Zanimivi oglasi iz neta (Avto.net, Bolha, Njuškalo, ...)

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: avto.net zanimivosti
moj mehanik si ga je kupu za zbirko, zgorn konc je dober, spodi še ni odprl, želja je ga strokat z 2.3 glavno gredjo, obnovit in konzervirat. Drugih razlik med 2.0is italjanskim in 2.3 m3 motorjem ni blo, praktično je bil samo destrokan za italjanski trg.
Cene dosegajo že take da ne veš več a je šala al kapa. Tak da je bolš to kot dnar na banki.
Cene dosegajo že take da ne veš več a je šala al kapa. Tak da je bolš to kot dnar na banki.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: avto.net zanimivosti
ja sej vem; sem glih bral na enem ameriškem forumu en build in je dal model 15K gringosov za soliden rabljen motor (nič obnovljen)
pol grem pa na avtonet mal šnofat pa tole vidim za ta boga 2 jurčka
če bi mel viška financ, bi ga šel takoj iskat, ravno tako za investicijo, ne za v avto, ampak se zdej niti ne sekiram, ker bi bil itak prepozen
zna pa bit, da je blo italjanov manj, kot 2.3, in bi blo za resale value mogoče celo boljš, da se ga ne stroka, tud glede na ujemanje številk in stanja
ker po mojem bodo tele S14ke čez ene 10 let samo še v showcarih, za vozit bodo predrage
pol grem pa na avtonet mal šnofat pa tole vidim za ta boga 2 jurčka

če bi mel viška financ, bi ga šel takoj iskat, ravno tako za investicijo, ne za v avto, ampak se zdej niti ne sekiram, ker bi bil itak prepozen

zna pa bit, da je blo italjanov manj, kot 2.3, in bi blo za resale value mogoče celo boljš, da se ga ne stroka, tud glede na ujemanje številk in stanja
ker po mojem bodo tele S14ke čez ene 10 let samo še v showcarih, za vozit bodo predrage


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: avto.net zanimivosti
še enkrat, motorji so identični, vsi vejo kaj je S14B20 in kaj je S14B23, ne prodajajo se zastojn glavne gredi od 2.3 motorja po jurja
ostalih razlik ni, številke in vse je enako kot pri B23.
jst mam še enga S14B20 na toplem, sem ga dobu po butastem ko smo šli z oldschoolovci na visoko na srečanje oldtimerjev, dobu zadnji most z diski, 323 dif z špero, spojler, maske,...pa za nagrado še S14 motor od starejšega obiskovalca srečanja ki sem ga najprej skoraj spodil stran od avta

jst mam še enga S14B20 na toplem, sem ga dobu po butastem ko smo šli z oldschoolovci na visoko na srečanje oldtimerjev, dobu zadnji most z diski, 323 dif z špero, spojler, maske,...pa za nagrado še S14 motor od starejšega obiskovalca srečanja ki sem ga najprej skoraj spodil stran od avta


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: avto.net zanimivosti



you are dead to me!
ampak kmpir pa maš




Re: avto.net zanimivosti
Skoda da s tako bedno motorizacijo ... drugac pa meni en ljubsih avtov ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: avto.net zanimivosti
alo Paapii ..da boš imel kam tistega irmšerja utaknit 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: avto.net zanimivosti
Dobro zgleda! Skoda edino, da ni coupe...
Motor ven cuknit pa tudi ni noben problem
Motor ven cuknit pa tudi ni noben problem


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: avto.net zanimivosti
tole se spomnim ene tv oddaje, ko so notr utaknal 8.0 motor od viperja 

