'74 VW 1303

User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 19 Jan 2014, 21:25

Blok bo ostal ja, ga je treba pa povrtat za večje cilindre in na primernih mestih pobrusit da bodo mele večja gred in ojnice prostor muvat okoli.

Sej še je par ostalih luftarjev tukaj, ampak se ne dogaja kaj veliko z avti trenutno.
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by L4UK0 » 19 Jan 2014, 21:30

Ma nekaj malega zgleda se :)
Se mi zdi pa hudo (laično mnenje seveda :) ) koliko motornih zadev se da pri teh starih zračnohlajencih skombinirat. Pa tudi kolikor sem po netu gledal deli niso neki blazno dragi... 8-)
Image
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 19 Jan 2014, 21:56

Ja, kar se tega tiče je scena fejst razvita in relativno ugodna, glede na to kaj nardiš; po drugi strani pa ni pametne opcije vgradnje nekih fabriških motorjev, kot je to pri kasnejših vodnohlajencih in drugih znamkah. Želja po tromestni konjaži te hitro pripelje na par tisočakov stroškov.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by croma_man » 19 Jan 2014, 22:01

test fahrt kandidat no.1 :D
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: '74 VW 1303

Post by DS71 » 19 Jan 2014, 22:23

ooo ...huda ta 2.2 na typ1 ..da ne bo vijakov od glav zvleklo iz bloka :lol:

to se zna tudi sukat a ..glede na vrtino in gib
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 19 Jan 2014, 22:26

Trenutni plan je do uporabnih 6-6.5k .. ce se kaj spremeni sproti bomo pa vidli :D Odvisno tudi od glav, katere bom kupil.
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by L4UK0 » 19 Jan 2014, 22:32

Ah samo sej 2.2 + 2×Dellorto bi pa ja moglo biti že v 3-mestnih številkah... :twisted:
Image
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 19 Jan 2014, 22:35

To bo sigurno, od glav pa je odvisno kolk prek bo šlo.
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 22 Jan 2014, 23:36

.. in k temu bodo pripomogli tudi ti aluminijasti prijatli znotraj jeklenih cilindrov

Image

Zdaj pa jagamo glave.
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 31 Jan 2014, 18:54

...vjagane!


Zlati standard zračnohlajene performance scene, 044 glave. Varianta odlitka Magnum podjetja CB Performance v izvedbi z dvojnimi ventilfedrami in izrezom za 94mm cilindre, 40x35.5 stainless ventili. Treba jim bo pokazat še par gibov Dremela preden bodo take kot si želim; nič resnega, le odpravljanje nepravilnosti pri odlivanju in ti heci.

Image

Image
Post Reply