Long time not used. No zdej sem jo pa spet zalavfal
Čepi oljnih kanalov z novimi podložkami nazaj na svojem mestu
Čepi vode z novi podložkami prav tako
No to je še set vseh drobnarij za spodnji konec motorja. Mislim, da jih je polovica viška, ker ne vem kaj naj bi šle

Mogoče ma 75 kaj več tega ker prodajajo isti set 164/75
Za zadnji vijak pritegnit se je treba znajdet
No original vijaki pokrova bloka okoli jermenice in od karterja so kot novi. Od vodne pumpe sem pa kupil nove, ker so bili čisto bogi in rjavi
Snel vijak od napenjalca zobatega in ga nesel drejarju, da mi nardi novega
No stari deli motorja že pridejo prav, za nabit notr nov semering
Jz grem vedno na sigurno varjanto, ki me do sedaj še ni izdala. Na tanko cyclo pasta za karterje, tesnilo in še na drugi strani pasta
In pa pritegnjeno na 9.5 Nm. Sem nabavil še tamali moment ključ!
Lepo porinili pasto vn
Filter olja nabavil, da vidim počasi kako bo z nabavo izmenjevalca olja in prostorom in kje napeljat cevi do hladilnika olja. Vem da se bo to dokončno videlo šele v avtu sicer, ampak vseeno.
Obenem sprobal odstranjevanje rje s citronko. Lahko rečem sam vau :mrgreen: Before:
After. Pa še spolirat jih morem. In pa to je bil slabši bolj rjav set. Boljšega še morem ponovit postopek
Shiny things!
Potem je bilo na vrsti tudi montiranje vodne pumpe
In pa novi vijaki
Čiščenje hidravličnega napenjalca
Deli hidravličnega napenjalca
Komaj opazil slučajno gumico notri, ker ni nobenih navodil za obnovo
Rešen rje, temeljito opran in pripravljen na barvanje s temperaturno obstojno barvo
Obenem preveril tudi oba fedra. Vse kot mora bit
In pa lotil sem se te svinjarije...
Zlati pladen karterja je že čist
Jutri pa upam, da dokončam spodnji del in grem na glave!
