
Lancia Delta HF Turbo

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
To sam tebi napačno na slikah zgledajo 

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Lancia Delta HF Turbo
ne pozabi še name



Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Dobr, teb pa je tk za oprostit pomanjkanje okusa z nakupom srba 

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Sami j...ni detajli, potem pa še časa zmanjka, ker je treba negovat dva italjana
Se je na oldiju te dni tudi nekaj premikako, le za poslikati ni bilo nič kaj pametnega.
Sila zanimivo - končno uspel dokončati vse cevi pod haubo

Ni treba razlagati kako ne zganjam zavisti tistim sotrpinom, ki imajo v garaži delto z 2.0 motorjem ter še dodatnim diferencialom pod haubo. Je že pri 1.6 potrebno imeti ginekologove sposobnosti
Drug star greh sta bila sprednja varnostna pasova, ki sta bila še originalna. Tako zgleda, ko se poizkušaš pripeti na opremo, ki se jo dejansko da vgraditi v ta voz....

Zaradi varnosti mi neke custom predelave niso dišale ampak sem raje kar zamenjal varnostna pasova.
Ker mi je bila sreča mila, sem med pospravljenimi ostanki darovalke našel uporaben par varnostnih pasov
Drugače pa od drugih malih sitnic - malo sem popedenal notranjost, bo pa potrebno rahlo obriti tepih. 30 let uporabe je pustilo sledi na njemu in je rahlo muckast.
Aja, termostikalo je bilo narobe vezano
Klub temu ventilator še ne dela, saj se je izkazalo, da je stikalo odpovedalo poslušnost. Ob naslednji priliki ga zamenjam z novim, ki je končno na lagru doma

Se je na oldiju te dni tudi nekaj premikako, le za poslikati ni bilo nič kaj pametnega.
Sila zanimivo - končno uspel dokončati vse cevi pod haubo


Ni treba razlagati kako ne zganjam zavisti tistim sotrpinom, ki imajo v garaži delto z 2.0 motorjem ter še dodatnim diferencialom pod haubo. Je že pri 1.6 potrebno imeti ginekologove sposobnosti

Drug star greh sta bila sprednja varnostna pasova, ki sta bila še originalna. Tako zgleda, ko se poizkušaš pripeti na opremo, ki se jo dejansko da vgraditi v ta voz....

Zaradi varnosti mi neke custom predelave niso dišale ampak sem raje kar zamenjal varnostna pasova.
Ker mi je bila sreča mila, sem med pospravljenimi ostanki darovalke našel uporaben par varnostnih pasov

Drugače pa od drugih malih sitnic - malo sem popedenal notranjost, bo pa potrebno rahlo obriti tepih. 30 let uporabe je pustilo sledi na njemu in je rahlo muckast.
Aja, termostikalo je bilo narobe vezano

Klub temu ventilator še ne dela, saj se je izkazalo, da je stikalo odpovedalo poslušnost. Ob naslednji priliki ga zamenjam z novim, ki je končno na lagru doma

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Po dolgem času mali update .....
Po garaži se mi spet začela vlačit roba, ki je kar klicala po vgradnji

- Vijaka za platišče - ker sta dva odletela med vožnjo do delavnice za optiko
- kljukice za odpiranje vrat - ker so drugačne od teh, ki sem jih imel do sedaj v gajbici in niso najbolj kompatibilne z tapetami
- ganc nov napis Lancia za zadnjo haubo - enakega genau novega sem že pred časom kupil po ebayu a sem ga uspel po pomoti spraviti v smeti ....
- posoda za pranje stekel - ker imajo i.e. modeli eno posodo, ki se nahaja v prtlažniku, na njej pa sta motorčka za zadnjo šipo in pa vetrobran

Ročice na tapetah - ker originalne z tega avtomobila nikakor ne pašejo na tapete od i.e. modelov

Od opravljenih del sem za začetek odstranil posodo, ki je bila nameščena pred požarno steno v motornem prostoru.
Ko se je razpeljevala elektrika sem bil namreč za sveto prepričan da je spredaj pač posoda za pranje vetrobrana, v prtlažniku pa samo posoda za pranje zadnjega stekla.
Nekako je zadeva postala nadležna, ko pranje vetrobrana ni delovala. Po krajšem šolanju s strani mr. Rafkota sem spoznal, da imajo vse fwd delte med drugim na električni instalaciji pripravljen priključek za posodo za pranje luči, od koder je tudi izvirala sprednja posoda.

Zaradi vsega tega sem moral razparcelirati tapete v prtlažniku, da sem imel dostop do nove posode ter električne instalacije, ki sem jo pripravil skladno z električnimi shemami.
Zadeva funkcionira
Nekje vmes sem na avto namalal še emblem

Pred časom sem uspel ubosti še ganc novo termostikalo. Cena - prava mala sitnica

Staro in novo termostikalo - razlika je očitna.
Aja, ventilator na hladilniku za vodo sedaj dela
Ker za pre FL delte ni ravno neke ponudbe tepihov (novih ali rabljenih) sem se sprijaznil z originalnim. Načeloma niti ne zgleda pretirano hudo ...

Po britju je celo manj kosmat kot mojster brivec

Sledilo je že nekoliko bolj temeljito čiščenje notranjosti.
Ker sem bil čisto srečen zaradi delujočega ventilatorja, sem se odločil pokuriti kak liter bencina.
Sedaj ko so vse cevi okoli turbine končane, zavore delajo, optika štima, notranjost pa približno končana; je vožnja postala pravo doživetje, ki na obraz privabi nasmešek. V bistvu se zadeva celo solidno premakne.
Sicer še ne ravno kot daily 200 km sajevček, vsekakor pa je doživetje na nekem čisto drugem nivoju
Po garaži se mi spet začela vlačit roba, ki je kar klicala po vgradnji

- Vijaka za platišče - ker sta dva odletela med vožnjo do delavnice za optiko
- kljukice za odpiranje vrat - ker so drugačne od teh, ki sem jih imel do sedaj v gajbici in niso najbolj kompatibilne z tapetami
- ganc nov napis Lancia za zadnjo haubo - enakega genau novega sem že pred časom kupil po ebayu a sem ga uspel po pomoti spraviti v smeti ....
- posoda za pranje stekel - ker imajo i.e. modeli eno posodo, ki se nahaja v prtlažniku, na njej pa sta motorčka za zadnjo šipo in pa vetrobran

Ročice na tapetah - ker originalne z tega avtomobila nikakor ne pašejo na tapete od i.e. modelov

Od opravljenih del sem za začetek odstranil posodo, ki je bila nameščena pred požarno steno v motornem prostoru.
Ko se je razpeljevala elektrika sem bil namreč za sveto prepričan da je spredaj pač posoda za pranje vetrobrana, v prtlažniku pa samo posoda za pranje zadnjega stekla.
Nekako je zadeva postala nadležna, ko pranje vetrobrana ni delovala. Po krajšem šolanju s strani mr. Rafkota sem spoznal, da imajo vse fwd delte med drugim na električni instalaciji pripravljen priključek za posodo za pranje luči, od koder je tudi izvirala sprednja posoda.

Zaradi vsega tega sem moral razparcelirati tapete v prtlažniku, da sem imel dostop do nove posode ter električne instalacije, ki sem jo pripravil skladno z električnimi shemami.
Zadeva funkcionira

Nekje vmes sem na avto namalal še emblem

Pred časom sem uspel ubosti še ganc novo termostikalo. Cena - prava mala sitnica


Staro in novo termostikalo - razlika je očitna.
Aja, ventilator na hladilniku za vodo sedaj dela

Ker za pre FL delte ni ravno neke ponudbe tepihov (novih ali rabljenih) sem se sprijaznil z originalnim. Načeloma niti ne zgleda pretirano hudo ...

Po britju je celo manj kosmat kot mojster brivec


Sledilo je že nekoliko bolj temeljito čiščenje notranjosti.
Ker sem bil čisto srečen zaradi delujočega ventilatorja, sem se odločil pokuriti kak liter bencina.
Sedaj ko so vse cevi okoli turbine končane, zavore delajo, optika štima, notranjost pa približno končana; je vožnja postala pravo doživetje, ki na obraz privabi nasmešek. V bistvu se zadeva celo solidno premakne.
Sicer še ne ravno kot daily 200 km sajevček, vsekakor pa je doživetje na nekem čisto drugem nivoju

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Lancia Delta HF Turbo
Čestitke!
Ka zdej to pomeni, da je projekt končan?

Ka zdej to pomeni, da je projekt končan?

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
To ne bo nikoli končan projekt. Vedno je kak detajl, ki me rajca. Vedno je kakšen kos, ki bi lahko zgledal boljše in bi ga bilo za zamenjati. Vedno se najde kakšna fuga med karoserijskimi deli, ki bi lahko lepše zgledala. Vedno je nekaj......
Za zimo je recimo planiran spojler za zadnjo haubo, mogoče drug šibedah - sedanji se težko zapira in je rahlo zvit, spredaj desno je zavorno olje puščalo in se je na roki in stabilizatorju barva namehurila, felge bo potrebno ponovno spolirati, v notranjosti je en kup majhnih majcenih detajlov.....
Za zimo je recimo planiran spojler za zadnjo haubo, mogoče drug šibedah - sedanji se težko zapira in je rahlo zvit, spredaj desno je zavorno olje puščalo in se je na roki in stabilizatorju barva namehurila, felge bo potrebno ponovno spolirati, v notranjosti je en kup majhnih majcenih detajlov.....
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Spet se vrgel v besne stroške

Ker se po novem posoda s vodo za pranje vetrobrana nahaja v prtlažniku, se dogajajo zanimive stvari med vožnjo.
V nedeljo je namreč ob prvem malo bolj pogumnem zaviranju pričela voda prav pogumno prati vetrobran. Ker so izkušnje pač take sem pričel prvo domnevati, da sem nekako elektriko zaj....l in se motorčki za vodo zaženejo ko pač svetijo zavorne luči.
Trenutek za tem sem se pa spomnil enake težave na Samo-tovi delti, kjer ga je pestilo pomanjkanje nepovratnega ventila na cevi za vodo.
Ker je posoda za vodo v prtlažniku, voda ob zaviranju zaradi fizikalnih zakonitosti sili v sprednji del vozila, kar ji po cevki do šob tudi uspeva. In če ni tega ventila ..... voila
Ventil nabavil na pooblaščencu za neke besne denarje


Ker se po novem posoda s vodo za pranje vetrobrana nahaja v prtlažniku, se dogajajo zanimive stvari med vožnjo.
V nedeljo je namreč ob prvem malo bolj pogumnem zaviranju pričela voda prav pogumno prati vetrobran. Ker so izkušnje pač take sem pričel prvo domnevati, da sem nekako elektriko zaj....l in se motorčki za vodo zaženejo ko pač svetijo zavorne luči.
Trenutek za tem sem se pa spomnil enake težave na Samo-tovi delti, kjer ga je pestilo pomanjkanje nepovratnega ventila na cevi za vodo.
Ker je posoda za vodo v prtlažniku, voda ob zaviranju zaradi fizikalnih zakonitosti sili v sprednji del vozila, kar ji po cevki do šob tudi uspeva. In če ni tega ventila ..... voila

Ventil nabavil na pooblaščencu za neke besne denarje

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Lancia Delta HF Turbo
Svašta... 


Re: Lancia Delta HF Turbo


