Opel Kadett 1976

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Jaz bi pa dal roko v ogenj, da je iz originala kalup naredil in so to čiste kopije (vključno s kotom "fronte").

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Jz bi pa dal tudi roko v ogenj da je kopija originala, samo da je šlamparija bla nrjena pri luknjah za stevcke. Kot vidis jih na kopiji ni, je samo ravna fleha, v originalu pa so stevcki se dodatno vgreznjeni in obrnjeni proti vozniku. To bi pri izdelavi kalupa pomoje se dodatno zakompliciralo... no ne vem, bo kdo iz prve roke povedu


Re: Opel Kadett 1976
Ma pomojm bi se dalo to fronto zrezat proč in dat original števce notr.

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Mislm, da te zdej razumem - ampak tukaj je še en vmesni člen.
Števčki so v nekem kvadratastem "stojalu" / ohišju, ki je zataknjeno potem v konzolo. Niso števčki direktno montirani v konzolo.
No, bo po sliki bolj jasno.


No, bo po sliki bolj jasno.

Re: Opel Kadett 1976
Ja ja, mi je jasno kako so narejeni. Uprašanje je kako bi sprednji rob te škatle od števcu sedel v to hrvašjo kopijo, v primeru moje ideje. Če bi pač imel, po rezanju luknje, še vedno dovolj mesa, da ne bi ta rob štrlel čez..

Re: Opel Kadett 1976
Mal se mi je kolcal pa sem šel pogledat oldskul. Evo mam še ene SR števce doma, sam baje imam že prodanga Perotu, sam čaka še JJ, da mu bodo sprostl občine 
Je pa kar se tiče konzole/števčkov bil cel hec. Ideja je bila prvo - OEM obratomer pa neki trije generični 52mm števčki v sredini (kot je imel gte).. potem sem našel enga tipa, ki je prodajal 2x SR števčke. Od švaba sem poleg števcev dobil še odžagano konzolo, ki je bila na prvo žogo super ideja za simpl izdelavo SR konzole... pa žal ne paše tako lepo skup z original konzolo, kot je bila ideja. Je pa OP naredu, k da je kot OEM.
Gustl je tkole rešu: Pa še zmontiran: Ta je še višek pr men... pero, prideš iskat al? So pa ti SR števčki drugačni kot so ti tipski 52mm števčki, saj so integrirani na vezje. Zad pa je priklop identičen, kot je na navadnemu števcu brez obratomerja, le kable je potrebno preložit - imam shemo, če jo rabiš.
Samo OEM SR konzolo bo jeba dobt. Jo iščem že 1 let, pa so cene kar okoli 100€... Kako je hrvaška kopija ok za dodelat pa bo treba na HR forumih povprašat.
L4uko a nis ti kiparil svojo konzolo?

Je pa kar se tiče konzole/števčkov bil cel hec. Ideja je bila prvo - OEM obratomer pa neki trije generični 52mm števčki v sredini (kot je imel gte).. potem sem našel enga tipa, ki je prodajal 2x SR števčke. Od švaba sem poleg števcev dobil še odžagano konzolo, ki je bila na prvo žogo super ideja za simpl izdelavo SR konzole... pa žal ne paše tako lepo skup z original konzolo, kot je bila ideja. Je pa OP naredu, k da je kot OEM.
Gustl je tkole rešu: Pa še zmontiran: Ta je še višek pr men... pero, prideš iskat al? So pa ti SR števčki drugačni kot so ti tipski 52mm števčki, saj so integrirani na vezje. Zad pa je priklop identičen, kot je na navadnemu števcu brez obratomerja, le kable je potrebno preložit - imam shemo, če jo rabiš.
Samo OEM SR konzolo bo jeba dobt. Jo iščem že 1 let, pa so cene kar okoli 100€... Kako je hrvaška kopija ok za dodelat pa bo treba na HR forumih povprašat.
L4uko a nis ti kiparil svojo konzolo?

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Kadett 1976
Sevede da pridem iskat, sej sem dal besedo
Čak zdej, k bo interpelacija, če ne bomo šli pa čez/v hosto

Čak zdej, k bo interpelacija, če ne bomo šli pa čez/v hosto


Re: Opel Kadett 1976
Shema bi bila super, ja 
Sem končno začel z motorjem. Snel sem dol periferijo. Načrt je, da ga fino operem, menjam tpv, sito v karterju, karter, črpalko vode, semeringe glavne gredi, tesnilo črpalke goriva in distributorja, termostat, vso elektriko, pas in to je to za enkat. Pobarval bom pokrov ventilov in karter v črno. Odpiral ga ne bom za enkrat.




Sem končno začel z motorjem. Snel sem dol periferijo. Načrt je, da ga fino operem, menjam tpv, sito v karterju, karter, črpalko vode, semeringe glavne gredi, tesnilo črpalke goriva in distributorja, termostat, vso elektriko, pas in to je to za enkat. Pobarval bom pokrov ventilov in karter v črno. Odpiral ga ne bom za enkrat.




Re: Opel Kadett 1976
Ugriz v kislo jabolko.
Motor sem fajn opral, vrgel dol še zaganjač, črpalko vode, pokrov ventilov in nazadnje karter. In v karterju en kup stvari, ki v karter ne sodijo
Prva tolažba, ni kovina. Plastika. Od kje pa? Hja... Vodilo ketne je zdrobilo. No pa bom imel en kup ne načrtovanega dela
Motor sem fajn opral, vrgel dol še zaganjač, črpalko vode, pokrov ventilov in nazadnje karter. In v karterju en kup stvari, ki v karter ne sodijo

Prva tolažba, ni kovina. Plastika. Od kje pa? Hja... Vodilo ketne je zdrobilo. No pa bom imel en kup ne načrtovanega dela


Re: Opel Kadett 1976
V nedeljo sem nato razkopal pokrov ketne. Tega za enkrat nisem imel v planu, ker je na pokrovu filter olja, oljna črpalka, črpalka goriva in distributor, pa bi moral vsa ta tesnila nabavit, plus tesnila ohišja... Skratka nisem želel imeti več dela, kot je potrebno, da avto vžge s cihom noter 
Odprem pokrov in spodaj popolnoma delujoče in skoraj novo vodilo ketne. Enkrat ga je zdrobilo, nekdo je to menjal in kar je šlo v karter, pustil tam za boljše čase
Je pa vsaka stvar za nekaj dobra. Zaradi tega bom naredil boljše delo, ker bom menjal še vodila (dve sta še stari in srednje obrabljeni), tesnila pokrova, distributorja in črpalke goriva.




Odprem pokrov in spodaj popolnoma delujoče in skoraj novo vodilo ketne. Enkrat ga je zdrobilo, nekdo je to menjal in kar je šlo v karter, pustil tam za boljše čase

Je pa vsaka stvar za nekaj dobra. Zaradi tega bom naredil boljše delo, ker bom menjal še vodila (dve sta še stari in srednje obrabljeni), tesnila pokrova, distributorja in črpalke goriva.



