Page 19 of 40

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 15 Nov 2013, 22:29
by sablac
no ja 2x je bla pr men to je ziher 100km-potrjeno se 700 :D

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 15 Nov 2013, 22:50
by grega983
sablac wrote:no ja 2x je bla pr men to je ziher 100km-potrjeno se 700 :D
Včeraj sem nekaj zašuštral z ključi za daily sajevčka, tako da bo delta še nekaj dni veselo nabirala kilometre in povzročala ekološko katastrofo po Mariboru :D

Se pa počasi nabirajo materialne dobrine za popestritev dolge in mrzle zime :lol:


Slike ?

En kup umazanije in napakic :oops:

Občutki ?

Do 3k obratov je zadeva družinsko lena, od 3 do 4k obratov se zadeva spravi k pameti in se čuti, da se konji pod haubo prebudijo, od 4k obratov naprej pa so konji prav naspidirani :lol:
Drugače je pomanjkanje zadnjega izpušnega lonca krivo, da na trenutke ne slišim svojih misli :oops:, podvozje je na trenutke trdo ko sam satan, servo volan bi prišel tudi prav na trenutke, razsvetljava števcev na armaturki je fabriška in je narejena po italjanskih standardih (beri - šalabajzersko), samo prestavljanje niti ni grozno , največja zamera pa gre servoojačevalniku zavor ter glavnemu cilindru, ki se ju v enaki obliki najde na zastavi Yugo.
Se pravi avto ima pod haubo živahnega italjanskega požeruha, zavore pa na nivoju srbske drvarnice......

Nekako je v planu da se sedaj pozimi servo in cilinder menjata za nekaj novejšega, obnovile se bodo felge, (ker sedaj pod lakom veselo oksidirajo), menjal bom sprednje varnostne pasove ker so sedanji od darovalke GT in so za pop..... slabi, rešiti še moram dve malenkosti na elektriki, menjati moram motorček za brisalec na zadnji haubi (sedanji je odpovedal poslušnost), zamenjati pa moram tudi ventil za regulacijo tople vode v pečki, saj sem med obnovo le tega pozabil zamenjati, je pa nedelujoč in se sedaj v teh mrzlih dneh naokoli vozim brez gretja.
Najverjetneje bo gajbica tekom zime dobila še nekaj lepih malenkosti tako da bo spomladi polno pripravljena na akcijo :)

Skratka, neverending story na vozilu, ki je daleč od zadnje mode, kljub temu pa se z njim vozim z večjim veseljem kot z novodobnimi garami :D

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 17 Nov 2013, 13:29
by L4UK0
Hehe, to pa so zgodbe, pa za čez zimo ti tudi ne bo dolgčas! :)

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 18 Nov 2013, 09:33
by belidirkac
grega983 wrote: Do 3k obratov je zadeva družinsko lena, od 3 do 4k obratov se zadeva spravi k pameti in se čuti, da se konji pod haubo prebudijo, od 4k obratov naprej pa so konji prav naspidirani

Še dobro, da počasi ulaufavaš zadevo.... :lol:

Dej še na 1,5 bara odpri ;)

Gospod ste morda konj po horoskopu?

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 18 Nov 2013, 13:51
by JureK
Neki ti ne da dopusta ta avto :)

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 18 Nov 2013, 19:55
by lancia hf
belidirkac wrote:

Še dobro, da počasi ulaufavaš zadevo.... :lol:

Dej še na 1,5 bara odpri ;)

Gospod ste morda konj po horoskopu?
Pa sej to je Italian, ko ga je treba takole ulaufavat, ker drugače pozabi kaj je njen namen, :D :twisted:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 19 Nov 2013, 07:18
by grega983
No no Samo, nič še ni odpadlo z avta tk da take skrbi pa tudi ni treba zganjat :)

Jure, j..eš dopust :D Prav straši me misel kaj bom delal v prostem času nekega dne, ko bo projekt končan :)

Pa še napovednik tega kar se bo dogajalo med zimo .....
Image
Se že nekaj konci nabirajo, v tem primeru rezervna felga, ker so te kar redke in jih ni vedno na razpolago da bi se dalo kakšno čez noč dobiti.

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 25 Nov 2013, 01:06
by grega983
Oldi spet nabira kilometre, z vsakim prevoženim kilometrom pa se dogajajo takšne in drugačne preripetije .....

Pa lepo po vrsti :)

Gerade aus deutschland je spet prišla ena pošiljka, v njem pa garnitura varnostnih pasov ;)
Image
Ker so sprednji pasovi od darovalke ravno tako zdelani da so grozni za živeti z njimi, zadnji pač so gratis (nikoli ne veš kdaj jih rabiš :) :lol:

Ob zadnji vožnji prejšnji teden sem dobil občutek, da ima volan oz volanska letev neko zračnost. Sila nerodna reč ko človek zaradi tega izgubi vso zaupanje v voz.
Domneval sem, da sem pač volan premalo močno zategnil na volansko letev, dejansko pa je bilo stanje še bolj čudno .....
Image
Mojster, ki je obnavljal volan, je vijake na obroču premalo zategnil, zaradi česar so le ti sčasoma začeli popuščati .......

V sklopu odprave malega morja napakic sem se kakšno uro prebijal skozi električne sheme v upanju, da namudrim najelegantnejšo rešitev za narobe zvezani stikali na B stebričku, zaradi česar se je na armaturki ob odpiranju zadnjih levih vrat prižigala opozorilna luč za zadnja desna vrata in obratno.
Ker se v meni skriva nekaj lenuha, sem malo pošvinglal ter sem razkopal armaturko. Tako sem na na omenjenih opozorilnih lučkah preprosto zamenjal kabla za posamezna vrata.
J... ga, pač se mi ni dalo komplet razparcelirati kompletne notranjosti s tepihom vred, da bi se prebil do teh dveh kablov .....
Sedaj odprem zadnja leva vrata in dejansko se prižge prava kontrolka :)
Image


Nekako vzporedno s tem sem še malo iz radovednosti pošpegal v drobovje armaturke okoli krmiljenja lopute za topel zrak, saj sedaj gretja ni bilo, kar pa je rahlo sitno v teh mrzlih dneh.
Bejž no bejž, kardanček ki povezuje gumb na armaturki z loputo, je bil snet z lopute.
Torej, problem rešen, po novem pa je vožnja spet znosna :)

Nekje med razkopavanje armaturke, menjavo sprednjih varnostnih pasov in sem poiskal še nadometen motorček za brisalec na zadnji haubi in ga po hitrem postopku menjal :)


Torej, po novem imam avto ki ima odlično lego na cesti, zelo poskočen motor, yugo style zavore, gretje kabine ( :D ), vse delujoče brisalce in pa samo še dve ali tri napake na električnem sistemu ........ zakaj torej zadeve nebi peljal na sprehod ? :D
Pis of kejk bi rekli degenerirani angleži, na žalost pa ima delta v rokavu vedno kak nasty suprise, s katerim mi popestri življenje.

Za sprehod sem si izbral pot preko tuhinjske doline in kamnika do medvod do enega še rahlo večjega pacienta, ki ima na lagru vedno nekaj delt (množina in ne ednina ....) in je po fohu mehanik, ki mi je z nasveti tudi ogromno pomagal pri obnovi.
Nekje tam okoli kamnika se mi je zazdelo, da podvozje oddaja zvoke, ki jih ni zaželjeno slišati, sploh glede na to da je vse obnovljeno ali novo. Klub temu sem lepo mirno prispel do medvod. Da bi s kolegom namudrila vzrok ropota, ki je postajal čedalje bolj izrazit, sva šla na rahlo probno vožnjo, ki je po nekaj kilometrih zgledala nekako tako ...... nekaj prav nezdravo ruži..... ustaviti se ob cesti ..... klicati avtovleko ..... spraviti avto do garaže.

Po krajšem ogledu podvozja sva namudrila da se je na sprednji desni zavorni čeljusti zgubil eden od dveh vijakov, drugi je bil gor samo še zaradi lepšega, zavorna čeljust pa je udarjala po notranji strani felge .......

Bled kot stena .......


Tako iz firbca sva preverila še levo stran in tako na uč bi se zgodba na tej strani ponovila čez nekaj kilometrov :shock:



Prisežem da bom naslednjič 1 dan posvetil zategovanju vseh možnih vijakov :oops:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 25 Nov 2013, 10:37
by JureK
Stari, ta avto te hoče v grob spravit.... :shock: Pazi se ga :!: ;)

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 25 Nov 2013, 11:34
by grega983
Ne Jure, To je to ko se spravi obnavljat amaterski mehanik ki tu pa tam kak vijak ne zategne dovolj oz. ga pozabi zategnit :oops: