Page 15 of 42

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 06 Jan 2016, 20:55
by kmetek
Dvomim da so prevelike cevi, fantje dajejo na 1.6 PSA motorje tudi 42mm primary cevi, tako da za 2.0 150+KM tudi 45mm ne bi smeli biti preveč. Pol naprej pa 60 ali 63mm, da lahko diha brez problema. Saj verjetno je izhod iz teh S65 tud nekje 60-65mm, kar je super.

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 06 Jan 2016, 22:47
by pero27
Ja, samo tisto so avti za dirkat, ne za kruzat po cesti in občasno hoonanje; jst sm računal na 2 colski auspuh (51mm) kar se ne sliši velika razlika do 60mm ampak je od oka to 40% večji presek cevi.
Jst čem met uporaben širok midrange in ene 140 kojnov pa odziven motor, z tem sm jst čist zadovoljen, E21 ni nevem kaj od šasije :D

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 06 Jan 2016, 23:31
by croma_man
e21 ma super šasijo če ojačaš vse kar se da :lol:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 06 Jan 2016, 23:56
by pero27
ja, prbližno takole, ja; :lol:
Image
btw; tole je od unga poljaka drifterja E21 :twisted:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 07 Jan 2016, 16:37
by pero27
zegler wrote:lepo to sraufas :) ja vem kak je brez dvigala in kaksni podvigi .. :( moj je tud zaj na stangah ravno toliko da lahko spodaj zlezem
Jst ne samo da komaj spodaj zlezem, še mimo komaj zlezem :lol: zadaj je prtljažnik tik pod polico, spredaj pa je tik do vrat, tako da če zaprem vrata sploh ne morem okrog avta.

Danes sem spravil menjalnik dol pod avtom, ampak sem ga potem komaj mimo avta ven iz garaže prerinil :)

Garaža je bila sicer zgrajena istega leta kot je bil ta avto narjen, ampak na žalost je bla zgrajena za fičota :D

Image

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 09 Jan 2016, 18:58
by pero27
Ni mi šlo v glavo, kako da mam 5 brzin pa nimam podaljška za 5. brzino na menjalniku, celo prestavna razmerja sem šel merit, ker sem sumil da imam podovjeno 4. prestavo, pa nimam; 4. je 1:1, 5. je ene 20% hitrejša

moj menjalnik:
Image

getrag 240 (245) z podaljškom za 5. prestavo:
Image

In potem sem ugotovil da imam vbistvu getrag 260 z mehanskim pogonom za števec :lol:
Image

Zdej mi ni pa nič več jasno; menjalnik ni nič modificiran, prešvasan ali porezkan, amapk paše vse šrauf na šrauf na mojo M10 mašino. Jst sm pa mislil da paše 260 samo na M20 mašino.
Tud nevem al je zdej to dobra al slaba stvar; je 260 kej močnejši od 240? edino kar vem je da je 5 kil težji.

Svašta res :lol: :lol: :lol:

Me lahko nekdo ki kaj več ve o tem razsvetli prosim?

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 09 Jan 2016, 19:13
by kmetek
Ne rečem da 51mm ni "dovolj" za 140KM, hočem samo povedat da s 60mm motor veliko lepše diha. Na mojem se je (poleg drugega intake-a) na serijskem ECU-ju poznalo 8KM, malo širša krivulja navora in pa moč zadnjih 200 obratov ne pada več, ampak gre krivulja navzgor do blokade.

No, naredi kot želiš seveda ;)

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 09 Jan 2016, 19:42
by pero27
Hmmmm... no bom malo premislil
Če že bom šel potem verejtno na 2 pa četrt inče (zarad glasspackov - v 60mm varianti se jih ne dobi glih nekej dost)
Čeprav sem zdaj meril kakšne premere je mel ta poflikan auspuh za kao 75 kojnov in je na nekaterih mestih ID 30mm :lol: :lol:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 09 Jan 2016, 19:49
by Fleko
Getrag 240 mislim, da se je uporabljal samo na e21, getrag 260 na e28 m20/30, 265 pa na e23, e24 in e34 m30 in mislim, da na e30 M3 iz prvo brzino na dol.
Getrag 260 je močnejši od 240.

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 09 Jan 2016, 20:02
by pero27
Ja ampak jst mam M10 mašino pa je bil ta menjalnik gor, sej zato mi ne gre v glavo...
(nisem ga zdej, kupil, ampak glihkar snel dol z avta)
wikipedia wrote:The M30 was originally developed in the late 1960s, loosely based on the straight-four BMW M10 engine first used in the 'Neue Klasse' BMW 1500.
hmmm... mogoče pa zato paše na M10 :?:

EDIT: mistery solved;
BMW2002faq forum wrote:265 bolts right up to m10. you can use either 240 or 228 flywheel. all 265 gearboxes have or have provision for speedo cable. m30 engine is basically a longer m10. alpinas e21 B6 mated m30 engines to 245 5 speeds, but had to use 228 flywheel as the bellhousing is too small for 240. lastly, m20s can mate to 265 gearbox with the bellhousing from 1982 528 e with 5 speed.(1 year only)
Sam zdej pa nevem zakaj so 5 brzinski getragi 240 tulk vredni, če je 260k ko listja in pašejo šrauf na šrauf, pa še večji flywheel lahko koristiš