na te standalone a imaš kakšen info kakšne senzorje kupit da bo to kompatibilno
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Posted: 24 Oct 2015, 23:31
by eugene
prvo treba vedet kateri stanalone sistem uporabljaš in prebrat navodila. večina sistemov pa ima možnost konfiguriranja na različne senzorje. temperaturna tipala so itek večinoma ntcji, katerih odziv je definiran z upornostjo v 3 temperaturnih točkah ( programi za mapirat standalone imajo ponavadi nek wizard ki ti iztega nardi neko look up tabelo odvisnosti, ki se potem naloži v ecu. tps je lin potenciometer- tu ni problemov, speed senzor moraš pogledat kake kolesca podpirajo- 60-1 , 36-1 itd. odziv map senzorja je vsaj pri megasquirtu predkonfiguriran in ga zbereš (podpira par modelov) pri drugih sistemih pa ne vem ampak ne more bit neka znanost.
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Posted: 26 Oct 2015, 22:38
by MAIK
eugene wrote:prvo treba vedet kateri stanalone sistem uporabljaš in prebrat navodila. večina sistemov pa ima možnost konfiguriranja na različne senzorje. temperaturna tipala so itek večinoma ntcji, katerih odziv je definiran z upornostjo v 3 temperaturnih točkah ( programi za mapirat standalone imajo ponavadi nek wizard ki ti iztega nardi neko look up tabelo odvisnosti, ki se potem naloži v ecu. tps je lin potenciometer- tu ni problemov, speed senzor moraš pogledat kake kolesca podpirajo- 60-1 , 36-1 itd. odziv map senzorja je vsaj pri megasquirtu predkonfiguriran in ga zbereš (podpira par modelov) pri drugih sistemih pa ne vem ampak ne more bit neka znanost.
Eugene a si ti slučajno kje Lj ali okolica. Te povabim na kafe ali pir, če bi bil tako prijazen in mi malo svetoval glede teh zadev, da ne bom spet kej fovš kupu

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Posted: 27 Oct 2015, 14:46
by eugene
Ne sem z obale in nimam neke olje delat v ljubljani kaj takega. V glavnem se moraš prvo odločit keri stanalone ecu boš kupu. Lahko kam megasquirt MS 3 je precej sofisticiran ima senkvenčni vbrizg in vse in še več kar rabiš ter lahko kupiš tudi kako izdelano verzijo
http://megasquirt.info/products/pro-con ... s/ms3-pro/
, ki ima bolj robusten hardwere ( konektorji ). potem mogoče kak angleški DTA( s40 ima papi) - ti boš rabu vsaj s60 ker hočeš furat kolko sem razumu wasted spark na 6 cil
http://www.dtafast.co.uk/compare_ECUs.htm.
Popularna varjanta je tudi VEMS ki je tudi cenovno kar ugoden in zmogljiv
https://shop.vems.hu/catalog/vems-p-48. ... 0f2e2c664d .
Jaz bi ti predlagal neki od tega trojega.potem malo preštudiraš kake senzorje boš nabavu ( tej troji imajo vsi več ali manj vse nastavljivo. Ko boš imel vse nabavljeno pa daš nelkomu da ti vse to zmontira in ožiči in po možnosti če se znajde vsaj za silo nastavi ali pa pelješ takoj h kakemu hemiju ali kakemu drugemu tunerju da ti nastavi z nule in stuna na valjih.
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Posted: 08 Jan 2016, 15:10
by MAIK
Pri sestavlanju sem opazil, da z blatnika malo solzi Rja.
Glede na to, da je ličar+klepar vzel 7000€ se to naj nebi zgodilo. Najprej sem mislil, da je steklo od šraufov, ker je bil avto nekaj časa zunaj ampak sem se vseeno odločil sneti blatnike in našel tole:

Mojster je pozabil zaščititi spodnji del blatnika in surovo speskanega zašraufal direktno na krak (brez neke tesnilne mase in česa drugega) :/
Za ta denar se to nebi smelo zgoditi.
Ampak smo sanirali ni bilo še nič kritičnega:
Sedaj še zmontiram potem pa se bom lotil počasi notranjosti.
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Posted: 08 Jan 2016, 15:17
by Rifasiemp
MAIK wrote:eugene wrote:prvo treba vedet kateri stanalone sistem uporabljaš in prebrat navodila. večina sistemov pa ima možnost konfiguriranja na različne senzorje. temperaturna tipala so itek večinoma ntcji, katerih odziv je definiran z upornostjo v 3 temperaturnih točkah ( programi za mapirat standalone imajo ponavadi nek wizard ki ti iztega nardi neko look up tabelo odvisnosti, ki se potem naloži v ecu. tps je lin potenciometer- tu ni problemov, speed senzor moraš pogledat kake kolesca podpirajo- 60-1 , 36-1 itd. odziv map senzorja je vsaj pri megasquirtu predkonfiguriran in ga zbereš (podpira par modelov) pri drugih sistemih pa ne vem ampak ne more bit neka znanost.
Eugene a si ti slučajno kje Lj ali okolica. Te povabim na kafe ali pir, če bi bil tako prijazen in mi malo svetoval glede teh zadev, da ne bom spet kej fovš kupu

Js mam emuja na svoji "streli"

sem pa delal sam bolj kot ne vse kar se instalacije itn tice

sem pa tudi dostikrat v lj

kak nasvet predat/oddat je pa najmanjsi problem

lahko tudi po tel

Lahko ti samo povem... Vems ali emu sta price/quality top izbira... Na obeh se lahko naredi sekvencni uzig za tvojega... oba imata 6 oz 8 coil exitov in zadeve delajo res lepo. Emu je sicer malce mlajse in v razvoju zadeva ampak js ga direktno lahko primerjam z MS in se lahko samo skrije MS... Ravno tako proti vemsu s katerim sem tudi ze imel izkusnje

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Posted: 08 Jan 2016, 18:31
by nicjasno
Uf uf... za 7k je pa to grda slamparija.
Pa ne pozabit se vosek naspricat povsod.
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Posted: 08 Jan 2016, 23:10
by pero27
In se je ponovno potrdilo;
If you want it to be done right; do it yourself.

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Posted: 09 Jan 2016, 00:12
by ZiZa
ejejej, zna bit še kje drugje nek na pola narejen?
sicer pa, kdaj bo prvi burnout? Lepo napovej datum, boš mel vsaj neko motivacijo, da skončaš to odesijado

1.4.2016 pa roka?
