Page 17 of 35

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 18 Mar 2016, 10:47
by pero27
ja nemore pogledat če ma pa odbrušene stran
pomoje da je 2.0 glava ker bi bil to edini razlog zakaj bi kdo brusil stran (zaradi kakih tehničnih pregledov če je mel v papirjih manjšo mašino)
drugače m10b18i lahko izločiš če nima teh lukenj pri sesalnih kanalih za injektorje;
Image

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 18 Mar 2016, 10:50
by pero27
EDIT:
evo 1.8, 121, e21 2.0 glave
glede na obliko izgorevalne komore bi reku da maš tazadno (in tanajboljšo) E21 2.0
Image

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 18 Mar 2016, 18:52
by FR Wolf
Sej vem da je odbrišen ampak se lahko najbrž vsaj vidi ali je dolg znak ali kratek...
Glede na komoro pa nism zihr ampak moj tolar gre na 118.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 18 Mar 2016, 19:14
by Tine
Behold, the magic of photoshop!

Image


Sepravi - iz leve proti desni: 1.8, 121, e21 in naša neznanka.

Se pridružujem kolegu pred mano, glede na obliko komor in manjko izreza materiala pri spodnjem cilindru na desni strani sredinska glava odpade, glede na obliko komore v okolici svečke pa vse kaže na to da je tvoja glava 1.8 . Se mi pa dozdeva, da bi glede na obliko komor že znala biti opazno zbrušena? Vsekakor za razmislit, ko bo treba kupit tesnilo in kasneje postavit motor v fazo.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 19 Mar 2016, 09:47
by zegler
glavaX2.jpg
@ Pero .. e hvala sem videl te fotke ampak sem zmeraj mislil da tale oznacen del z zelenim krogom, da je to malce pofrezano v konus da bi to bila hemisfericna oblika izgorevalne komore, ampak glede na to da je ocitno ravno je to kot na moji, torej ocitno je tole E21 2.0 glava. BTW zakaj bi naj bila e21 2.0 (najboljsa) ? a ni vsaka za svoje zadeve dobra, mislim glede na bat ki ga koristis ? sem videl da obstajajo tude ene ki so kao hemisfericne in sem ze tudi gledal te bate, ampak so malo dragi pa cinclam :)
http://www.ebay.de/itm/141820468039?_tr ... EBIDX%3AIT

@ Tine in @ Wolf . To sliko kaj je Tine dal zravne kot mojo glavo, cool res je ampak tale glava je trenutno v avtu in je 1.6 - 1.8 glava in ta glava trenutno ni stvar debate ker je tako na avtu in dela, zaenkrat brez tezav :) ...tale ko je videna samo ena izgorevalna komora pa je na mizi neociscena in v fazi pregleda :roll:
glavaX1.jpg
in ce pogladamo rdece obkrozeno je svecka pri (izboklini) medtem ko je pri 118 glavi izboklina na drugi strani
bom pa foto ruknil od pobrusenega dela ce bo kdo videl kaj je blo vcasih napisano ...

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 19 Mar 2016, 10:46
by eugene
Una ravnina je quench area in je zelo dobrodošla ker povečuje turbolence v komori ko pride bat v ZMT. In te glace so use hemisferične ker imajo ventile pod kotom. Dobro za pretok slabše pa za izkoristek. Porsche, alfa, jaguar in alpina majo tako. V bistvu je blo to hi performance way to do it ekrat.

Niso pri teh m10 glavah še razlike v velikostih ventilov faktor med temi tipi.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 19 Mar 2016, 15:06
by pero27
Čeprav sem slišal da ima 318i glava najboljše CFM številke overall (najbolj širok powerband) ima vseeno tiste blesave luknje za injektorje in če imaš gor fergazerje mi tisto z zaštopanimi luknjami nekako ne zgleda... e21 2.0 glava ima pa naslednje najboljše CFM številke overall (pa sta zelo blizu, tako da za tiste decimalke se jaz nebi ravno sekiral...)
no najboljša sem mislil za NA, sem malo pozabil da si ti turbaš :D

tisto kar je na slikah črno je drugače v nivoju z preostankom glave, ja, na sliki glave pač niso pofrezane pa je umazano od izgorevanja

tiste "true hemisferične" glave ki si jih gledal pa niso serijska zadeva ampak so za motorsport to naknadno frezali
fora je pa da še malo bolj na knap pritisneš bate do glave za res visoke kompresije in rabiš seveda potem posebne unobtanium zelo drage "domed" bate...
uglavnem pozabi to, ni za na cesto, sploh pa nima veze z turboti...

Image

tulkle pa mahle 89p14 bat štrli ven čez haubo :)
Image

pa ta je še v izi, tukaj je še ena bolj brutalna (zgleda da z ročno oblikovanimi komorami); http://www.bmw2002faq.com/topic/166320- ... et-engine/

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 21 Mar 2016, 10:22
by zegler
frikiiii :) ampak zgleda pa cool tako mesarjenje. Jaz bom zgleda ostal kr pri flat pistons, edino moram kje ksne dobre kovane najdet, nekje sem prebral da pasejo od enega forda neki modular V8 sicer je 93mm bore pol, ampak baje blok to zdrzi brez vecjih tezav. Cena za teh 8 batov (imas pac 4 rezerve) je taksna kot za kaksne mahle 4 komade. Pa tip ki je to napisal vozi racetrack in to z turbino tak da ocitno deluje ...

drugace pa vceraj ko je bilo lepo toplo sem se malo naganjal z oldijem in pri polni obremenitvi sem imel temperaturo intake air pred fergijem 120 C :shock: in to je slo HITRO gor, saj pol hitro pade ampak VROCE, kaj bo selee poleti :roll: .. skratka next big think INTERCOOLER

no tukaj pa se obljubljena slika kako lepo se je nekdo potrudil skrit napis E21 2.0
GlavaId.jpg

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 21 Mar 2016, 10:27
by croma_man
intercooler pa cevi mam jst če rabiš...

dam ugodno.

Image

rabljen, dihta, pa s temi cevmi si boš sigurno lahko vse lepo napeljal, švasat pa tak znaš (namenjeno je blo za 1.8T passata in je enako postavljen motor).

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 22 Mar 2016, 07:49
by zegler
hvala Croma, ne bo slo, sem malo poguglal. Zal je presiroko za na e21, od cevi do cevi je 65cm nekje, jaz pa mam lahko max 50 brez da kaj rezem. Rezanju pa se bom zaenkrat poskusil izognit.

Sem pa namontiral tiste melber 15 ke in hja nekak se ne cuti da ne bi bile okrogle, tak da ne vem kaj me je un tip ko je montiral strasil da je treba dat ravnat.. hm hm malenkost potresejo pri 80 (sumim gume) drugace pa do 180 cist coool. Sem pa ze pozabil kaksna je razlika med unimi 13kami in temi 15 kami. :twisted: