Po dolgem času mali update .....
Po garaži se mi spet začela vlačit roba, ki je kar klicala po vgradnji

- Vijaka za platišče - ker sta dva odletela med vožnjo do delavnice za optiko
- kljukice za odpiranje vrat - ker so drugačne od teh, ki sem jih imel do sedaj v gajbici in niso najbolj kompatibilne z tapetami
- ganc nov napis Lancia za zadnjo haubo - enakega genau novega sem že pred časom kupil po ebayu a sem ga uspel po pomoti spraviti v smeti ....
- posoda za pranje stekel - ker imajo i.e. modeli eno posodo, ki se nahaja v prtlažniku, na njej pa sta motorčka za zadnjo šipo in pa vetrobran

Ročice na tapetah - ker originalne z tega avtomobila nikakor ne pašejo na tapete od i.e. modelov

Od opravljenih del sem za začetek odstranil posodo, ki je bila nameščena pred požarno steno v motornem prostoru.
Ko se je razpeljevala elektrika sem bil namreč za sveto prepričan da je spredaj pač posoda za pranje vetrobrana, v prtlažniku pa samo posoda za pranje zadnjega stekla.
Nekako je zadeva postala nadležna, ko pranje vetrobrana ni delovala. Po krajšem šolanju s strani mr. Rafkota sem spoznal, da imajo vse fwd delte med drugim na električni instalaciji pripravljen priključek za posodo za pranje luči, od koder je tudi izvirala sprednja posoda.

Zaradi vsega tega sem moral razparcelirati tapete v prtlažniku, da sem imel dostop do nove posode ter električne instalacije, ki sem jo pripravil skladno z električnimi shemami.
Zadeva funkcionira
Nekje vmes sem na avto namalal še emblem
Pred časom sem uspel ubosti še ganc novo termostikalo. Cena - prava mala sitnica

Staro in novo termostikalo - razlika je očitna.
Aja, ventilator na hladilniku za vodo sedaj dela
Ker za pre FL delte ni ravno neke ponudbe tepihov (novih ali rabljenih) sem se sprijaznil z originalnim. Načeloma niti ne zgleda pretirano hudo ...
Po britju je celo manj kosmat kot mojster brivec
Sledilo je že nekoliko bolj temeljito čiščenje notranjosti.
Ker sem bil čisto srečen zaradi delujočega ventilatorja, sem se odločil pokuriti kak liter bencina.
Sedaj ko so vse cevi okoli turbine končane, zavore delajo, optika štima, notranjost pa približno končana; je vožnja postala pravo doživetje, ki na obraz privabi nasmešek. V bistvu se zadeva celo solidno premakne.
Sicer še ne ravno kot daily 200 km sajevček, vsekakor pa je doživetje na nekem čisto drugem nivoju
