Spet kar nekaj cajta zatisja
Koncno sem si vzel cas da zamenjam sredinski lezaj pri kardanu. Ker je biu ze malo glasen, doma ga imam ze kaksni dve leti...
Skok v preteklost, 3.7.2004 sem menjal diferencial oz. celo zadnjo akso. Vendar brez torque tuba, kateri je ostal originalni. Imel sem bizarno glasen diff, ki ga je nadomestil ta iz druge crne mante z flamejobom
Po toliko letih voznje je bilo seveda treba koncno menjati se to. Celoten torque tube je sel ven razmeroma hitro in lahko, ceprav sem delal v moji cisto premajhni garazi. Malce so zezali samo stirje vijaki ki drzijo torque tube na diferencial (12-kotna zvezdica al kaj vem kako se rece), ker sta dva imela ze malo zjebane glave. Verjetno moja napaka iz leta 2004
Novi sredinski lezaj caka...
Tastar zgleda dejansko kar fensi:
Pride pa v tako dvojno salcko, ta pa v gumijast "krof"...
Levo del kamor pride kardan, desno torque tube gred... kmalu vrzem tole nazaj skupaj..
Sem pa se v dilemi kaj narediti z ohisjem do diffa in "bumerangom" ki pride na karoserijo. Ali se to razstavit, dat speskat in prasno pihnt. Al samo ornk spucat in pihnt doma, al pa kaj tretjega (body na hitro cez lol)..
No sam cajta za gruntat je se dost, cakam se semering na diffu, dve novi pusi "bumeranga". Potem vrzem skup, zamenjam se zavorno cevko ki je slaba, nalijem sveze olje v diff, nova dihtunga pokrova diffa in zadeva je ready za naslednjo sezono
