Page 19 of 29
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 25 Mar 2018, 13:08
by pero27
Sem na hitro zračunal; koeficient linearnega toplotnega raztezka za 304 rostfrej je 17, če je prirobnica dolga 30cm in se bo segrela do 300°C (plavi fleki) se bo raztegnila za 1.4mm, se pravi 0.7mm na vsako stran od sredine, nebi se smelo ven zvit če si vsaj približno natančno pozicioniral te 1mm oversize luknje
Najprej nacentriraj in zategni šraufe v prirobnici pri sredinskem cilindru, bo pomagalo proti ribanju
No, če bi bil pa to linjski šestak z tako enodelno prirobnico pa nebi več bil tak hec pri 3mm raztezka...
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 25 Mar 2018, 13:13
by killergame
Sam ni inox. Je ST37-2 material. Da naj bi se manj raztezal pa zvijal kot inox. Če so me nasrali..
Veš tut za to izraunat slučajno? Ker vidim, da ti kr gre

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 25 Mar 2018, 15:04
by pero27
Dam prst, bi roko, a?
St37 ima pa koeficient okrog 13 (x10^-6); pri istih pogojih kot prej boš pridelal 1.1mm raztezka.
Samo to je eno dost obično ogljikovo jeklo z nekaj mangana, to bo rjavelo ko svinja...
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 26 Mar 2018, 21:15
by FR Wolf
pero27 wrote:Dam prst, bi roko, a?
St37 ima pa koeficient okrog 13 (x10^-6); pri istih pogojih kot prej boš pridelal 1.1mm raztezka.
Samo to je eno dost obično ogljikovo jeklo z nekaj mangana, to bo rjavelo ko svinja...
Vsi se bojijo, da 304ka v ozračje izpusti kak krom.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 26 Mar 2018, 21:52
by eugene
Jaz in se marsikdo je imel prirobnico iz rosfraj plate pa nisem imel nobenih problemov.
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 26 Mar 2018, 21:58
by pero27
Definitivno! Sej je ful te robe, skor vsi aftermarket špageti so z enodelno prirobnico in tud dajo zadost velike luknje okrog šraufou itd. Sam pač ni pa optimalno, to je zato ker fižole štejejo.
Če delaš sam zase, pol ne vidim smisla da delaš iz ene plate... pa še bolj fukiš zgledajo posamezne prirobnice

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 27 Mar 2018, 09:42
by eugene
Za glave če slučajno ne veš:
Ko ti menjajo vodila ti morejo tudi na novo sedeže ventilov pobrusit. Pa ventile tudi. To ti bo povedal vsak ki obnavlja glave.
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 27 Mar 2018, 13:40
by killergame
Pero hvala za roko
No zdej zadeva enojne prirobnice so že v izdelavi, tko da nimam več kej spreminjat. Za izgled pa..že prva se itak ne vidi, ker so glave pod kotom vn in pa že tako ni prostora nič kaj veliko. Zadnja pa itak nevidna, nedostopna.
Eugene vem ja. Sicer sem iskreno upal, da bi vodila zamenjal pa ventile samo pogrindal s pasto, ampak ker ni nujno, da je center novega vodila isto kot staro, treba popravit ja... Starih vodil pa ne bom puščal, ker so sesalni sicer bronza, sam izpušni so pa iron cast in sa baje dost hitreje pojebejo, pa bolj segrevajo, itd. Pa če vzamemo v misel, da so še originalni 30 let stari notri. Je čas za nove vseh 12 bronza.
V primeru, da bi samo grindal ventile s pasto sem jih sicer mislim potem sestavit pa preverit kako dihtajo. Pa če nebi bilo ok, bi dal potem sedeže popravit.
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 27 Mar 2018, 15:43
by Fleko
killergame wrote:
No zdej zadeva enojne prirobnice so že v izdelavi, tko da nimam več kej spreminjat. Za izgled pa..že prva se itak ne vidi, ker so glave pod kotom vn in pa že tako ni prostora nič kaj veliko. Zadnja pa itak nevidna, nedostopna.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 27 Mar 2018, 18:17
by killergame
Če sem se kje zajebal z merami, pa ne bo pasalo, potem itak samo še to ostane
