Page 14 of 15

Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4

Posted: 02 Dec 2015, 22:51
by Rifasiemp
nalim wrote:Grega, imaš kaj kosov za 33ko? Kolega iz Savinjske bo verjetno iskal 1.7 motor in menjalnik.
za fičota :twisted:

Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4

Posted: 02 Dec 2015, 23:03
by grega983
Ni časa in volje za razkosat darovalko :(

Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4

Posted: 01 Jan 2016, 15:14
by grega983
En paket pobožičnih in prednovoletnih slik :D
Image
Image
Image
Image
Image

Barva ima oznako 210 po fiat/AR katalogu in je bela z dodatkom modre in v živo izpade prav sexy :P

Sedaj pa štrom, zaščita votlih delov, podvozje, zavore, motor, notranjost .......

Ni konca :roll:

Se pa permanentki v 2016 obeta, da bo pridobila kar nekaj opreme/dobrotic, ki ji je leta 92 v tovarni niso namenili.
Ampak vse ob svojem času 8-)

Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4

Posted: 01 Jan 2016, 16:32
by zzzevs87
Čeprav sem jo videl v živo, se je še vedno ne morem nagledati :D Huda ko šnops! Sploh glede na to, kako uboga je bila! Keep up the good work!

Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4

Posted: 01 Jan 2016, 17:45
by DS71
bela bela :)

se mi zdi da ji paše ta barva

Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4

Posted: 01 Jan 2016, 19:09
by grega983
Paše kot ata na mamo :)

Blaž, prej pa je res bila kot zlorabljena postarana prostitutka, ki jo je obdelal vsak na njeni poti :oops:

Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4

Posted: 02 Jan 2016, 02:26
by sablac
ce ni snega je pac auto bel.

Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4

Posted: 17 Sep 2017, 19:57
by grega983
Skoraj dve leti od zadnje objave :oops:


Po ličariji dolgo časa nazaj se je permanentko temeljito naoljilo :)

Image

Image

Image

Image

.....fotr pa čisto vzhičen nad naoljenim dvoriščem :lol:

V avto sem namestil že nekaj drobovja :)
Image

Ker krame/rezervnih delov ni nikoli dovolj, sem se prelevil v pravega bakrenega, še daily alfa zgleda včasih kot cigomobil
V tem primeru sem v Logatcu zvohal komplet menjalnik, kardan in premo od 33 1.3 ie 4x4. Ker se je enim bedakom zdelo smiselno popolnoma lepo 4x4 karoserijo razrezati za staro železo, potem ko menjava motorja z 1.3 ie na 1.7 ie ni uspela zaradi razlik v štromu. Jebeni mesarji :evil:

Image

Image


Nekje tu vmes je sledila selitev, bajta, izdelava nadstreška, finance, razpoloženje ......

Pa je šlo kakšnega pol leta naokoli ......

Selitev vsebine garaže v klet hiše
Image
Črn cigomobil v akciji :D

Image
Kr pogumna odločitev prevažanja dveh 16v motorjev v bež leder notranjosti :mrgreen:

Naj služi, če sem že služil da sem zaslužil za njo :lol:


Image

Zgoraj - original menjalnik z ubitimi sinhroni, težkim prestavljanjem, olje ščije z vsakega tesnila ....
Sredina - menjalnik z 4x4 karavana z neznano zgodovino, puščanjem olja na vsakem tesnilu
Spodaj - menjalnik z bojda prevoženimi samo 90 kkm in kapitalnim puščanjem olja na vsakem tesnilu

Tako po večerih sem pričel v kleti pedenati drobovje. Za ogrevanje zadnje zavore.
Ne moreš da verjameš kako se da zakomplicirati zadnjo čeljust s toliko oringi, semeringi, seger obročki, ......

Image

Image

Image




Nadaljeval sem z obnovo preme (bolj čiščenje in barvanje ker ni veliko, kar bi lahko krepnalo na njej razen bremz) :)

Image

Image

Image



Pod pankom se je začelo nabirati lepo očedeno železje 8-)

Image

Image



Pa seveda vmes ni šlo brez zbiranja dodatne krame - kosi še enega 16v mopeda in sprednje brezme z dedre turbo kot osnova za en projekt na delti, ki bo predstavljen ob drugi priliki
Image

J... ga, zgleda sem horder :?


Ker vzmetenje ni samo na zadnji aksi, sem se lotil še sprednje akse :)
Fedre peskane in prašno barvane, turnškova sprednja amortizerja in pa bremzi z jebene opel calibre.

Čeljusti sem dobil gratis od nekaterim poznanega alfista s Tomačevega z obrazložitvijo da so diski in čeljusti genau s calibre turbo in da na šrauf pašejo na abšenkl na trentatre, kar naj bi namudril en hrvat, ki je to kramo šenkal temu alfistu.
Ja ja, dobro se je zanašati na znanje/neznanje drugih. Ne bom razlagal kako dolgo je trajalo, da sem ugotovil, da čeljusti so z opel calibre/astre, so pa z 2.0 16v modela in da res pašejo na šrauf. Še adapterja ne rabiš. Le na disku je potrebno na notranji strani, kjer nasede na nabo, podrejati en rob.
Sta pa diska premera 284 mm z batkom premera 54 mm, kar je opazno več od fabriških 240 mm in 48 mm. Tako da mislim da bo nekaj bolj haska ob zaviranju :D

Image


Pol leta za tem in dobrih 70 m2 nadstreška kasneje ena gasilska ..... :)
Image

Permanentka in delta končno pod isto streho v družbi kripe gazde in gazdarice :)


Jap, malo frišne slike

Image

Image

Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4

Posted: 17 Sep 2017, 21:36
by dennis18
Lepo da nekaj delas :-)

Samo za info...

Calibra turbo ima 284mm
Astra gsi, kadett gsi, calibra 16v pa 256mm

Pasejo pa ti tudi celjusti od vectre B (dizel recimo) in ima 288mm diske (cenejse celjusti navadno kot od calibre turbo)

Re: Alfa Romeo Trentatre Permanent 4

Posted: 17 Sep 2017, 23:21
by DS71
super da se dogaja. Lepo narejeno :)

Kako se pa pri teh diskih potem polovijo luknje za privijačit kolo ... 4x98 vs 4x100 ..al so na diskih toliko večje izvrtine