Page 15 of 19
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 07 Nov 2016, 09:40
by croma_man
ja ja, sej vemo papi
ojačeval bom itak zadeve, sprednji kraki...sem našel ogromno linkov kako popravit togost karoserije na 02 seriji.
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 07 Nov 2016, 09:43
by papi
croma_man wrote:ja ja, sej vemo papi
ojačeval bom itak zadeve, sprednji kraki...sem našel ogromno linkov kako popravit togost karoserije na 02 seriji.
Evo eno fotko za une ki ne vedo

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 08 Nov 2016, 09:00
by zegler
u papi, a to si na svojem delal lepooooo ? kak podobno misliva
evo croma ... copy - paste ... pa no problemos
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 08 Nov 2016, 09:06
by croma_man
yes problemos, moj B stebriček je 3 cm širok

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 08 Nov 2016, 09:11
by george wheels
ja sej je bil tudi od kadeta enkrat

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 08 Nov 2016, 09:12
by george wheels
sem mnenja da če nardiš kletko sam zadaj, bo močnejše kot to v stebričkih
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 08 Nov 2016, 09:34
by papi
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 08 Nov 2016, 09:37
by papi
george wheels wrote:sem mnenja da če nardiš kletko sam zadaj, bo močnejše kot to v stebričkih
Jaz se nebi strinjal

če narediš samo tisti zadnji del kletke ne pripomoreš nič k povečanju togosti karoserije...
Če primerjam mojega limota ki ima vgrajeno kletko in karavana;
dobiš takoj filing da je vse skupaj bolj kompaktno
Pa jaz nisem naredil samo v B stebričkih, je dejasnko cela kletka ki je še povsot prišvasana na stebričke.
Vsekakor je varjanta kot jo ima gustl v coupeju bolj učinkovita ob prevračanju vozila,
ampak za mojo se načeloma ne ve

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 08 Nov 2016, 10:49
by croma_man
konstruktivna debata zakon, ja papi, maš res, B stebrička ne bom šel širit...
za kaj se gre meni? dodat povezave ker je šasija bolj peresna verzija proti E21 - in vsekakor "pomoje" tudi če se kipneš in če je tam cev kjer je prej ni bilo bo sigurno boljše kot brez in se streha poravna z vrati..., o črnih scenarijih ne razmišljam ker kot napisano potem bi se vozil z XC90 tankom z 25 airbagi po omejitvah...
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 08 Nov 2016, 10:59
by george wheels
papi wrote:george wheels wrote:sem mnenja da če nardiš kletko sam zadaj, bo močnejše kot to v stebričkih
Jaz se nebi strinjal

če narediš samo tisti zadnji del kletke ne pripomoreš nič k povečanju togosti karoserije...
Če primerjam mojega limota ki ima vgrajeno kletko in karavana;
dobiš takoj filing da je vse skupaj bolj kompaktno
Pa jaz nisem naredil samo v B stebričkih, je dejasnko cela kletka ki je še povsot prišvasana na stebričke.
Vsekakor je varjanta kot jo ima gustl v coupeju bolj učinkovita ob prevračanju vozila,
ampak za mojo se načeloma ne ve

zadni del rol bara s križem sem mislu, križ se mi zdi bistvena stvar, drgač se pomoje to podere ko karte, kar se tiče pa togosti se da verjetno pojačat na raznih krajih-povarit samo karoserijo