Motorji imajo pod 3-4 cilindrom en tak mehanski termostat, ki je vezan na kovinske 'lopatice', katere se odprejo ko se temperatura pihanega zraka preko cilindrov zviša do te mere, da odpre ta termostat. Po tem, ko je enkrat odprt, se ta več ne zapira in je to to kaj piha zrak prek.
Kar se pa hlajenja olja tiče pa je serijski hladilnik, kateri je reguliran s pomočjo enega mehanskega ventila - fedre znotraj bloka motorja, kateri deluje glede na temperaturo / viskoznost olja - ko je olje dovolj toplo/redko, se zapre in spusti olje čez hladilnik. To je to

ni neke pametne logike tu, ko je topel se hladi na max, ko je hladen pa je hladen. Imaš pa več različnih načinov kako se lotit hlajenja olja pri zmogljivejših motorjih - eni kompletno odstranijo celoten serijski sistem hlajenja, eni ga kombinirajo z dodatnim zunanjim. Jaz bom uporabil dodatnega z zunanjim termostatom.
Glede pirometra nima nobene tehnične funkcije, v originalu ga seveda ni. Jaz ga sicer imam zgolj iz radovednosti in potešitvi controlfreak obnašanja
