Mal napredka končno. Upam, da bojo jutri vsi bati v motorju in gotova zgodba z bati in cilindri.
Precej počasneje gre to sestavljanje, kot sem mislil. Treba se utaplat v olju, potem pa vse 3 batne obročke enega po enega v pušo cilindra v merilno območje (, ki se začne 10 mm od vrha, jz pa to delam na 14 mm globine od vrha) in preverit "gap" obročkov. Do sedaj za obe puše popolno. Direktno sredina med min-max. Potem pa zmontirat jih na bat in preverit še tam luft med obročki in batom. Vsi vse v toleranci kot morajo bit
Zatem pa spet pušo v blok, naoljit pušo, naoljit bat, obročke in tisto pripravo za stiskanje obročkov. Ko je bat v puši pa spodaj preverit luft ojničnih ležajev s plastigage, ki je na obeh do sedaj vstavljenih 0.050, kar je ok (priporoča se za road and track day 0.040 do 0.050).
Potem pa na rob vijaka malenkost masti
Vijake namazat z loctite
In pa zategnit na pravi moment
