Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"


- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Čisto v nulo jih ne bom mogel ujet, jih bom pa približal. Če bi jih preveč pobral in olajšal na obeh straneh, nebi bile več glih primerne za trenutno zbalansirano gred. Morejo ostat skupne teže čim bližje. Mislim, da bom šel do nekje teže najlažje ojnice.
Sploh ker je gred že v motorju in je ne morem dat več balansirat, kar bi bilo potrebno, če bi ojnice v nulo točne nardil in zbalansiral.
Sploh ker je gred že v motorju in je ne morem dat več balansirat, kar bi bilo potrebno, če bi ojnice v nulo točne nardil in zbalansiral.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Uf, to si se pa najebal z temi jigi.
Una ketnca iz bunkic za žaluzije je pravi odgovor
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QLpiF0E0EJU[/youtube]
Pa tale Fiatnutz je tud taprau dec, ma ful poučne videe
Una ketnca iz bunkic za žaluzije je pravi odgovor

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QLpiF0E0EJU[/youtube]
Pa tale Fiatnutz je tud taprau dec, ma ful poučne videe


- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Ne govor kolko sploh.. 2 vikenda se zajebaval s tem.
Iskal sem ketnice take, pa nikjer najdo prave zadeve. Hoto sem uporabit une, ki pridejo za čepe plastične za odtoke zapret (umivalnik, bana), ampak so čisto različnih dolžin.
Sem pa od tega gledal že to balansiranje ojnic ja
Iskal sem ketnice take, pa nikjer najdo prave zadeve. Hoto sem uporabit une, ki pridejo za čepe plastične za odtoke zapret (umivalnik, bana), ampak so čisto različnih dolžin.
Sem pa od tega gledal že to balansiranje ojnic ja

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
No uspelo na koncu vse končno kot treba. Isti odčitki teže skos.

Pobrušena ena stran small end. Samo ena je bla 185 g, vse ostale pa točno 183 g.

No ena big end, je pa bila pa konkretno težja in že na oko se je videlo spodaj material za pobirat ga je blo hudo več kot na ostalih. Mogoče se je komu mudilo domov v petek, pa je sam na hitr potegno mal
Tukaj sem mogel namreč dobre 4g odbrusit.

In pa konlni izračuni s katerimi sem več kot zadovoln! 1g razlike praktično povsod z izjemo enega zgornje dela, kjer je bat 1g lažji in nimam kaj naredit. Ampak tudi tam je samo 2g od najtežjega, tako da bo super.


Pobrušena ena stran small end. Samo ena je bla 185 g, vse ostale pa točno 183 g.

No ena big end, je pa bila pa konkretno težja in že na oko se je videlo spodaj material za pobirat ga je blo hudo več kot na ostalih. Mogoče se je komu mudilo domov v petek, pa je sam na hitr potegno mal



In pa konlni izračuni s katerimi sem več kot zadovoln! 1g razlike praktično povsod z izjemo enega zgornje dela, kjer je bat 1g lažji in nimam kaj naredit. Ampak tudi tam je samo 2g od najtežjega, tako da bo super.

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Jaz sem jig naredu tako in je blo ponovljivo u nulo. Big end je uležajen.


Let's go Brandon!

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Ja, so ene 3 načini kak se da nardit. Meni se je to moje izkazalo v nulo točno tudi. Vedno isto.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Evo gotovo. Zdej si grem pa nov levi palc iskat pa desno dlan
Une kajle nove za sornik blokirat...predn to notr zatlačiš v bat
Nisem namreč hotel tvegat s starimi kajlami zaradi par €. So bile le že vsaj 2x vn jemane.

Spolirani vsi sorniki tudi.

Pobrusil 1g iz sornika številka 5, namesto iz bate. Namreč 1 g pobrat iz bata je kr zanimivo. Tukaj pa malo notranjost in je hitro 1 g.

In pa gotovi bati in ojnice. Vse je znotraj 1 g razlike v teži spodnji in zgornji konci.

Pa kajle obrnjene okoli luknje za montažo, kot morajo biti.

Sedaj sledi še preverit batne obročke v cilindrih, kakšno je stanje lufta. Če je pravo ali bo potrebno kaj pobrusit obročke. Pa zategnit morem cilindre na 11 kg in preverit, če je izbočenost puš 0.01 do 0.06 mm, kolikor more bit. Obenem pa upat, da je poškodovan cilinder dost vn, da se ga bo dalo pošvasat in poravnat. Sem našel firmo, ki ga je pripravljena popravit.
Za te namene in kasneje nastavljanje motorja, sem pa kupil tudi merilne urice





Spolirani vsi sorniki tudi.

Pobrusil 1g iz sornika številka 5, namesto iz bate. Namreč 1 g pobrat iz bata je kr zanimivo. Tukaj pa malo notranjost in je hitro 1 g.

In pa gotovi bati in ojnice. Vse je znotraj 1 g razlike v teži spodnji in zgornji konci.

Pa kajle obrnjene okoli luknje za montažo, kot morajo biti.

Sedaj sledi še preverit batne obročke v cilindrih, kakšno je stanje lufta. Če je pravo ali bo potrebno kaj pobrusit obročke. Pa zategnit morem cilindre na 11 kg in preverit, če je izbočenost puš 0.01 do 0.06 mm, kolikor more bit. Obenem pa upat, da je poškodovan cilinder dost vn, da se ga bo dalo pošvasat in poravnat. Sem našel firmo, ki ga je pripravljena popravit.
Za te namene in kasneje nastavljanje motorja, sem pa kupil tudi merilne urice


Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Včeraj sem si nardil pripravo za preverit izstopanje puš iz bloka. Preverit sem hotel ali so v toleranci in pa, da vidim, če lahko dam popravit tisto ruknjeno pušo cilindra in pobrat 1-2 stotinke (za poravnat).




Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Cela fešta, predn človek ugotovi kaj so italjani mislili. Piše v knjigi naj se montira oringe in vstavi puše v blok. Ok, to je blo narjeno, zategnem na 15 nm. Puše stojijo vn skor 1mm iz bloka. Se pogovarjama s kolegom. Reče naj probam brez. Poberem vn puše, stran nove oringe. In zadeva kot je blo predvideno.
No italijani ne vem kaj so predvidevalo..da se bo stare, trde oringe pustilo vedno, ki so pač sploščeni in v trikotnik stisnjeni zaradi konusa kjer dihtajo?
Rezultati so med 0.04 do 0.07 mm nekje. Dajem 0.01 do 0.02 mm možnost odstopanja moje priprave, ampak vse v tolerancah skratka kot more bit. Tako, da peljem v sredo pušo popravit, pa naj se potem poravna in pobere komot tudi 0.01 - 0.02 mm.

Sem pa zmontiral tudi ojnične ležaje.


Je pa smešno kak "točni" so ležaji, kjer pridejo skupaj. Pa ni fora glyco al pa original, ker original je ista zadeva. Zakaj? Nimam pojma

No italijani ne vem kaj so predvidevalo..da se bo stare, trde oringe pustilo vedno, ki so pač sploščeni in v trikotnik stisnjeni zaradi konusa kjer dihtajo?

Rezultati so med 0.04 do 0.07 mm nekje. Dajem 0.01 do 0.02 mm možnost odstopanja moje priprave, ampak vse v tolerancah skratka kot more bit. Tako, da peljem v sredo pušo popravit, pa naj se potem poravna in pobere komot tudi 0.01 - 0.02 mm.

Sem pa zmontiral tudi ojnične ležaje.


Je pa smešno kak "točni" so ležaji, kjer pridejo skupaj. Pa ni fora glyco al pa original, ker original je ista zadeva. Zakaj? Nimam pojma


Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
