Page 16 of 35

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 15 Mar 2016, 15:25
by FR Wolf
Toplega brez olja v batih... Vsi 165-170psi. Imam pa bate z izboklino...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 15 Mar 2016, 20:09
by pero27
kere maš to? a klavirje?

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 15 Mar 2016, 21:31
by FR Wolf
Tako je e12 glava :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 16 Mar 2016, 08:04
by zegler
goetze.jpg
a niso to taki bati klavirji variante ? al je moja masina cisto hin, al pa velikosti ventilov nardijo tolk boljsi pretok da je pol kompresija tolk visja

ker glava je pa taka
GlavaM10b16.jpg
@wolf si meril kdaj hladno kompresijo? da vidim kolk je razlike, pa si ga zaverglal na 3 cylindre :oops: al dejansko samo starter ?

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 16 Mar 2016, 08:48
by FR Wolf
Ja ti mas druge bate ker je izgorevalna komora drugacna.
Jst mam e12 glavo in bate.
Hladna kompresija je 145-150. Ne samo na starter sem ga zagnal in plin odprt do konca in brez vseh sveck, da ma cimanjnupora starter...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 16 Mar 2016, 09:28
by zegler
uh slaba 2 bara razlike :) ok te sn jaz na nekje 10, te pa le ni tak slaba masina ..

btw si kdaj razmisljal, da bi navrtal na original blok dodatne lukne za krozenje vode ? torej v glavo in blok, tako kot je na tesnilki glave vidno 2 posta nazaj ?

recimo na S14 masini imajo glava in blok luknje med cilindri, pa tud na M10 sem gledal ce prevrtas nalezno povrsino prides v prostor z vodo, skratka se zadeve povezejo, v glavo se moram probat

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 16 Mar 2016, 09:36
by Tine
S temi barometri v svečkah lahko pravilno meriš samo razliko med cilindri, ne pa samega statičnega kompresijskega razmerja; zaradi overlapa odmične in posledično simultanega odprtja ventilov v določenih legah motorja rezultati pritiskov v cilindrih izmerjenih na ta način niso merodajni. Ti merilci velikokrat tudi niso ekstremno natančno umerjeni, zato se lahko dobljeni rezultati med sabo pri merjenju z različnimi napravami precej razlikujejo. Mišljeni so bolj za ugotavljanje razlike kompresije med cilindri na istem motorju, s čim v grobem ugotoviš stanje notranjosti izgorevalnega prostora.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 16 Mar 2016, 12:36
by zegler
ja, ampak tak rahlo za info pa le je, z ostalimi .. res da je odvisno od komponent masine kaj spravi skupaj ...

sicer pa imas popolnoma prav, ko sem sel prvic merit sem kr :shock: , res da so bili podatki dokaj enaki za vse cilindre, kar mi je dalo za mislit ampak 7 bar ?!?! se na istrumentu je blo v rdecem :)

no pol sem preveril tale merilec pa sem videl da kaze cca 1.5 bara premalo

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 18 Mar 2016, 08:54
by zegler
prosim za pomoc...

iscem po netu pa ne najdem, tud z stevilko ne... kaj je to zaena glava zanima me iz radovednosti ventili so taveliki torej 46 pa 38, kao iz 2.0 masine ali pa 1.8 i ? napisa ob strani nima je zbruseno je pa letnik 1981, namen jo imam namontirat ko bom m10b20 sestavljal ..
glavaX.jpg
glavaX1.jpg

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 18 Mar 2016, 09:23
by FR Wolf
Tiste stevilke ki jih imas na sliki so stevilke kalupa in se lahko pojavljajo na vseh tipih glav. Poglej kaj pise nad letnico glave? E12, 118, e21 2.0 ali 121 (ti). Lahko tudi 116.


Sent from my iPhone using Tapatalk