Page 18 of 29
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 18 Mar 2018, 02:05
by killergame
Bi mi znal kdo pomagat glede predvidevam, da klešč za tale spodnji zaključek vžigalnega kabla? Namreč kabli komplet za 164 stanejo 165€

Sem si pa pri dobavitelju naročil nove kable, pa 10 zaključkov vsakih od spodaj iz slike za par € vse skupaj

Rabim edino ugotovit kako spodnji zaključek stisnit.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 18 Mar 2018, 10:13
by malinuc
tako ima enako narejen mercedes . recimo za model 320GE original sploh ne moreš naročiti kablov, naročiš kable na meter in priključke ter jih izdelaš.
evo ena povezava je vse skupaj super razloženo:
http://www.hehlhans.de/tipp98-2-1.htm
mercedesova kataloška za klešče je pa W 000 589 55 37 00
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 18 Mar 2018, 13:38
by pero27
Al pa če neseš nekam kjer hidravliko popravlajo pa ti bo stisnu z tistim za zaključke hidravličnih cevi stiskat

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 18 Mar 2018, 15:40
by JureK
A more bit pa točno ta oblika zatiska? Po moje bi veljalo tudi če zatisneš na 6kot z navadnimi električarskimi krimp kleščami.
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 18 Mar 2018, 16:56
by malinuc
pomoje tudi tisti ušesi na kleščah mi ne delujejo nič posebnega.
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 22 Mar 2018, 17:46
by killergame
Hvala za nasvete. Neki bo ratalo menda. Ene klešče za eno stran sem kupo. Za tole "zvezdo" bom pa neki improviziral. Probal bom s 6 kotnikom ko nardijo klešče. Če ne pa potem nardim si 2 polovičke z original vzorcom pa stiskam.
No zrisal sem načrt za prirobnico v stilu CSC športnih izpušnih kolektorjev. To rabim za predelat 24V izpušni kolektor, da bo pasal na 12V motor. Prekleto velik merjenja in risanja. No neki je ratalo, ko bo gotovo bom pa vido, če je tudi točno

Pa izhodi izpušni v glavah na koncu se bojo povečali, da se približa malenost bolj novih kolektorjem.
In pa tudi prirobnica za downpipe, ker bo pla isti premer cev naprej, kot so 24V kolektorji, ki je kar večja od 12V cevi. 12V ma downpipe premer notranji 42 mm, 24V pa 52mm.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 22 Mar 2018, 19:08
by Fleko
Zakaj pa iz enega kosa prirobnica na glavo? A ni brezveze?
Pusti izpušne kanale take kot so, mora biti nekaj ''štenge'' med kanalom in kolektorjem, izpušni se zadnji šlatajo
Raje sesalne ujemi s kolektorjem.
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 22 Mar 2018, 20:12
by killergame
Prvotni plan je bil posamične prirobnice. Ampak čisto vsi športni kolektorji in original 24V kolektorji za Alfine V6 motorje se držijo skupaj. Baje bi jih brez tega zvilo, ker se iz inoxa in da bi začelo vn pihat. Zato nisem šel probavat verzije brez, ker so praktično čisto vse ali kompletna prirobnica ali pa povezane med seboj.
Sej bo še "štenge" ostalo. 34 mm je original, 36 mm je dihtunga, kolektor bo pa notranji nekje 38 mm. Pa sem mislil povečat na 36 mm samo na koncu.
Sesalna stran še nisem sicer nič meril, ampak tam mislim da je vse isto od sesalnega kolektorja, krom rorček, vmesni "adapter" za rorček in injektor in glava.
Je pa pri teh motorjih 12V znano, da jih izpušnih original kolektor orng duši, ker je ne morem drugače povedat, za en drek. Nenatančen (eni deli kar prekrivajo izhode luknje iz glave), premali, downpipe preozek, pa še pokajo radi. S tem bo pa orng bolj zadihal.
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 22 Mar 2018, 22:50
by pero27
Glih če maš iz enega kosa prirobnico ti jo prej spiha ker se raztegne ko se segreje in se naslon na šraufe in se zvije navzven. Al daš pa oversize luknje za šraufe v prirobnico, pol se pa samo še bolj raztegne, se ne zvije, ti pa zato dihtungo riba.
Če maš pa posamezne prirobnice ti pa kvečjemu cevi mal fleksajo in ni hudga.
Serjiske prirobnice so samo zato iz enga kosa, ker je cenej za nardit.
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 25 Mar 2018, 11:53
by killergame
Ne vem, ne morem nič trdit. Se ne spoznam na materiale tako. Delal sem po vzorcu CSC športnih kolektorjev. Jeklena 10 mm prirobnica iz enega kosa. Luknje so pa 1mm večje od vijakov, kot original. Bomo vidli, kaj naj drugega rečem. Sedaj so že v izdelavi.
No probal kolektor tudi kak zgleda in pa zaščita toplotla, ki je 12V sploh nima v originalu nobene
Razstavljanje glav in raziranje ventilov. Nekaj orodja nardil, nekaj spet kupil..
Uspel snet tudi zobnik od oljne črpalke
Razstavljena glava. Sedeži ventilov na ventilih in glavah zgledajo ok, kar je super. Lepi in široki.
In pa obe glave čisto razstavljene. Sedaj pa očistit konkretno, nest ravnat in zamenjat vodila. Potem pa vse premerit, preverit in sestavit.
