Page 13 of 36

Re: '74 VW 1303

Posted: 22 Mar 2013, 09:55
by papi
haaa, ma en možakar ki dela zase repliko 911 RSR (na osnovi 930ke če se ne motim)
In restavrira stare porše še za stranke, motorje pa mu zlaga skp en gospod Drago (ta možakar je delal v Porsche Motosport, torej 24Ur LeMans, rally Dakar.... ) :twisted:

Re: '74 VW 1303

Posted: 22 Mar 2013, 10:09
by Tine
Uf uf.. nisem vedel da mamo take stvari sploh v Sloveniji. Najs :)

Re: '74 VW 1303

Posted: 23 Mar 2013, 17:36
by Tine
Alive and kickin' 8-) 8-) 8-) 8-)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WeObXFeJJWM[/youtube]

pa še z izpuhom, že malo boljše volje in prebujen

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=47dPwA6S0Z4[/youtube]


Neom reko da nisn vesel :D Hvala Vladotu za pomoč in štrom, brez njega bi verjetno še zaj čakal polnilec da docuza malo soka.

Re: '74 VW 1303

Posted: 23 Mar 2013, 21:07
by L4UK0
Huuuudooooo :D
Dobro ga poka!

Re: '74 VW 1303

Posted: 23 Mar 2013, 21:55
by DS71
jst bi tudi jst bi tudi :D

zakon ..lepo se zavrti .. bravo ;)

Re: '74 VW 1303

Posted: 23 Mar 2013, 22:23
by kmetek
Zdej ga pa samo čimprej spoznaj z novim delovnim okoljem in se priporočam za en krog ob priliki :D

Čist tko informativno, je kakšna možnost da izmeriš pospešek recimo 50-120? Da vidim kako hitra je taka buba ;)

Re: '74 VW 1303

Posted: 23 Mar 2013, 22:44
by Tine
Delovno okolje mora najprej čez tehničnega s starim motorjem in doživet še set ojačitev, pol pa gre to noter. :D
Lahko pomerimo čase ko bo zadeva tako daleč, vendar bo to še trajalo svoj cajt da polovimo primerne dize in nastavitve. Pa še potem si ne nadejat nekih hudih rezultatov, ipak se pogovarjamo o 40 let stari tehnologiji v najbolj osnovni obliki predelave. Testni krogi pa seveda ne bodo problem ;)

Re: '74 VW 1303

Posted: 24 Mar 2013, 16:22
by kmetek
Dej mi povej kako je kaj s podvozjem na teh avtih? McPherson pa IRS, tiste stare paralele in Tatra zadaj me ne zanimajo :lol:

Se dobi kakšne trše torzije za zadaj, al je treba it na gewinde? Je dost prostora zadaj, al je treb kaj širit/rezat? Spredaj se dobi kakšen drugačen stabilizator in da imaš povezovalno palico na uniball-e recimo, namesto stabilizatorja?

Je to varjanta, vidiš, kupiš, plačaš, zmontiraš, ali je treba izumljat toplo vodo?

Kateri letniki točno imajo novejši tip podvozja in še tastaro plehnato armaturo?

Hvala :D

Re: '74 VW 1303

Posted: 24 Mar 2013, 18:26
by Tine
Torzije se dobi trše, lahko jih montiraš od porscheja 928 / typ3 variant modela ( take bom montiral tudi sam, čakajo prirpavljene na mene in tople dneve) ali pa kupiš aftermarket Sway-a-way torzije, ki se dobijo v par stopnjah trdote. Druga varianta pa je predelava na coiloverje.

Za kaj če je dovolj prostora zadaj? Gume in felne spraviš marsikake noter, imaš pa še maneverskega prostora s širjenjem blatnikov in montažo rok od različnih variant porschejev (944), katerega roke so v enih modelih popolnoma enake VW-jevim IRS, v drugih pa aluminijaste in širše. Spredaj je podobno, nekaj prostora navznoter pridobiš z montažo gewind (sam fi vzmeti je ožji), navzven pa isto kot zadaj, lahko širiš.

Tako spredaj kot zadaj se dobijo (trši) stabilizatorji; spredaj je že serijsko kot del podvozja, zadaj pa se dobijo le aftermarket zadeve. Če si želiš drugačen način vpetja spredaj, boš moral sam konstruirat in razvit, kolikor vem za kupit ni tega. V kolikor denar ni problem pa je bolje štartat s klasičnim hroščem, dobit šasijo od avtomatika (IRS zadaj in prema spredaj), kupit eno takih zadev in na gewinde še zadaj pa si zaključil. Tako tudi prideš do plehnate armaturke, ki je v teh McPherson+IRS izključno 1302/1303 modelih (delali so jih od 71-75, cabriolete do 79) na žalost ni bilo nikoli.

Re: '74 VW 1303

Posted: 24 Mar 2013, 20:57
by kmetek
Če je prostor sem mislil zadaj, za gewinde, če recimo imaš 195 gume.

To da so določene stvari kompatibilne s starimi porši se mi je zdelo ja, ker je bila včasih osnova podobna.

Hmm, ko malo gledam po avto.net, jih je precej ´71 in novejši z 1.3 motorjem in tisto navpično plehnato armaturo, to je še stari tip podvozja potem?