Page 15 of 36

Re: '74 VW 1303

Posted: 19 Apr 2013, 21:35
by benz220d
dober si uštimu! Kje si kupil gasilni aparat in koliko € pride? Zgleda tak da se ga da polnit oz. servisirat? tudi jaz razmišljam da bi ga imel :roll: tudi v daily driverju ne bi bil slab kos opreme :roll:

Re: '74 VW 1303

Posted: 20 Apr 2013, 09:41
by Tine
Hvala za pohvale ;)

Gasilni aparat sem kupil pri Varnosti, vendar mislim da ga lahko kupiš praktično v vsakem gasilskem domu. Je kilski in nažalost na prah; raje bi mel Co2, vendar so precej dražji, pa tudi večji in težji. Moj je bil 17 eur, pride pa s stenskim nosilcem, kateremu pa je po mojem mnenju za varno montažo v avtu za primer nesreče treba malo pomagat s kakim dodatnim fiksirnim trakom. Servisirat se ga verjetno da, ima nalepko veljavnosti za 2 leti, če ga ne bo šlo poservisirat bo šel v garažo, v avto pa bo prišel nov.

2. maja me na žalost ne bo, ni časa :oops:

Re: '74 VW 1303

Posted: 20 Apr 2013, 10:44
by DS71
hudo to ratuje .. super

Kaj uno rezanje lukenj je običajen patent (na krakih motornega prostora) ..meni je malo češko to za videt :|

Glede na to da nimaš slik ta zadnjega stabija..imaš mogoče kakšno z neta ..ker mi ni lih jasno kam se to sestavi :lol:

Re: '74 VW 1303

Posted: 20 Apr 2013, 16:18
by Tine
Ni stabilizator, je ojačitev. Stabilizator imam sicer tudi (serijsko zadaj ga ni), vendar je s temi ojačitvami nepovezan.

Najlažje si boš predstavljal, če boš pregledal navodila za montažo:http://www.csp-shop.com/technik/pdf/deeng/20917.pdf

Image

Luknje zadaj so pa nuja, če hočeš zategnit fergazerje na motor ali še kdaj zamenjat svečko po montaži dveh duplih ;) Tudi sam nisem najbolj navdušen, a jebat ga. Vidi se jih itak ne, ker so skrite za fergazerji, iz notranje strani pa do njih dostopaš pod blatnikom, ko dvigneš avto in odstraniš kolo. Seveda so odprtine med vožnjo zaprte s pokrovi, odprejo se samo za servisiranje.

Re: '74 VW 1303

Posted: 20 Apr 2013, 18:23
by papi
Čak mal, to je tvoj avto? too pa zgleda ajajajaj hudo!!!

Re: '74 VW 1303

Posted: 20 Apr 2013, 18:53
by DS71
o ja.. vse jasno že po sliki .. a na spodnjih krakih pod menjalnikom pridejo uha potem privarjena ..če se spomnem ni tam nič original uporabnega

Re: '74 VW 1303

Posted: 20 Apr 2013, 21:10
by Tine
Ja, privarit je treba ušesa na nosilce menjalnika.

Papi, če misliš tole na tazadnji sliki je samo kot primer montaže. Moj ima tudi drugačno, modernejše vpetje koles.

Re: '74 VW 1303

Posted: 20 Apr 2013, 22:52
by Tine
Prvih sto kilometrov bo počasi za mano, zaenkrat še v enem kosu. Juhej! Za nagrado sem rešil dotikanje lonca in šasije ter povil še kos cevi od prirobnice do lonca

Image

..pa še kratek soundcheck, seveda na zaprti cesti, profesionalnim voznikom, znotraj zakona, nobena žival ni bla poškodovana v času snemanja itd)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8npzjlmvXb0[/youtube]

Fergi še vedno niso popolnoma zbalansirani, pravtako mi trenutna nastavitev gas pedalke omogoča od oka nekih 80% odprtja loput, tako da bi lahko bil po odpravi te neprilike za odtenek poskočnejši; predvsem pričakujem kanček razlike v zgornjem območju vrtljajev. Bomo videli.

Re: '74 VW 1303

Posted: 20 Apr 2013, 23:20
by kmetek
Odlično, komaj čakam vozit za tabo na kakšni turci :D

Re: '74 VW 1303

Posted: 20 Apr 2013, 23:27
by DS71
:D