BMW E21 kanariner

User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 kanariner

Post by FR Wolf » 15 Mar 2016, 15:25

Toplega brez olja v batih... Vsi 165-170psi. Imam pa bate z izboklino...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 15 Mar 2016, 20:09

kere maš to? a klavirje?
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 kanariner

Post by FR Wolf » 15 Mar 2016, 21:31

Tako je e12 glava :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 16 Mar 2016, 08:04

goetze.jpg
a niso to taki bati klavirji variante ? al je moja masina cisto hin, al pa velikosti ventilov nardijo tolk boljsi pretok da je pol kompresija tolk visja

ker glava je pa taka
GlavaM10b16.jpg
@wolf si meril kdaj hladno kompresijo? da vidim kolk je razlike, pa si ga zaverglal na 3 cylindre :oops: al dejansko samo starter ?
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 kanariner

Post by FR Wolf » 16 Mar 2016, 08:48

Ja ti mas druge bate ker je izgorevalna komora drugacna.
Jst mam e12 glavo in bate.
Hladna kompresija je 145-150. Ne samo na starter sem ga zagnal in plin odprt do konca in brez vseh sveck, da ma cimanjnupora starter...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 16 Mar 2016, 09:28

uh slaba 2 bara razlike :) ok te sn jaz na nekje 10, te pa le ni tak slaba masina ..

btw si kdaj razmisljal, da bi navrtal na original blok dodatne lukne za krozenje vode ? torej v glavo in blok, tako kot je na tesnilki glave vidno 2 posta nazaj ?

recimo na S14 masini imajo glava in blok luknje med cilindri, pa tud na M10 sem gledal ce prevrtas nalezno povrsino prides v prostor z vodo, skratka se zadeve povezejo, v glavo se moram probat
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E21 kanariner

Post by Tine » 16 Mar 2016, 09:36

S temi barometri v svečkah lahko pravilno meriš samo razliko med cilindri, ne pa samega statičnega kompresijskega razmerja; zaradi overlapa odmične in posledično simultanega odprtja ventilov v določenih legah motorja rezultati pritiskov v cilindrih izmerjenih na ta način niso merodajni. Ti merilci velikokrat tudi niso ekstremno natančno umerjeni, zato se lahko dobljeni rezultati med sabo pri merjenju z različnimi napravami precej razlikujejo. Mišljeni so bolj za ugotavljanje razlike kompresije med cilindri na istem motorju, s čim v grobem ugotoviš stanje notranjosti izgorevalnega prostora.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 16 Mar 2016, 12:36

ja, ampak tak rahlo za info pa le je, z ostalimi .. res da je odvisno od komponent masine kaj spravi skupaj ...

sicer pa imas popolnoma prav, ko sem sel prvic merit sem kr :shock: , res da so bili podatki dokaj enaki za vse cilindre, kar mi je dalo za mislit ampak 7 bar ?!?! se na istrumentu je blo v rdecem :)

no pol sem preveril tale merilec pa sem videl da kaze cca 1.5 bara premalo
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 18 Mar 2016, 08:54

prosim za pomoc...

iscem po netu pa ne najdem, tud z stevilko ne... kaj je to zaena glava zanima me iz radovednosti ventili so taveliki torej 46 pa 38, kao iz 2.0 masine ali pa 1.8 i ? napisa ob strani nima je zbruseno je pa letnik 1981, namen jo imam namontirat ko bom m10b20 sestavljal ..
glavaX.jpg
glavaX1.jpg
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 kanariner

Post by FR Wolf » 18 Mar 2016, 09:23

Tiste stevilke ki jih imas na sliki so stevilke kalupa in se lahko pojavljajo na vseh tipih glav. Poglej kaj pise nad letnico glave? E12, 118, e21 2.0 ali 121 (ti). Lahko tudi 116.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alpinas were always posh hot rods!
Post Reply