Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Posted: 18 Feb 2016, 01:53
Pojma nimam 

Edini pravi slovenski forum za avtomobile z dušo!
https://www.oldschool-slo.com/
Fuck me....Vlado wrote:
Zgodba gre pa nekako tako:
Kakšnih slabih 10 let nazaj, sem stopil v kontakt z neke vrste retro avio klubom,katerega člana sta pričela z izdelavo tega aviona.Želela sta hroščev motor,pogoj pa je bil 60 konjev pri 3000 obratih. Zadeve sem se lotil z gredjo z daljšim hodom in večjimi cilindri in bati, najnežneješo odmično, enokanalnimi glavami in tako naprej. Blok in gred smo predelali in nanjo montirali ojačan sprednji ležaj saj je vw predvideval odvzem moči na drugi strani motorja, se pravi na vztrajniku in ne na jermenici. V tem primeru, pa pride direktno glavno na gred namesto jermenice propeler in vleče komplet avion za sabo. Standardni sprednji ležaj tega ne bi preživel, zato je bila potrebna obdelava bloka in vstavitev dolge ležajne puše.Glavna gred je bila pobrušena, na njo pa je bila pitrjena prirobnica, ki se prav tako vrti v tem novem ojačanem ležaju. Tesnenje ni več izvedeno z navojem ampak s semeringi.Težave z odtekanjem olja pri nagibih smo reševali z dvojnim karterjem, ki že zaradi ozkega prehoda iz originalnega karterja v dodatnega, iz katerega motor sesa olje dopušča kar močne nagibe. Neoriginalne so tudi cevi po katerih dročniki poganjajo nihajne vzvodove za odpiranje ventilov. Cevke, ki so uporabljene, gredo globje v blok in otežujejo prehod olja v glavo motorja. V kolikor, to nebi zadostovalo je bila v planu loputa z utežjo, ki bi v nagibu zaprla dovod iz spodnjega v zgornji karter. Tako bi se motor v nagibu napajal samo iz spodnjega karterja. Vendar bi zaradi tega čas močnega nagiba bil omejen. Lupingov verjeteno še vedno nebi mogel delat![]()
V glavnem motor je bil testno zagnan, z avtomobilskim vžigom in uplinjačem. Pri montaži v avion bi zamenjali vžig z magnetnim in namestili avionski uplinjač, ki je izdelan tako, da dobro prenaša nagibe. Uplinjač bi bil ponovem pritrjen pod motorjem. Po zagonu motorja je bil le ta pospravljen na polico, projekt aviona pa se je malo upočasnil. Pred kakšnim letom pa se je zadeva spet začela premikat. Tako so fantje spremenili plan in si organizirali 5 valjni zvezdast motor. Ker je zvezda vseeno bolj kul in primernejša, ob tem pa dimenzijsko popolna za ta avion. Tako sem dobil "svoj" wannabe avio motor nazaj in ga z veseljem ugodno odstopim nekomu, ki ma doma lahek avion brez motorja in ima jajca in željo probat, če njegovo čudo sploh leti![]()
V kolikor se takšen junak ne najde gre zadeva na polico, njena usoda pa na razpravo, za nekaj bomo že porabli, brez skrbi.
To je to okrog avio projekta, grem v delavnico na motorju iz par slik nazaj ruži nekaj v bloku.(ojnice party)