
Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Glede na začetno stanje jo je tako videti prav osvežujoče. Res hud napredek in proper predanost, še dobro, da maš fotke prej, ker ti noben ne bo verjel kakšna je bla 


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Bravo, si le zaključil eno naporno fazo. Če mene vprašaš se tuki nekje začne ta lepši del obnove.
Btw, na YT sem videl prispevek o barvanju s spreji. Pa bi samo preveril - to veš, da ti v Blik-u namešajo poljubni odtenek kot sprej? Lahko izbiraš tudi akril / 2K.

Btw, na YT sem videl prispevek o barvanju s spreji. Pa bi samo preveril - to veš, da ti v Blik-u namešajo poljubni odtenek kot sprej? Lahko izbiraš tudi akril / 2K.

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Hehe ja, me zmrazi ko se spomnim kaka je bila pa koliko sem bil v rji

Uff, lepši del bo ko bo pobarvana, zdaj še je dela na kosih, potem pa še priprave na ličarijo za v hrbet metat

Sem pa že prej imel nekaj sprejev zmešanih v 508 kardinalrot pa se je isto obnašalo kaj se tiče odpornosti na kemikalije.

Najbolje je pač 2K, al pa res nekaj 1K zadev, ki so koliko toliko odporne.

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Torej - da gremo s temo naprej in da še drugi vidijo kaj se je šlo glede sprejev.
Razstavile so se vrata, saj pač če smo že razkopali avto tako daleč, bomo pa še to - ker ne morem samo pihnit malo v luknjo in reči dobro je, za koga je". Slike po grobem brušenju:


Seveda vse to potrebuje do sedaj klasični tretma ščetkanja, brušenja na fino, razmastiti, rust remover, odstraniti, russt remover, odstraniti, rust converter in potem temeljna barva.
Če smo že vrata razstavili in pred tem tudi pokrov prtljažnika, potem je edino pravilno da tudi pokrov motorja

In seveda zgornji del sprednje vezne. Potem pa v rust converter vse skupaj:



Sledilo je Standox U3100 wash primer + wet on wet 2K primer U7540 in imamo tole:


Poden zašvasat not:

Potem pa je sledila teoretično dobra ideja s praktično pizdarijo. Torej, kjer pride ojačitev in notranjost vrat sem želel dat iv rdečo barvo, toliko da je pač nekaj preko primerja pa je to to. Ker sem še imel na lagerju RAL 3020 rdečo v sprejih sem uporabil kar to. Not nihče ne bo videl odtenka, rdeča bo - to je to. Kao.


In evo - ni sram priznat da sem zasral in ne bomo tega skrivali. To je del projekta in ne rabi vse bit instagram pefektno kot je običajno za se avto scene. Pa še morda se kdo nauči nekaj in si prišpara nekaj živcev in časa.
Po sušenju se je najprej šla delati skupaj sprednja hauba in po sušenju sem opazil, da so spoji premehki in da ni kot bi moralo biti. Spoje je bilo možno odlepiti, hauba ni imela prave togosti in šel sem iskat krivca ker take haube na avto ne bom dajal. Ko sem vzel haubo ponovno narazen sem videl, da spoji ne držijo, saj je topilo v tesnilni masi (3M poliuretanska masa za karoserijske spoje) nagrizlo sprej in ni imelo oprijema ,saj je sprej bil stopljen in se je samo mazalo.


Kaj mi je preostalo? Razstaviti havbo, pobrusiti in umiti vse dol z nitrom, še enkrat iti preko z 2K temeljno. Isto narediti tudi prtljažnik. Vrgel sem kar nekaj časa vstran ampak moral ose je urediti kot treba, drugače ne bi spal mirno
Po drugi rund je bilo narejeno kot treba in vsi spoji držijo kot morajo. Nauk zgodbe - uporabljati 2K materiale če je mogoče. Opazi lsem sicer, da je Invento 1K primer odporen na dosti kemikalij in tudi kit ga ne poje, dočim dosti 1K primerjev in barv ostala topila pojedo - spreji so pač župa. Vglavnem nadaljujemo dalje, od zdaj naprej v 2K resoluciji 
Razstavile so se vrata, saj pač če smo že razkopali avto tako daleč, bomo pa še to - ker ne morem samo pihnit malo v luknjo in reči dobro je, za koga je". Slike po grobem brušenju:


Seveda vse to potrebuje do sedaj klasični tretma ščetkanja, brušenja na fino, razmastiti, rust remover, odstraniti, russt remover, odstraniti, rust converter in potem temeljna barva.
Če smo že vrata razstavili in pred tem tudi pokrov prtljažnika, potem je edino pravilno da tudi pokrov motorja


In seveda zgornji del sprednje vezne. Potem pa v rust converter vse skupaj:



Sledilo je Standox U3100 wash primer + wet on wet 2K primer U7540 in imamo tole:


Poden zašvasat not:

Potem pa je sledila teoretično dobra ideja s praktično pizdarijo. Torej, kjer pride ojačitev in notranjost vrat sem želel dat iv rdečo barvo, toliko da je pač nekaj preko primerja pa je to to. Ker sem še imel na lagerju RAL 3020 rdečo v sprejih sem uporabil kar to. Not nihče ne bo videl odtenka, rdeča bo - to je to. Kao.


In evo - ni sram priznat da sem zasral in ne bomo tega skrivali. To je del projekta in ne rabi vse bit instagram pefektno kot je običajno za se avto scene. Pa še morda se kdo nauči nekaj in si prišpara nekaj živcev in časa.
Po sušenju se je najprej šla delati skupaj sprednja hauba in po sušenju sem opazil, da so spoji premehki in da ni kot bi moralo biti. Spoje je bilo možno odlepiti, hauba ni imela prave togosti in šel sem iskat krivca ker take haube na avto ne bom dajal. Ko sem vzel haubo ponovno narazen sem videl, da spoji ne držijo, saj je topilo v tesnilni masi (3M poliuretanska masa za karoserijske spoje) nagrizlo sprej in ni imelo oprijema ,saj je sprej bil stopljen in se je samo mazalo.



Kaj mi je preostalo? Razstaviti havbo, pobrusiti in umiti vse dol z nitrom, še enkrat iti preko z 2K temeljno. Isto narediti tudi prtljažnik. Vrgel sem kar nekaj časa vstran ampak moral ose je urediti kot treba, drugače ne bi spal mirno



Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Nekako nimam volje da bi odnehal, zato pač delam dalje
Avto se je sestavil kaj se tiče karoserije, da se je preverilo zračnost med paneli, višine panelov in da so se še kake stvari popravile. Spet je za trenutek spomnilo na avto.


Potem, ko je vse špilalo dovolj dobro, se je razstavilo in zaigrala je klasika brušenja, ščetkanja, odstranjevalca in pretvornika rje. Deli, ki so ostali so se še razmastili in obesili ter sledil je nanos wash primerja Standox U3100 in 2K primerja Standox U7540.







S tem se zaključuje kleparski del obnove, deli so zaščiteni in sedaj gre vse k ličarju, da se vse skupaj spravi do pobarvanega avta. Se vidimo čez nekaj mesecev in 6k€.
Seveda se hecam, avto še ne gre nikamor, dokler ne bo pripravljen za v komoro.
Res je, da je kleparski del za nami in da obnova prehaja v drugo fazo, kjer pa je pred ličarijo še ogromno dela, da se pripravi do stopnje, ko se lahko na avto nanese barva. To je faza, ki je tečna, umazana in polna hlapov in praha. Faza, ki zahteva dosti časa in dela, ki se pa seveda tudi ustrezno ceni, saj tega nihče ne bi delal za poceni dnar (in tudi jaz ne), sploh za cel avto. Tako da se javljanja ne končujejo, v kolikor vas tudi ta aspekt obnove zanima.
Zdaj na tej točki bi malo prosil za feedback, saj ne bi rad ustvarjal vsebin (slike, videi, montiranje videov in pisanje prispevkov) in metal vstran časa, če folk ni zainteresiran glede te faze, drugače pa lahko nadaljujemo isto naprej.
Povejte pač
Kaj se tiče kleparije pa ja, je bil kar rodeo in ko gledam slike kje smo začeli ne vem kaj je šlo narobe v mojem lajfu da sem šel to delat
Ampak ja, je zanimivo pogledat malo za nazaj:



Zdaj pa:


Valda smo še daleč od konca in včasih me kr zvije ko se spomnim koliko še me čaka dela ampak počasi začenja spominjati na avto. Potem bo še sestava, ki je zanimiva in terapevtska, in pa mehanika, ki me ne navdušuje najbolj ker sem daleč od majstra in mehanika. Ampak ajde, korak po korak.
Kot vedno - več informacij pa v videu:

Avto se je sestavil kaj se tiče karoserije, da se je preverilo zračnost med paneli, višine panelov in da so se še kake stvari popravile. Spet je za trenutek spomnilo na avto.


Potem, ko je vse špilalo dovolj dobro, se je razstavilo in zaigrala je klasika brušenja, ščetkanja, odstranjevalca in pretvornika rje. Deli, ki so ostali so se še razmastili in obesili ter sledil je nanos wash primerja Standox U3100 in 2K primerja Standox U7540.







S tem se zaključuje kleparski del obnove, deli so zaščiteni in sedaj gre vse k ličarju, da se vse skupaj spravi do pobarvanega avta. Se vidimo čez nekaj mesecev in 6k€.

Seveda se hecam, avto še ne gre nikamor, dokler ne bo pripravljen za v komoro.

Res je, da je kleparski del za nami in da obnova prehaja v drugo fazo, kjer pa je pred ličarijo še ogromno dela, da se pripravi do stopnje, ko se lahko na avto nanese barva. To je faza, ki je tečna, umazana in polna hlapov in praha. Faza, ki zahteva dosti časa in dela, ki se pa seveda tudi ustrezno ceni, saj tega nihče ne bi delal za poceni dnar (in tudi jaz ne), sploh za cel avto. Tako da se javljanja ne končujejo, v kolikor vas tudi ta aspekt obnove zanima.
Zdaj na tej točki bi malo prosil za feedback, saj ne bi rad ustvarjal vsebin (slike, videi, montiranje videov in pisanje prispevkov) in metal vstran časa, če folk ni zainteresiran glede te faze, drugače pa lahko nadaljujemo isto naprej.


Kaj se tiče kleparije pa ja, je bil kar rodeo in ko gledam slike kje smo začeli ne vem kaj je šlo narobe v mojem lajfu da sem šel to delat




Zdaj pa:


Valda smo še daleč od konca in včasih me kr zvije ko se spomnim koliko še me čaka dela ampak počasi začenja spominjati na avto. Potem bo še sestava, ki je zanimiva in terapevtska, in pa mehanika, ki me ne navdušuje najbolj ker sem daleč od majstra in mehanika. Ampak ajde, korak po korak.
Kot vedno - več informacij pa v videu:


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Jaz se javljam za naslednje poglavje.
Ce se bos s tako predanostjo lotil se mehanike bo raketa.

Ce se bos s tako predanostjo lotil se mehanike bo raketa.


-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Kr se porocaj! Vse nas zanima, itaq!
Se eno vprasanje - sprednja spodnja vezna tam kjer so zmigavci je v originalu varjena. Verjetno jo bos pripunktiral nazaj pred koncnim barvanjem?
Se eno vprasanje - sprednja spodnja vezna tam kjer so zmigavci je v originalu varjena. Verjetno jo bos pripunktiral nazaj pred koncnim barvanjem?

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Mah ja no, ampak izkušenj na podlagi motorizacije, fergazerjev, elektrike itd mi malo manjka, tako da bomo videli. Peljali se bomo, pa magari na gravitacijo v graben.

Res je, originalna je varjena ampak jaz sem se odločil za malo drugačno opcijo.



Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Ti samo pisi, pomojem nas vecina opazuje (in obcuduje) brez besed! Keep up the good work!

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Hecno, ker jaz imam original spojler doma in tudi kalup. Ni sicer u piko, se pa da scarat

