Page 14 of 19
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 03 Nov 2016, 20:29
by nalim
Avto z lokom oz. zadnjim delom kletke se še lahko obravnava kot civilno vozilo, medtem ko boš imel z lokom, ki sega naprej, težave pri homolomu, policajih, vsakodnevni uporabi, morebitni prodaji v tujino...
S 'pravo' kletko, ki bi bila hkrati nosilni element za kasnejše nadgradnje pa se verjetno ne boš ukvarjal.
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 03 Nov 2016, 20:42
by Opelpower
6to leto z full cage, zaenkrat brez težav pri modrih. Pa so me že velikokrat ustavili
Zadnji lok je samo show and shine pri tako staremu avtu. Togost in varnost ti lahko nudi le full Cage...
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 03 Nov 2016, 20:48
by croma_man
torej če povzamem, cokle lahko kopiram od N 2002 limuzin ki jih uporabljajo za GHD in ostale dirke. Razmišljam o točno tem kar g. Milan govori, da je zadeva cestna in pa po potrebi demontaža ki ne pomeni žaganja po končanem avtu.
Gustljn, te zastopim, sma podobne konstruirana in se vozma v premalih avtih, sam men se res ne da plezat čez cevi da pridem v avto
tud zastopim da me bojo Gajo, Nejc in ostali dirkači linčali, ampak avto se ne dela dirkalnik, tist bo naslednji projekt kjer bo še kaj več kot samo kletka noter.
Odprto vprašanje je pri teh sestavljivih zadevah, kje so točke kjer se ga lahko razstavi ponavadi? Predvidevam da mora bit B lok narejen v celoti, prehod na C stebričke oz prtlažnik pa se štuka, ampak kje da ostane trdnost?
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 05 Nov 2016, 11:48
by Cox
croma_man wrote:
Odprto vprašanje je pri teh sestavljivih zadevah, kje so točke kjer se ga lahko razstavi ponavadi? Predvidevam da mora bit B lok narejen v celoti, prehod na C stebričke oz prtlažnik pa se štuka, ampak kje da ostane trdnost?
Če bi našo koga ki je kdaj kakšen strojni fax povohal bi ti siher lahko pri tem pomagal ..
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 05 Nov 2016, 11:53
by croma_man
Cox wrote:
Če bi našo koga ki je kdaj kakšen strojni fax povohal bi ti siher lahko pri tem pomagal ..

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 05 Nov 2016, 14:43
by DS71
zadnji deli so ponavadi iz enega dela. Če že štukaš štukaj takoj iz B stebra - cev v cevi ..kot je ponavadi pri sestavljivih štukan prednji "A" del z "B" lokom
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 06 Nov 2016, 09:02
by Rifasiemp
croma_man wrote:torej če povzamem, cokle lahko kopiram od N 2002 limuzin ki jih uporabljajo za GHD in ostale dirke. Razmišljam o točno tem kar g. Milan govori, da je zadeva cestna in pa po potrebi demontaža ki ne pomeni žaganja po končanem avtu.
Gustljn, te zastopim, sma podobne konstruirana in se vozma v premalih avtih, sam men se res ne da plezat čez cevi da pridem v avto
tud zastopim da me bojo Gajo, Nejc in ostali dirkači linčali, ampak avto se ne dela dirkalnik, tist bo naslednji projekt kjer bo še kaj več kot samo kletka noter.
Odprto vprašanje je pri teh sestavljivih zadevah, kje so točke kjer se ga lahko razstavi ponavadi? Predvidevam da mora bit B lok narejen v celoti, prehod na C stebričke oz prtlažnik pa se štuka, ampak kje da ostane trdnost?
Noben te ne bo linčal

rollbar... iskreno ni za vsak dan... pa ne zaradi vstopanja... rollbar brez čelade na glavi je lahko smrtno nevaren... ti si visok in boš z glavo zelo blizu cevem sigurno... kar pa ob kakem izletu ali čemu podobnemu lahko pomeni hude poškodbe... je bil primer ko je mojster šel na testno s cliotom pa je zletel s ceste , brez čelade, udaril v cev in nikoli več ven prišeč

tako da... js za vsak dan ne bi imel rollbara, odloči se pa sam
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 06 Nov 2016, 14:19
by george wheels
ne moreš to tko gledat, to je neumnost, saj je še več primerov da niso prišli iz avta ker niso imeli rol bala
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 07 Nov 2016, 09:13
by zegler
samo laicno razmisljanje.. Glede na to da imas avto v nulo narazn, kaj pa ce nardis cisto po meri cevi po avtu, pac pogledas kje je smiselno in jih po potrebi povezes, recomo med a in b stebricek cist ob strehi, spodnji del pa v prag ali pa pod karoserijo pa pol skozi itn ... cist izven konteksta probaj razmisljat glede obicnih rollbarov. Res da bo ornk vec dela, ampak pol lepo zadevo obleces v tapete avta in je kot DEL avta in ne kot montazna aftermarket zadeva. Na nekaterih delih mogoce naredis iz 3mm pleha kaksne boxy ojacitve v povezavi z original karoserijo (kot pragi)
Edino ce zelis da se zadeva vidi da je racing varianta pol pa tak nimas izbire, kupis rolbar pa sraufaj
drugace pa bo zanimivo zgledalo od zunaj, se bodo ljudje prestrasili, leeeej zverino .... pol moras it na gumball al kaj podobnega z njim, da malo novim avtom pokazes kaj pomenijo kile in konji
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Posted: 07 Nov 2016, 09:36
by papi