Partijski Mercedes-Benz 230.6

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Kot je pero napisal.
Daj vprešat nove puše na fabriške mere ter nato vgradiš prvovgradne bate.
Na moji streli po 10kkm izživljanja to še vedno špila
Daj vprešat nove puše na fabriške mere ter nato vgradiš prvovgradne bate.
Na moji streli po 10kkm izživljanja to še vedno špila
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Problem, vsaj kot ga jaz vidim, pri vgradnji puš je tole:

ni fotka mojega bloka, ampak enega identičnega iz ebaya
Grem danes po blok, pa bom bolj natančno pogledal kako je narejen.

ni fotka mojega bloka, ampak enega identičnega iz ebaya
Grem danes po blok, pa bom bolj natančno pogledal kako je narejen.

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Po materialu na oko bi rekel da je ta že brez linerjev. En video, da si lažje predstavljamo o čem govorimo
https://www.youtube.com/watch?v=Gi6eTgPCtZU

https://www.youtube.com/watch?v=Gi6eTgPCtZU

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Ja no... da nebo kdo kakih napačnih idej dobil o tlačenju kaljenega šraufencigerja med liner pa litoželezen blok
Če maš suhe linerje pa bi jih rad zamenjal jih daš lepo porezkat ven ali jih pa zelo enostavno razprešaš, ne to delat kar dela stric v videu...
Zaverho; iz slike se mi zdi da maš čist zadost mesa, tista črta po sredi je po mojem globoka ene 2mm in je tam samo zato, da tesnilo glave bolj dihta

Če maš suhe linerje pa bi jih rad zamenjal jih daš lepo porezkat ven ali jih pa zelo enostavno razprešaš, ne to delat kar dela stric v videu...
Zaverho; iz slike se mi zdi da maš čist zadost mesa, tista črta po sredi je po mojem globoka ene 2mm in je tam samo zato, da tesnilo glave bolj dihta


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Vbistvu zadnje čase če bilo kaj napišeš na ta forum avtomatsko dobiš sporočilo od Pero27pero27 wrote:Ja no... da nebo kdo kakih napačnih idej dobil o tlačenju kaljenega šraufencigerja med liner pa litoželezen blok![]()
Če maš suhe linerje pa bi jih rad zamenjal jih daš lepo porezkat ven ali jih pa zelo enostavno razprešaš, ne to delat kar dela stric v videu...
Zaverho; iz slike se mi zdi da maš čist zadost mesa, tista črta po sredi je po mojem globoka ene 2mm in je tam samo zato, da tesnilo glave bolj dihta



A to si tudi že delal, hmmmm, kolko let si že v penzijonu ???






- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
na tem mestu se tud sam vklopim v debato...internetnih znalcev (sralcev) ne podpiram, podpiram pa papije in njemu podobne ki so dejansko sestavl več avtov ki se peljejo in jih lahko pokažejo...

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
V izogib še eni forumski bitki, bi res prosil, da temo komentirajo samo tisti, ki o dotični temi kaj vedo.
apropos temu: majster (65 let, celo življenje samo motorne bloke premetava), ki mi je premeril blok je rekel, da pri tej mašini ni šans, da bi puše ostale cele. Pravi, da bi sigurno začele pokat na stikih med cilindri in je postal kar slabe volje, ko sem mu to omenil. Je rekel, da naj kr najdem koga, ki bi mi to nardil in dal garancijo
Mam zdej že ugledan en blok v švabaraju in ga grem verjetno konc septembra, ko bom tam iskat.
apropos temu: majster (65 let, celo življenje samo motorne bloke premetava), ki mi je premeril blok je rekel, da pri tej mašini ni šans, da bi puše ostale cele. Pravi, da bi sigurno začele pokat na stikih med cilindri in je postal kar slabe volje, ko sem mu to omenil. Je rekel, da naj kr najdem koga, ki bi mi to nardil in dal garancijo

Mam zdej že ugledan en blok v švabaraju in ga grem verjetno konc septembra, ko bom tam iskat.

- killer_beast
- Posts: 114
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
A je to Novak iz Sneberij?zaverho wrote:...majster (65 let, celo življenje samo motorne bloke premetava), ...

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Nisem to še delal, nimam se za nekega mojstra, sem bil pa zraven ko je to delal nekdo drug na avtomobilskem bloku. Dal sem tudi 2 cilinda od aprilie, ki je drugače nikasil na aluminij povrtat in not naprešat železno pušo (da sem potem lahko spremenil port timing). Tam je bil !aluminijast! plašč prej debel 6mm pa je vseeno komot naprešal not 3mm debelo pušo in ni nič pokalo.papi wrote: A to si tudi že delal, hmmmm, kolko let si že v penzijonu ???![]()
![]()
![]()
![]()
Vem tudi da so šraufencigerji iz kaljenega jekla ki je precej trše od litega železa in z takimi bedastočami kot je v videu 100% poškoduješ blok.
Napisal sem kar vem, se mi je zdelo da bo morda v pomoč. Glede na sentiment na forumu se bom prihodnje vzdržal komentarjev z področji na katerih nimam 40+ let delovnih izkušenj...

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
če daješ puše v blok se itak prej ali pa pol blok poravna. včasih naredijo tudi rahlo višjo pušo od bloka, zato da se tesnilo dobro vtisne, da se ne premika z batom ji pa na vrhu naredijo robček, temu primerno se tudi blok obdela, vsaj tako delajo v firmi.
