pero27 wrote: ↑27 Mar 2021, 01:55
UF!
Kako pa ohraniš mere karoserije ko je takole komplet prag odžagan, pa še pred A stebričkom in je vse v zraku?
Menda ni tistih par pohištvenih profilov pol metra višje dovolj, da ti fuge na vratih in točke za vpetje vzmetenja štimajo ko nazaj zavariš zadevo, ali?

Katere mere naj bi ohranil

?
Hehe, mal heca more biti...spodnji del A stebrička oz. spodnji del praga je bil skoraj 3cm udarjen navznoter, B stebriček spodaj pa okoli 1,5 cm. Tako da tule se je avto naravnalo, povarilo oba praga na 1mm natančno in ko gre pod noter se še tistih 1 mm polovi, da bo res točno.
Lufti pri tem avtu niso mogli štimat, ker ko sem dal vrata gor je bila linija napačna...mogoče so to zakrivali s kitom, da je vsaj približno štimalo, ampak ne vem, ker avta nisem videl ko je bil še v barvi. Po peskanju pa bok ni imel linije.
Zgornji križ za ojačitev sem samo začasno montiral, tudi ta gre vmes med delom ven in se bo uporabil le še za preverjanje mere.
Ubistvu gre tu za sestavljanje avta nazaj na mero. Čar vsega je v ravnalni mizi, kjer je avto spodaj na 10 ključnih točkah vpet oz. se vpne pri sestavljanju nazaj. Pri prejšnji mizi sem moral delati dodatne ojačitve in precej sproti merit zadeve, da sem lahko mere ujel, tule pa je to zelo enostavno.
Zdejle nisem našel boljših slike kot tole, kjer recimo vidiš kako so vpete ključne točke spodaj po podu...
Še en primer, kako je klepar, ki je meni mizo prodal rezal avte praktično brez dodatnih ojačitev, kar brez take mize, ki se ji v bistvu reče 'jig' ni mogoče, brez dodatnega dela in ojačitev.
Načeloma je za taka dela ključno da veš kaj delaš, da pa lažje delaš in bolj točno pa je ključna vrhunska oprema.
Ko smo ravno že pri vrhunski opremi sem po večletnem iskanju našel in domov pripeljal (oz. mi je Rok pripeljal

) še eno vrhunsko zadevco...mizo oz 'jig' Celette Sevenne (Porsche approved

. Sem vesel k radio za tole najdbo
Evo Peter, upam, da sem ti odgovoril na vprašanje čim bolj razumljivo
