Page 18 of 29
Re: BMW E30 325i Touring
Posted: 20 Oct 2016, 21:08
by nicjasno
malinuc wrote:nicjasno wrote:Ne bom se ukvarjal s tem. Gremo dalje. Zdaj iscem skupaj dele za motor (jermenice in karter).
Zegler: na bloku sta se odlomla drzala za alternator in servo pumpo. Ti znas to zavarit?
Včasih ko pride do takšnega karambola v jermenico na glavni gredi se zgodi tudi da se glavna gred zvije, če bo že kaj narazen bi blo mogoče dobro dat pregledat. Samo predlog, nočem nič strašit.
Mja... tega se osebno tudi bojim, ampak ce je kaj zvito je pomoje vidno od odzunaj, ker so pomoje jermenice absorbirale vecino udarca. Sklepam, da ce se motor vrti, ko ga z racno obracas, se ne pomeni da je vse ok?
Re: BMW E30 325i Touring
Posted: 20 Oct 2016, 21:35
by pero27
Ne, ne pomeni, ker je lahko minimalno zvita in ti zažge glavne ležaje ob straneh ker niso enakomerno obremenjeni.
Itak boš motor razstavljal; vzemi gred ven pa nesi nekomu z stružnico in ti bo z urco zmeril - to lahko nardi praktično vsak ki ma stružnico - lahko ti tud jst če se ti da do mene vozit.

Re: BMW E30 325i Touring
Posted: 20 Oct 2016, 23:00
by Fleko
Cene je pa povita glavna se pa stroukerja naredi.
Glavno gred mam jaz

Re: BMW E30 325i Touring
Posted: 21 Oct 2016, 00:14
by nicjasno
Ok... ce ze grem gred ven jemat, je potem verjetno najboljse se, da menjam tesnila na obeh koncih in da dam gor lazji vztrajnik.
Aja... pa ce se ze to gremo, je mogoce najboljse dat kr nov blok z nezlomljenimi usesi za alternator in servo pumpo.
Fleko wrote:Cene je pa povita glavna se pa stroukerja naredi
Samo potem je treba cel motor na novo naredit, pa se drugo odmicno dat. Pa najbrz tudi druge bate. Pa racunalnik preprogramirat...
Re: BMW E30 325i Touring
Posted: 21 Oct 2016, 00:37
by pero27
jah no... do kjer hočeš it
ampak za gred ven vzet lahko samo karter snameš pa ojnice odšraufaš in pustiš vse drugo vključno z bati not (pa karter boš itak odšraufal ker je razbit)
Re: BMW E30 325i Touring
Posted: 21 Oct 2016, 07:05
by zegler
Dost stvari zraven potegne taki pripetljaj

bemtis...
jaz bi na tvojem mestu lepo pooooocasi se lotil in bi nardil touringa version 2.0. Vse bi lepo upgrejdal in bi pol mel toliko vec uzitka v voznji. Saj ves konjicev in gripa ni nikoli dovol..
Re: BMW E30 325i Touring
Posted: 21 Oct 2016, 08:34
by nicjasno
zegler wrote:Dost stvari zraven potegne taki pripetljaj

bemtis...
jaz bi na tvojem mestu lepo pooooocasi se lotil in bi nardil touringa version 2.0. Vse bi lepo upgrejdal in bi pol mel toliko vec uzitka v voznji. Saj ves konjicev in gripa ni nikoli dovol..
Brzino dolocajo le in samo finance, ki jih pa ni na pretek. 2017 avta verjetno se ne bo na cesti.
Re: BMW E30 325i Touring
Posted: 21 Oct 2016, 09:31
by eugene
Ali pa daš jermenico dol in urco na blok in vidiš če opleta kjer je jermenica.
Re: BMW E30 325i Touring
Posted: 21 Oct 2016, 09:34
by nicjasno
eugene wrote:Ali pa daš jermenico dol in urco na blok in vidiš če opleta kjer je jermenica.
To bom najbrz kot prvo naredil. Ce tu malo opleta potem ni dvoma da mora druga gred not.
Re: BMW E30 325i Touring
Posted: 21 Oct 2016, 10:18
by kmetek
Sem glih mislu isto predlagat. Bolj kot zvita gred zna bit daje poskodovan aksialni lezaj ce je tako obrnjen da nosi silo v tej smeri? Kot so reklu, ce gre karter dol, daj se gred pregledat, te nic ne kosta. Ene jermenice mam ce ti koristijo?