American BadAss-C3

-
- Posts: 177
- Joined: 13 Sep 2014, 16:23
- Avtomobil: jeep
Re: American BadAss-C3
s čim aluminij tako spucaš, da zgleda tko kot nosilec brisalca?

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
speskano je .. pa na enih parih kosih sem za probo polakiral z mat lakom ..bomo vidli kako se bo obneslo
Imam pa še neko nano pesdarijo v spraju .. je kot ena voda ki jo pihneš gor in pustiš sa se posuši ..zadeva naj bi naredila nek neviden film čez .. nisem še neki hudo testiral tistega
Imam pa še neko nano pesdarijo v spraju .. je kot ena voda ki jo pihneš gor in pustiš sa se posuši ..zadeva naj bi naredila nek neviden film čez .. nisem še neki hudo testiral tistega
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: American BadAss-C3
To tud mene zanima kako se obnese dolgoročno, fino peskan alu in mat lak čez?

Re: American BadAss-C3
Zelo lepo. Sem pa tudi jaz v tisti fazi, da delaš in nimaš nič za pokazat, samo pri tebi se vidi lepo ta napredek. Le tako naprej. 


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
tako ja .. po eni logiki bi moralo držat .. peskan alu je drugače meni lep ..problem je ker je surov ko en šmirgl papir in se hidro zamaže,pa še problem ga je spucatkmetek wrote:To tud mene zanima kako se obnese dolgoročno, fino peskan alu in mat lak čez?
gremo naprej
lotil sem se izdelave auspuha .. zadnji del še ni končan ker se mi je pojavilo en kup problemov ..naročiti moram nove lonce,ker teh ki sem jih kupil ne morem zbasat gor .. malo so večji,še večji problem pa je,ker vhod in izhod nista na istih pozicijah kot na starem ..največji problem je,ker je lonec z objemko obešen za izhodno cev


sem pa končal ostali "ta zajeban" del. V originalu je bla ena zamašena packarija,izvedbe 2-1-2 .. sedaj bo 1-1 in 1-1 dosti bolj odprte narave


..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: American BadAss-C3
kolikor jaz vem naj bi z 2-1-2 dobil bolj enakomeren backpressure in manj stolkel izpušne ventile, ja
če želiš več pretoka, bi bilo mani bolj logično, da ima združitev večji presek od posameznih cevi, ki gredo v njo...
je pa res, da se da kupiti precej teh 8-2-2 izpušnih sistemov, tako da nekaj že bo na tem... (ali pa ne, ker vemo kaj so američani in performance engineering... )
če želiš več pretoka, bi bilo mani bolj logično, da ima združitev večji presek od posameznih cevi, ki gredo v njo...
je pa res, da se da kupiti precej teh 8-2-2 izpušnih sistemov, tako da nekaj že bo na tem... (ali pa ne, ker vemo kaj so američani in performance engineering... )

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
tukaj gre zgodba takole .. leta 1980 so se Američani začeli it neko poostreno ekologijo .. in so pod desni sedež nabiksali kao neki katalizator .. po moje da neka mehanska zadušena zadeva,saj ima avto navaden mehanski fergazer,brez nobene elektronike,lambde ali česa podobnega.. ta zadeva ni bila simetrična ampak je iz desne strani šla naravnost iz leve pa po diagonali na desno stran ..vse skupaj zelo zavito in nerazumno .. tudi o kakšnih približno istih razdaljah cevi ne duha ne sluha .. sistem pa tolko zamašen da je pri prižganem motorju blo samo slišat ventilator hlajenja. Corvetta letnika 1979 je napram letniku '80 z istim motorjem imela 30 konjev več !!
Zgledalo je pa to takole

Tako kot sem jaz speljal auspuh so ga imele vetke iz sedemdesetih narejeno že serijsko z tem da so imele prilagojen prečni nosilec in so cevi šle čez avto malo bolj skupaj in posledično je zadnji del bolj "uglajen"

Se pa dobi tudi auspuhe z X-pipe , so pa narejeni za starejše modele in je X takoj za menjalnikom zadnji del pa ostaja kot pri originalu..bo pa tudi ta izvedba zame dovolj dobra in ne mislim komplicirat ker se mi v tem trenutku res ne da

če pa bom 1x imel vetto z takim spodnjim delom in bo takrat podobno rejserju se bom potrudil tudi okrog auspuha ..do takrat pa bo to "le" kruzer in bo ta auspuh čist ok

Zgledalo je pa to takole

Tako kot sem jaz speljal auspuh so ga imele vetke iz sedemdesetih narejeno že serijsko z tem da so imele prilagojen prečni nosilec in so cevi šle čez avto malo bolj skupaj in posledično je zadnji del bolj "uglajen"

Se pa dobi tudi auspuhe z X-pipe , so pa narejeni za starejše modele in je X takoj za menjalnikom zadnji del pa ostaja kot pri originalu..bo pa tudi ta izvedba zame dovolj dobra in ne mislim komplicirat ker se mi v tem trenutku res ne da


če pa bom 1x imel vetto z takim spodnjim delom in bo takrat podobno rejserju se bom potrudil tudi okrog auspuha ..do takrat pa bo to "le" kruzer in bo ta auspuh čist ok


..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
evo ..končno dočakal nove lonce in uspel zaključit ta jajca od auspuha .. in še slike zmazka ..upam da bo vsaj glasen če že lep ni











..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- asconaextreme
- Posts: 148
- Joined: 19 Dec 2014, 22:13
- Avtomobil: ascona b,fiat 500
- Location: Split
Re: American BadAss-C3
super odrađeno 

