Re: BMW E21 3XX (dyno run)
Posted: 28 Sep 2016, 17:03
Nisem nič zasledil a ti je dejansko kdo mapiral motronic ? isto to zadevo ima namreč moja 75... pa zaenkrat še nisem našu frajerja ki bi to mapiral 

Edini pravi slovenski forum za avtomobile z dušo!
https://www.oldschool-slo.com/
dolga zgodba na kratko, kupil sem od nemškega tunerja G-Power čip ki je bil pisan za 288 stopinjsko odmično in pa podobne specifikacije kot jih imam jaz in ga dal v Motronica, tin se je pa zajebaval z pritiskom goriva in pa nastavitvah na luftmesserju da je zadevo ujel.smukc91 wrote:Nisem nič zasledil a ti je dejansko kdo mapiral motronic ? isto to zadevo ima namreč moja 75... pa zaenkrat še nisem našu frajerja ki bi to mapiral
No, saj. Ker če bi bilo 204 whp, bi bilo to blizu 240-250 konjev na gredi, kar pa je že zelo veliko. Moč, ki je napisana v prometni, je pa tudi izmerjena na gredi.pero27 wrote:Kromatu so zmerli neko številko ki znese preračunanih 204 na motorni gredi, ne na kolesih, sej je povedal jao
Proizvajalci pa pod uradne številke navajajo konje na kolesih in to se tud vpisuje v prometno. Na kolesih pa navajajo zato, ker je to v prid kupca, ker lahko pade v nižjo skupino za zavarovanje in cestno takso (odvisno od države na kaj se gleda).
povej mi kje si zasledil meritev na valjih kjer je končni podatek moči na kolesih??vsak program na podlagi izgub izračuna moč na gredi tako tudi proizvajalci navajajo in nikoli podatka na kolesih...killer_beast wrote:No, saj. Ker če bi bilo 204 whp, bi bilo to blizu 240-250 konjev na gredi, kar pa je že zelo veliko. Moč, ki je napisana v prometni, je pa tudi izmerjena na gredi.pero27 wrote:Kromatu so zmerli neko številko ki znese preračunanih 204 na motorni gredi, ne na kolesih, sej je povedal jao
Proizvajalci pa pod uradne številke navajajo konje na kolesih in to se tud vpisuje v prometno. Na kolesih pa navajajo zato, ker je to v prid kupca, ker lahko pade v nižjo skupino za zavarovanje in cestno takso (odvisno od države na kaj se gleda).
Ok sepravi rabim wideband lambdo in en ajmr potrpežljivosti in štelaaj ( če ne najdm tko čipa kot si ga ti za podobn setup kot ga imam jst... )croma_man wrote:dolga zgodba na kratko, kupil sem od nemškega tunerja G-Power čip ki je bil pisan za 288 stopinjsko odmično in pa podobne specifikacije kot jih imam jaz in ga dal v Motronica, tin se je pa zajebaval z pritiskom goriva in pa nastavitvah na luftmesserju da je zadevo ujel.smukc91 wrote:Nisem nič zasledil a ti je dejansko kdo mapiral motronic ? isto to zadevo ima namreč moja 75... pa zaenkrat še nisem našu frajerja ki bi to mapiral
Pri motronicu nimaš drugega za nastavljat kot predvžig (pa še to lahk zamikaš kot kojn ne precizno in pa blokado lahko dvigneš)...