Ma ja, samo je zelo težko primerjat 2 različna auspuha, ker se oblika cevi zelo spremeni pri obeh konfiguracijah, tudi 4v2v1 je zelo težko zadet da je res optimalno narjen.
Jst se v osnovi najbolj razumem na zweitaktarje, ker sem svoj cajt tud mal dirkal. Sem pa v zadnejm času študiranja štiritaktnih auspuhov ugotovil da gre tud pri štiritaktarjih za podobno foro.
Pri dvotaktarjih hočeš ujet timing pri določenih obratih da ti oddaljenost in naklon povratnega stožca od resonančne komore nafila čimveč mešanice nazaj v cilinder, pri štiritaktarjih pa z dolžino cevi (dolžino do prve združitve cevi) dosežeš da pri določenih obratih povratni val doseže izpušni ventil tik pred odptjem in ravno dostavi vakuum takoj za ventilom in ko se ta odpre ta vakuum pomaga potegnit čimveč izpušnih plinov ven iz komore.
Ta vakuumski povratni val pa se ustvari ko se izpušni sunek razširi ko doseže združitev (širša cev)
Zelo mi je zanimivo tudi to, da so zadnje cajte začel dajat tudi na 4T tekmovalne krosle tako imenovane power bombe, ki so ubistvu mini resonančne komorce kot na zweitaktarjih, bi blo zanimivo tud na avtih kej z tem eksperimentirat
Zdej pri 4v1 boš dobil na vsako odprtje izpušnega ventila en tak povratni sunek, pri 4v2v1 boš dobil dva (pa bosta šibkejša), če boš dal še X-pipe nekje na sredi avta boš dobil 3 itd.
Definitivno je najlažje sprojektirat 4v1 kolektor, ker bo sunek samo 1 in tudi če si malo zgrešil tajming bo še vedno dobro vleklo, kar se pa z več združitvami igraš se lahko pa fino zajebeš, ker se lahko sunki izničijo in ti potem auspuh orng zavira izpušne pline namesto da bi jih ven vlekel.
Dodajam en zelo poljudno in razumljivo naren prispevek o 4T auspuhih, po katerem mislim da je vsakemu telebanu jasno kako zadeva deluje (stric definitivno ve kaj govori);
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=RWTARjxiqlo[/youtube]
P.S: tudi tiste 4 slamice v konzervo ni nujno da je slab auspuh, tukaj ne gre toliko za aerodinamiko kot za povratne sunke - tak auspuh bo imel zelo ozek ampak zelo močan power band, kar pri določeni aplikacijah tudi hočeš - za po cesti pa ni najboljše, ne
