Lancia Delta HF Turbo

User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 23 Sep 2013, 08:41

To sam tebi napačno na slikah zgledajo :lol:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by lancia hf » 23 Sep 2013, 17:48

ne pozabi še name :lol: ;)
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 23 Sep 2013, 21:50

Dobr, teb pa je tk za oprostit pomanjkanje okusa z nakupom srba :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 07 Oct 2013, 06:35

Sami j...ni detajli, potem pa še časa zmanjka, ker je treba negovat dva italjana :oops:

Se je na oldiju te dni tudi nekaj premikako, le za poslikati ni bilo nič kaj pametnega.

Sila zanimivo - končno uspel dokončati vse cevi pod haubo :D
Image
Ni treba razlagati kako ne zganjam zavisti tistim sotrpinom, ki imajo v garaži delto z 2.0 motorjem ter še dodatnim diferencialom pod haubo. Je že pri 1.6 potrebno imeti ginekologove sposobnosti :oops:

Drug star greh sta bila sprednja varnostna pasova, ki sta bila še originalna. Tako zgleda, ko se poizkušaš pripeti na opremo, ki se jo dejansko da vgraditi v ta voz....
Image
Zaradi varnosti mi neke custom predelave niso dišale ampak sem raje kar zamenjal varnostna pasova.
Ker mi je bila sreča mila, sem med pospravljenimi ostanki darovalke našel uporaben par varnostnih pasov :)

Drugače pa od drugih malih sitnic - malo sem popedenal notranjost, bo pa potrebno rahlo obriti tepih. 30 let uporabe je pustilo sledi na njemu in je rahlo muckast.
Aja, termostikalo je bilo narobe vezano :oops:
Klub temu ventilator še ne dela, saj se je izkazalo, da je stikalo odpovedalo poslušnost. Ob naslednji priliki ga zamenjam z novim, ki je končno na lagru doma :)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 20 Oct 2013, 20:26

Po dolgem času mali update .....

Po garaži se mi spet začela vlačit roba, ki je kar klicala po vgradnji
Image
- Vijaka za platišče - ker sta dva odletela med vožnjo do delavnice za optiko
- kljukice za odpiranje vrat - ker so drugačne od teh, ki sem jih imel do sedaj v gajbici in niso najbolj kompatibilne z tapetami
- ganc nov napis Lancia za zadnjo haubo - enakega genau novega sem že pred časom kupil po ebayu a sem ga uspel po pomoti spraviti v smeti ....
- posoda za pranje stekel - ker imajo i.e. modeli eno posodo, ki se nahaja v prtlažniku, na njej pa sta motorčka za zadnjo šipo in pa vetrobran

Image
Ročice na tapetah - ker originalne z tega avtomobila nikakor ne pašejo na tapete od i.e. modelov

Image
Od opravljenih del sem za začetek odstranil posodo, ki je bila nameščena pred požarno steno v motornem prostoru.
Ko se je razpeljevala elektrika sem bil namreč za sveto prepričan da je spredaj pač posoda za pranje vetrobrana, v prtlažniku pa samo posoda za pranje zadnjega stekla.
Nekako je zadeva postala nadležna, ko pranje vetrobrana ni delovala. Po krajšem šolanju s strani mr. Rafkota sem spoznal, da imajo vse fwd delte med drugim na električni instalaciji pripravljen priključek za posodo za pranje luči, od koder je tudi izvirala sprednja posoda.

Image
Zaradi vsega tega sem moral razparcelirati tapete v prtlažniku, da sem imel dostop do nove posode ter električne instalacije, ki sem jo pripravil skladno z električnimi shemami.
Zadeva funkcionira :)

Nekje vmes sem na avto namalal še emblem
Image

Pred časom sem uspel ubosti še ganc novo termostikalo. Cena - prava mala sitnica :)
Image
Staro in novo termostikalo - razlika je očitna.

Aja, ventilator na hladilniku za vodo sedaj dela :D


Ker za pre FL delte ni ravno neke ponudbe tepihov (novih ali rabljenih) sem se sprijaznil z originalnim. Načeloma niti ne zgleda pretirano hudo ...
Image

Po britju je celo manj kosmat kot mojster brivec :)
Image


Sledilo je že nekoliko bolj temeljito čiščenje notranjosti.

Ker sem bil čisto srečen zaradi delujočega ventilatorja, sem se odločil pokuriti kak liter bencina.
Sedaj ko so vse cevi okoli turbine končane, zavore delajo, optika štima, notranjost pa približno končana; je vožnja postala pravo doživetje, ki na obraz privabi nasmešek. V bistvu se zadeva celo solidno premakne.
Sicer še ne ravno kot daily 200 km sajevček, vsekakor pa je doživetje na nekem čisto drugem nivoju :)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by JureK » 21 Oct 2013, 08:20

Čestitke! ;)
Ka zdej to pomeni, da je projekt končan?
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 21 Oct 2013, 08:56

To ne bo nikoli končan projekt. Vedno je kak detajl, ki me rajca. Vedno je kakšen kos, ki bi lahko zgledal boljše in bi ga bilo za zamenjati. Vedno se najde kakšna fuga med karoserijskimi deli, ki bi lahko lepše zgledala. Vedno je nekaj......

Za zimo je recimo planiran spojler za zadnjo haubo, mogoče drug šibedah - sedanji se težko zapira in je rahlo zvit, spredaj desno je zavorno olje puščalo in se je na roki in stabilizatorju barva namehurila, felge bo potrebno ponovno spolirati, v notranjosti je en kup majhnih majcenih detajlov.....
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 882
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 23 Oct 2013, 16:34

Spet se vrgel v besne stroške :D
Image
Ker se po novem posoda s vodo za pranje vetrobrana nahaja v prtlažniku, se dogajajo zanimive stvari med vožnjo.

V nedeljo je namreč ob prvem malo bolj pogumnem zaviranju pričela voda prav pogumno prati vetrobran. Ker so izkušnje pač take sem pričel prvo domnevati, da sem nekako elektriko zaj....l in se motorčki za vodo zaženejo ko pač svetijo zavorne luči.
Trenutek za tem sem se pa spomnil enake težave na Samo-tovi delti, kjer ga je pestilo pomanjkanje nepovratnega ventila na cevi za vodo.
Ker je posoda za vodo v prtlažniku, voda ob zaviranju zaradi fizikalnih zakonitosti sili v sprednji del vozila, kar ji po cevki do šob tudi uspeva. In če ni tega ventila ..... voila :oops:

Ventil nabavil na pooblaščencu za neke besne denarje :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by JureK » 23 Oct 2013, 17:11

Svašta... :shock:
sablac
Posts: 204
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by sablac » 23 Oct 2013, 20:23

:lol: to z ventilom sem mel isto dogodivscino samo da jaz v levih ovinkih :lol:
Post Reply