Page 14 of 29
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Posted: 26 Aug 2016, 17:54
by rene
Kaj pa kontra varianta. Menjava puš (cilindrov) pa lahko uporabiš obstoječe bate z novimi obročki. Verjetno to ni cenovno dosti dražje kot novi bati, ki so pomoje kar zalogaj. Tak tip obnove ponavadi vidim ko spremljam kakšen tuj forum kjer se obnavljajo stari mercedesovi motorji.
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Posted: 26 Aug 2016, 18:14
by zaverho
Za to varianto menjave puš še nisem slišal. Vem, da se je pri 300kah namesto povečevanja in novih batov menjala puša (če prav razumem s pušo misliš "cylinder liners"?), pri ostalih pa ni blo te opcije. A maš slučajno kak link?
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Posted: 26 Aug 2016, 18:36
by pero27
Čak mau, sej ti maš železen blok, k nimaš?
Potem v osnovi ni nobenih linerjev, lahko pa se postruži cilindre na precejšnjo nadmero, se napreša not linerje in se jih potem postruži na osnovni fi (pa maš potem še par special v rezervi)
Tovarniško naprešani linerji so drugače v aluminijastih blokih (ko še ni blo nikasila in je blo preveč žvepla v bencinu tud če bi bil nikasil). Al pa recimo od reno petke mašina ma pa kar plavajoče cilindre in jih samo ven zameš (nobenga prešanja - jih glava drži v bloku) in druge not daš
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Posted: 26 Aug 2016, 19:28
by zaverho
Ja, blok je železen, oziroma siva litina. Vprašanje je, če se da cilindre postružit do te mere, da bi not natlaču linerje. Kok so pa ponavadi debeli?
Nekaj bom mogel rešit s tem kar imam, ker vsaj pri mercedesu, večji bati in obročki niso več dobavljivi

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Posted: 27 Aug 2016, 00:27
by eugene
Ko dajo notri linerje v take bloke ponavadi ne ostane nič od starih sten cilindra ( jaz bi reku da so stene tam okrog 8mm mm gor dol debele) in dejansko dobišven blok z plavajočimi cilindri. In to stane več kot drugi bati. Pa drugi batni ne pomagajo ker obraba cilindra je zmeraj v ozkem obroču čisto pod vrhom kjer je zgornji obroček ko pride do vžiga. Pride prov kanal širok kakih 5mm. Sem vidu in zmeru bloke ki so imeli skoraj desetinko obrabe tu, pa so bli drugot po cilindru le kako stoto ali dve pod začetno mero. Obraba bata pa se meri kak centimeter od spodnjega roba pravokotno na sornik in kar je še bolj pomembno kolko luvta ima obroček v reži.
na kratko. Če je obraba izven predpisanih toleranc na teh mastih brusiš blok na naslednjo specijalo in kupiš nove bate. ko ti zmanjka specijalk bodisi poiščeš drug blok, dobiš večje bate od kakega drugega avta oz custom, ki nekako pašejo (premer bata, premer sornika, višina sornika glede na vrh bata (compresion height)) ali daš linerje not.
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Posted: 27 Aug 2016, 00:47
by pero27
Možno da pri kakšnih avtih je res 8mm, samo to so že dimenzije ki bi jih jaz dal če maš dejansko nepodprt cilinder (voda direkt okol cilindra), drugače to kar sem videl od naprešanih linerjev v železnih blokih je 2-3mm debelo - tako da meso ni problem, ker če bi mel original litoželezen blok manj kot kakih 5mm debele stene, dvomim da bi dolgo zdržal...
Tebe je pomojem zmedlo to, ker majo ti linerji navrhu dosti debelejši rob da ga ne prepiha in potem ko je montiran res zgleda kot da bi bil 8mm debel, ampak to je samo prvih par milimetrov;

Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Posted: 27 Aug 2016, 08:24
by eugene
Jaz sem govoru o debelini stene v klasičnem bloku.
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Posted: 27 Aug 2016, 09:27
by rene
200, 220, 240, 300 diesel motorji (cca 1960 - 1985) imajo prešane linerje in nekateri jih menjajo kar sami doma z doma naretimi orodji tako da nekemu strugarju verjetno to nebi povzročalo prevelikih težav. Če ima kdo preveč časa lahko pogleda malo na benzworld in peachparts forum je dosti materiala tam

. Za bencinarje nisem 100% če gre isto ampak koliko sem bral o tem je pri dieslu to najboljša varianta.
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Posted: 27 Aug 2016, 09:55
by eugene
Benzworld praviš. To si bom malo pogledal. Res ne vem praktično nič o teh šestakih od mercedesa.
Re: Partijski Mercedes-Benz 230.6
Posted: 27 Aug 2016, 20:11
by malinuc
rene wrote:200, 220, 240, 300 diesel motorji (cca 1960 - 1985) imajo prešane linerje in nekateri jih menjajo kar sami doma z doma naretimi orodji tako da nekemu strugarju verjetno to nebi povzročalo prevelikih težav. Če ima kdo preveč časa lahko pogleda malo na benzworld in peachparts forum je dosti materiala tam

. Za bencinarje nisem 100% če gre isto ampak koliko sem bral o tem je pri dieslu to najboljša varianta.
tako je, diesli (om 615, 616 in 617) imajo originalno naprešane puše - cilindre valjev. in so zelo občutljivi, če že ne menjaš puš je potrebno obvezno honanje.
v našem podjetju imamo še vedno strojno obdelavo za bloke, gredi motorjev ... in velikokrat se izvaja to da sami naredimo puše in jih vprešamo v blok. tudi za 911tke ki imajo alu bloke smo že razrezali blok in iz njega naredili pušo ter jo vstavili v drug blok.
Kar se tiče dobavljivosti mb delov lahko preverim, tudi ceno. če koga zanima naj mi javi na zs najraje.