Oldi spet nabira kilometre, z vsakim prevoženim kilometrom pa se dogajajo takšne in drugačne preripetije .....
Pa lepo po vrsti
Gerade aus deutschland je spet prišla ena pošiljka, v njem pa garnitura varnostnih pasov

Ker so sprednji pasovi od darovalke ravno tako zdelani da so grozni za živeti z njimi, zadnji pač so gratis (nikoli ne veš kdaj jih rabiš
Ob zadnji vožnji prejšnji teden sem dobil občutek, da ima volan oz volanska letev neko zračnost. Sila nerodna reč ko človek zaradi tega izgubi vso zaupanje v voz.
Domneval sem, da sem pač volan premalo močno zategnil na volansko letev, dejansko pa je bilo stanje še bolj čudno .....

Mojster, ki je obnavljal volan, je vijake na obroču premalo zategnil, zaradi česar so le ti sčasoma začeli popuščati .......
V sklopu odprave malega morja napakic sem se kakšno uro prebijal skozi električne sheme v upanju, da namudrim najelegantnejšo rešitev za narobe zvezani stikali na B stebričku, zaradi česar se je na armaturki ob odpiranju zadnjih levih vrat prižigala opozorilna luč za zadnja desna vrata in obratno.
Ker se v meni skriva nekaj lenuha, sem malo pošvinglal ter sem razkopal armaturko. Tako sem na na omenjenih opozorilnih lučkah preprosto zamenjal kabla za posamezna vrata.
J... ga, pač se mi ni dalo komplet razparcelirati kompletne notranjosti s tepihom vred, da bi se prebil do teh dveh kablov .....
Sedaj odprem zadnja leva vrata in dejansko se prižge prava kontrolka
Nekako vzporedno s tem sem še malo iz radovednosti pošpegal v drobovje armaturke okoli krmiljenja lopute za topel zrak, saj sedaj gretja ni bilo, kar pa je rahlo sitno v teh mrzlih dneh.
Bejž no bejž, kardanček ki povezuje gumb na armaturki z loputo, je bil snet z lopute.
Torej, problem rešen, po novem pa je vožnja spet znosna
Nekje med razkopavanje armaturke, menjavo sprednjih varnostnih pasov in sem poiskal še nadometen motorček za brisalec na zadnji haubi in ga po hitrem postopku menjal
Torej, po novem imam avto ki ima odlično lego na cesti, zelo poskočen motor, yugo style zavore, gretje kabine (

), vse delujoče brisalce in pa samo še dve ali tri napake na električnem sistemu ........ zakaj torej zadeve nebi peljal na sprehod ?
Pis of kejk bi rekli degenerirani angleži, na žalost pa ima delta v rokavu vedno kak nasty suprise, s katerim mi popestri življenje.
Za sprehod sem si izbral pot preko tuhinjske doline in kamnika do medvod do enega še rahlo večjega pacienta, ki ima na lagru vedno nekaj delt (množina in ne ednina ....) in je po fohu mehanik, ki mi je z nasveti tudi ogromno pomagal pri obnovi.
Nekje tam okoli kamnika se mi je zazdelo, da podvozje oddaja zvoke, ki jih ni zaželjeno slišati, sploh glede na to da je vse obnovljeno ali novo. Klub temu sem lepo mirno prispel do medvod. Da bi s kolegom namudrila vzrok ropota, ki je postajal čedalje bolj izrazit, sva šla na rahlo probno vožnjo, ki je po nekaj kilometrih zgledala nekako tako ...... nekaj prav nezdravo ruži..... ustaviti se ob cesti ..... klicati avtovleko ..... spraviti avto do garaže.
Po krajšem ogledu podvozja sva namudrila da se je na sprednji desni zavorni čeljusti zgubil eden od dveh vijakov, drugi je bil gor samo še zaradi lepšega, zavorna čeljust pa je udarjala po notranji strani felge .......
Bled kot stena .......
Tako iz firbca sva preverila še levo stran in tako na uč bi se zgodba na tej strani ponovila čez nekaj kilometrov
Prisežem da bom naslednjič 1 dan posvetil zategovanju vseh možnih vijakov
