Re: VW Golf mk1 1980
Posted: 04 Sep 2012, 21:33

zdej se pa ustavi da ne bo prekičasto

Edini pravi slovenski forum za avtomobile z dušo!
https://www.oldschool-slo.com/
Pol bi pa že lahko listje pobiral po dvorišču$küll wrote:uff, to bi lahko spustu še ene 5cm...
igor, tole ti je iz srca zaželel$küll wrote:uff, to bi lahko spustu še ene 5cm...
golfarer wrote:Že slišim kako ruži po podnu....ok mal heca ne škoduje....bomo vidli drugo leto ko pridejo nižje gume gor,kaj se še da nardit....v najslabšem primeru ne bom mogel na avtovlakž
Lp Igor
a ti povem še en detajl, gewinde ma, pa ne spusti nižje čeprav ma fuuuuuuuuuuuuuuuuul lufta šeOpelpower wrote:golfarer wrote:Že slišim kako ruži po podnu....ok mal heca ne škoduje....bomo vidli drugo leto ko pridejo nižje gume gor,kaj se še da nardit....v najslabšem primeru ne bom mogel na avtovlakž
Lp Igor
Ti sam dva ovoja stran odbij..pa bova šla midva čez Sorco .. jebeš tist vlak
kaj, a ti nimaš 15 ključa ko pride k tebi merit nove feltne?? pa sam zabiješ u tla pa zašvasaš gewindecroma_man wrote:a ti povem še en detajl, gewinde ma, pa ne spusti nižje čeprav ma fuuuuuuuuuuuuuuuuul lufta šeOpelpower wrote:golfarer wrote:Že slišim kako ruži po podnu....ok mal heca ne škoduje....bomo vidli drugo leto ko pridejo nižje gume gor,kaj se še da nardit....v najslabšem primeru ne bom mogel na avtovlakž
Lp Igor
Ti sam dva ovoja stran odbij..pa bova šla midva čez Sorco .. jebeš tist vlak
pa nona te mora prosit da prideš na njivo brazde za krompir narest - brez pluga$küll wrote:evo vam razložim kako se ve kdaj je avto pravilno znižan:
1. ko je parkiran, morajo pragovi lepo ležat na asfaltu
2. ko se vsede voznik v avtu, se ne sme nič spustit (vizuelno)
3. ko štartaš iz mesta, moraš z malo več gasa, da se pragovi izvlečejo ven iz asfalta