American BadAss-C3

george wheels
Posts: 177
Joined: 13 Sep 2014, 16:23
Avtomobil: jeep

Re: American BadAss-C3

Post by george wheels » 13 Nov 2014, 17:04

s čim aluminij tako spucaš, da zgleda tko kot nosilec brisalca?
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 13 Nov 2014, 17:18

speskano je .. pa na enih parih kosih sem za probo polakiral z mat lakom ..bomo vidli kako se bo obneslo
Imam pa še neko nano pesdarijo v spraju .. je kot ena voda ki jo pihneš gor in pustiš sa se posuši ..zadeva naj bi naredila nek neviden film čez .. nisem še neki hudo testiral tistega
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: American BadAss-C3

Post by kmetek » 13 Nov 2014, 20:32

To tud mene zanima kako se obnese dolgoročno, fino peskan alu in mat lak čez?
TOMZY
Posts: 143
Joined: 03 Jun 2014, 21:29
Avtomobil: LANCIA BETA SPYDER

Re: American BadAss-C3

Post by TOMZY » 13 Nov 2014, 23:41

Zelo lepo. Sem pa tudi jaz v tisti fazi, da delaš in nimaš nič za pokazat, samo pri tebi se vidi lepo ta napredek. Le tako naprej. ;)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 16 Nov 2014, 18:38

kmetek wrote:To tud mene zanima kako se obnese dolgoročno, fino peskan alu in mat lak čez?
tako ja .. po eni logiki bi moralo držat .. peskan alu je drugače meni lep ..problem je ker je surov ko en šmirgl papir in se hidro zamaže,pa še problem ga je spucat

gremo naprej
lotil sem se izdelave auspuha .. zadnji del še ni končan ker se mi je pojavilo en kup problemov ..naročiti moram nove lonce,ker teh ki sem jih kupil ne morem zbasat gor .. malo so večji,še večji problem pa je,ker vhod in izhod nista na istih pozicijah kot na starem ..največji problem je,ker je lonec z objemko obešen za izhodno cev
Image

Image

sem pa končal ostali "ta zajeban" del. V originalu je bla ena zamašena packarija,izvedbe 2-1-2 .. sedaj bo 1-1 in 1-1 dosti bolj odprte narave 8-)
Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: American BadAss-C3

Post by eugene » 16 Nov 2014, 20:41

Kaj ni da je boljše če ja združeno na X-su?
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: American BadAss-C3

Post by pero27 » 16 Nov 2014, 20:46

kolikor jaz vem naj bi z 2-1-2 dobil bolj enakomeren backpressure in manj stolkel izpušne ventile, ja
če želiš več pretoka, bi bilo mani bolj logično, da ima združitev večji presek od posameznih cevi, ki gredo v njo...
je pa res, da se da kupiti precej teh 8-2-2 izpušnih sistemov, tako da nekaj že bo na tem... (ali pa ne, ker vemo kaj so američani in performance engineering... )
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 16 Nov 2014, 22:31

tukaj gre zgodba takole .. leta 1980 so se Američani začeli it neko poostreno ekologijo .. in so pod desni sedež nabiksali kao neki katalizator .. po moje da neka mehanska zadušena zadeva,saj ima avto navaden mehanski fergazer,brez nobene elektronike,lambde ali česa podobnega.. ta zadeva ni bila simetrična ampak je iz desne strani šla naravnost iz leve pa po diagonali na desno stran ..vse skupaj zelo zavito in nerazumno .. tudi o kakšnih približno istih razdaljah cevi ne duha ne sluha .. sistem pa tolko zamašen da je pri prižganem motorju blo samo slišat ventilator hlajenja. Corvetta letnika 1979 je napram letniku '80 z istim motorjem imela 30 konjev več !!
Zgledalo je pa to takole
Image

Tako kot sem jaz speljal auspuh so ga imele vetke iz sedemdesetih narejeno že serijsko z tem da so imele prilagojen prečni nosilec in so cevi šle čez avto malo bolj skupaj in posledično je zadnji del bolj "uglajen"
Image

Se pa dobi tudi auspuhe z X-pipe , so pa narejeni za starejše modele in je X takoj za menjalnikom zadnji del pa ostaja kot pri originalu..bo pa tudi ta izvedba zame dovolj dobra in ne mislim komplicirat ker se mi v tem trenutku res ne da :lol:
Image

če pa bom 1x imel vetto z takim spodnjim delom in bo takrat podobno rejserju se bom potrudil tudi okrog auspuha ..do takrat pa bo to "le" kruzer in bo ta auspuh čist ok :lol:
Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: American BadAss-C3

Post by DS71 » 26 Dec 2014, 18:09

evo ..končno dočakal nove lonce in uspel zaključit ta jajca od auspuha .. in še slike zmazka ..upam da bo vsaj glasen če že lep ni :lol:
Image

Image

Image

Image

Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
asconaextreme
Posts: 148
Joined: 19 Dec 2014, 22:13
Avtomobil: ascona b,fiat 500
Location: Split

Re: American BadAss-C3

Post by asconaextreme » 26 Dec 2014, 18:30

super odrađeno Image
Post Reply