Page 124 of 125
Re: BMW E21 327i (mobikrog video)
Posted: 03 Jul 2018, 10:33
by papi
Re: BMW E21 327i
Posted: 03 Jul 2018, 11:17
by l3v4rt
Že komaj čakam fotoalbum, da se mi malo sline pocedijo

Uživaj!

Re: BMW E21 327i
Posted: 14 Jul 2018, 23:05
by croma_man
in smo nazaj...
2500 km prevoženih, 300 litrov bencina, 1 masa za luči (nehale delat)...to je to. Poraba olja, 0.5L za celo pot, tokrat Liqui Moly 10W60.
Prelazov mislim da več kot 10 z nadmorsko višino 2000m+, mnogo prestrašenih kolesarjev, par padlih poizkusov spravit nove M3/M4 v pregon, so očitno postali M vozniki pozerčine...
Več slik ko jih zložim.
Re: BMW E21 327i
Posted: 15 Jul 2018, 18:58
by croma_man
Re: BMW E21 327i (dolomiten reportage)
Posted: 16 Jul 2018, 12:48
by L4UK0
Niiiiice!

Še! Še!

Re: BMW E21 327i (dolomiten reportage)
Posted: 16 Jul 2018, 12:50
by Cox
Te rjave krave so brezvezne, maš kako sliko od črno/belih(cool) krav?
Re: BMW E21 327i
Posted: 16 Jul 2018, 13:41
by kookie
croma_man wrote:...par padlih poizkusov spravit nove M3/M4 v pregon, so očitno postali M vozniki pozerčine...
Več slik ko jih zložim.
Ne vem sicer, kje vse si se vozil ampak po mojih izkušnjah je težko z veliko kravo, tudi če ma dosti konjev, brezskrbno in brez omejitev nažigat po Dolomitih... jaz sem bil 6 let v maju tam in je bilo že toliko kolesarjev, ki te čakajo za ovinki, da je brez težav koga dobit na haubo. Da o motoristih ne govorim, mam še enega posnetega čoperista, ki se je v 180°ovinek pripeljal z glavo meter v moj pas... pa tud sicer maš cca 25cm ožji avto od M4 in ga je po mojem lažje metat po ovinkih (sploh ti, k si 'navožen').
Ko se ti na odbijač rišejo vsi mogoči enoprostorci in podobni povprečneži (ne mislim na tvoj avto, da ne bo pomote), ki čakajo, da pokažeš kaj znaš, da oni uživajo par minut v zvoku/pogledu/ karkoli, enkrat prideš to tega, da s takim avtom (M3, M4, Corvette, 911...) nimaš nikomur kaj dokazovat in preprosto uživaš in se ne sekiraš, kaj si mislijo drugi.

Re: BMW E21 327i (dolomiten reportage)
Posted: 16 Jul 2018, 15:26
by croma_man
cox, dobiš

so bolj redke ampak so...
kookie, se strinjam z vsem, vseeno pa nemorem iz svoje kože da nebi probal koga poslat v pregon. Prelaze vozim če vidim dosti, drugače vozim ovinke po navigaciji da vedno vem za 2 naprej a bo "tornante" al pa navadn ovink in kdaj bo...kar se pa tiče vožnje čez črto se je pa ne grem sploh ne v ovinkih zaprtih (Sem tudi že sam srečal par midlife crisis motoristov z več kot glavo čez črto)... Je pa tud to res kar si napisal da če bi mel širši avto bi si težko privoščil tak stil vožnje na ožjih cestah.
Re: BMW E21 327i (dolomiten reportage)
Posted: 16 Jul 2018, 15:45
by pero27
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=nb--6cOMOa8[/youtube]
Evo sondtrack če boš video montiral

Sicer so par kr za na razglednico razgledi vidm. Tud z avtom v ospredju!

Re: BMW E21 327i (dolomiten reportage)
Posted: 16 Jul 2018, 15:51
by kookie
@croma_man:
Jst nisem mogu verjet, kakšna razlika je bla med GTjem in Corvette C6, ki sta bi bila podobno široka... C6 je bila po občutku kamion (pa še grmelo je drugače, plus 180 več konjev itd) in nisem bil toliko suveren kot takrat, ko sem se par let zapored vozil z GTjem po istih cestah in se je dalo tud zelo dinamično peljat določene odseke... Z 911 si pa sploh ne predstavljam, da bi se tam na glavo spuščal, sem čisto premalo navožen pa malo bi mi ga bilo škoda strest za leseno medaljo
Me pa zanima reportaža, jst se letos nisem spravil spomladi, mogoče septembra naredim kakšno vikend turo (če ne bo snega, glede na to, kakšno imamo poletje).