Page 19 of 36

Re: '74 VW 1303

Posted: 31 Jan 2014, 21:33
by FR Wolf
Opa! :) Tole pa bo raketa :D

Re: '74 VW 1303

Posted: 01 Feb 2014, 11:50
by Peeping_Tom
Tine wrote:.

Image

.
Glavn da je rogov dirkalc odzadi :D

Tud js sem favš hroščarjem, da lahk takole, kot lego kocke, sestavljate mašine :)

Re: '74 VW 1303

Posted: 01 Feb 2014, 15:56
by Tine
..mi pa vam, ko imate hišne dvoliterske agregate kateri padejo not ko ranjena srna pa s par dodatki dajo fabriško zanesljivih 150+ konjev :D

Sej vemo. Sosedova trava je vedno bolj zelena :P

Re: '74 VW 1303

Posted: 01 Feb 2014, 17:00
by FR Wolf
Meni je predvsem zanimivo kako nalega glava na sam cilinder, malo drugače kot sem vajen.
Potem ja na vrhu kot tesnilo samo kovinski obroček?

Re: '74 VW 1303

Posted: 01 Feb 2014, 17:31
by Tine
Ne, nič. Kovinski cilinder direkt nalega v aluminijasto glavo. To so še motorji iz časov preden so iznašli kondome, direkt material na material :P

No, roko na srce, eni motorji so menda celo serijsko imeli te bakrene podložke, vendar neznam povedat kateri; sigurno eni izmed švohnejših. Dobijo pa se bakrene podložke in votli bakreni O-ringi, ki se uporabljajo bodisi za nižanje kompresije po (preglobokem) glihanju glav ali pa kot obliž za slabo tesnenje, ki se bi naj včasih znal pojavit pri večkrat pregretih glavah.

Re: '74 VW 1303

Posted: 01 Feb 2014, 19:30
by FR Wolf
Aha tako, ja no saj je logično da pritisk jeklenega cilindra dokaj hitro doseže kritično napetost aluminija da zadeva začne tesnit. Čeprav bi bilo bolje uporabit tanek bakren obroček da se stična površina na glavi ne deformira preveč.
Za hlajenje motorja pa poskrbiš s kakim termostatskim ventilom in hladilnikom olja, da ima čimbolj konstantno temperaturo?
Sepri teh motorjih uporabla tudi pyrometer za temperaturo izpuha ali nima to toliko veze?

Re: '74 VW 1303

Posted: 01 Feb 2014, 22:39
by Cox
Peeping_Tom wrote:
Tine wrote:.
Tud js sem favš hroščarjem, da lahk takole, kot lego kocke, sestavljate mašine :)
Legokocke my ass ... nic ne pase, nic ni isto, kvaliteta kosov je po vecini slaba (vsaj tistih ki si jih clovek ki je dal 500€ za avto lahko privosci) polek tega pa še čar vw-jevega razvoja "zgleda isto samo ni".
Za slabih 100 konjev rabis 3k € .. ki jih pol obesis na karoserijo ki jim serijska niti blizu ni kos ...

res .. zavidanja vredno :D

Re: '74 VW 1303

Posted: 01 Feb 2014, 23:52
by Tine
Motorji imajo pod 3-4 cilindrom en tak mehanski termostat, ki je vezan na kovinske 'lopatice', katere se odprejo ko se temperatura pihanega zraka preko cilindrov zviša do te mere, da odpre ta termostat. Po tem, ko je enkrat odprt, se ta več ne zapira in je to to kaj piha zrak prek.

Kar se pa hlajenja olja tiče pa je serijski hladilnik, kateri je reguliran s pomočjo enega mehanskega ventila - fedre znotraj bloka motorja, kateri deluje glede na temperaturo / viskoznost olja - ko je olje dovolj toplo/redko, se zapre in spusti olje čez hladilnik. To je to :) ni neke pametne logike tu, ko je topel se hladi na max, ko je hladen pa je hladen. Imaš pa več različnih načinov kako se lotit hlajenja olja pri zmogljivejših motorjih - eni kompletno odstranijo celoten serijski sistem hlajenja, eni ga kombinirajo z dodatnim zunanjim. Jaz bom uporabil dodatnega z zunanjim termostatom.

Glede pirometra nima nobene tehnične funkcije, v originalu ga seveda ni. Jaz ga sicer imam zgolj iz radovednosti in potešitvi controlfreak obnašanja :P

Re: '74 VW 1303

Posted: 01 Feb 2014, 23:57
by FR Wolf
Aha potem boš uporabu za dodaten sistem hlajenja, tisto sendvič plato za namestit pri filtru in dodaten hladilnik?
Mogoče termostatsko odpiranje tistega sendviča...

Re: '74 VW 1303

Posted: 02 Feb 2014, 11:58
by Tine
Takonekako. Sicer ti motorji po defaultu nimajo oljnega filtra, moj tokratni pa ga bo imel z uporabo posebne in večje oljne črpalke, ki ima predpripravo za filter. Tu gor potem pride termostatski sendvič, ki bo po potrebi preusmeril vroče olje preko dodatnega oljnega hladilnika.

Image