"Ovi je ziher obupo"

Še bijemo bitko na Mantinem planu in počasu pomikamo frontno črto rje nazaj
Da nadaljujem foto reportažo - videi bodo kmalu ampak zdaj ni bilo časa editat, ampak toliko da malo vidite kaj se vmes dela.
Najprej - prečnik je bil zelo ubog, zato se je zamenjal kakor že na prejšnji strani. Ubog je bil tudi za zadnje kraku ki se prične za zadnjim podom, zato se je del kraka zadaj naredil na novo. Slika prečnika:
Potem se je menjal tudi poden ter zadnje ojačitve v pragovih. V prag je prišla našvasana dodatna ojačitev, ki povezuje zadnje ojačite s prednjo, ki je povezana na dvižno točko in notranjo ojačitvijo A stebra. Dodatno sta prišla še potem 2 "vinkla" ki sta povezala to ojačitev s podnom. Cilj je bil malo bolje povezati te strukturne točke med seboj in to je z vnosom te ojačite oz dodatnega vzdolžnega prekata v pragu.Slika:
Nato je sledilo tipanje pokrova motorja, da vidimo ali se bo dalo rešiti. Stanje: znotraj precej površinske rje, nekaj kita itd - standardno vglavnem. Slika znotraj:
Potem se je havbo na grobo ročno zbruslo, da sem naredil raze za odstranjevalec barve Biolavo, ki ni ravno presežek delovanja, zato sem želel ustvariti čim boljše pogoje za delovanje. Prvo rundo je šlo dol spraviti respray ki ga je eden od prejšnjih lastnikov naredil.
Znotraj malo brušenja, odstranjevalec barve na barvo in ferosan na pleh potem pa zaviti za zadrževanje hlapov. Želel sem narediti čimveč kemično in vnašati čim manj toplote v haubo in biti čim manj abraziven ker je res bolano tanek pleh in občutljiv za zvijanje sploh v sredini, zato baby steps.
Nato sem pripravil notranje strani zunanjega in notranjega praga, da ko bo zmontirano bo znotraj zaščiteno ker je potem težko dostopno, s slamico barvat pa ni ravno idealno. Sončenje:
Zamenjalo se je notranji zadnji rob in ojačitve pod spodnjim robom stranice. Sila nehvaležna lokacija za delo, ko brusiš, čistič bitumen, švasaš leti vse po tei v tistem koloteku not ampak je bilo vredno.
Pogled na notranji prag, original iz 0.6mm tale je domače izdelave iz 1.5mm tako da bo malo več strukturne trdnosti in zvijanja šasije. Tiste pol kile mase sem pripravljen rezkirat. Bom 1 teden malo manj jedel pa bom spravil not
Pogled na stranico avtomobila z zamenjanim A stebrom, krakom, traverzami, dvičnimi točkami ,pragovi itd je res epski po toliko dela in glede na izgodišče..
Kratek pregled dela komponent osi - najprej ščetkanje z grobo ščetko na fleksu, da se odstrani večina umazanije, barve in rje
Stabi ne zgleda ravno novo..
Puša, lubica kaj je te s tabo blo? Kaj ti je slabo?
Jager je mel samo Antikor, ki je pa pol cenejši od Ferosanđije, zato itak prvo test. Oba sta na bazi fosforne kisline.

Rezultati bodo povedani videu
Nato so šli deli v sod in citronko. Stanje po prvem ogledu:

S stabija je požrlo vse.

Zgornja vilica solidna, potrebuje pa nekaj popravila in ojačanja

Lepo se vidi kje je bila gladina, tudi tu je bil rezultat dober

Sploh pa je tudi iz notranjosti odstranilo vse kar je pa bilo res sladko ker je nedostopno, razpunktirat pa tega res ne mislim pa na novo delat skupaj, isto kot z ovnom sprednje osi.

Stanje precej dobro ampak gre nazaj not za nekaj dni.
Zdaj sem daljše dele obrnil, tiste strani ki so pa bile namočene pa očistil in preko pihnil meglo pocenšek barve v spreju, da blokira flas rust za kak teden dokler se druga stran namaka in da se še kaj popravi, potem se pa to dol zlahka očisti ker je samo "megla" in preko epoxy barva temelj (epolor) in potem barva.
Nekaj se že vidi, da je narejeno, ostaja pa še kar precej dela. To je to, videi bodo sledili z bolj poglobljeno razlago z razčlenjenimi koraki.
