Page 12 of 17

Re: Opel Rekord D Coupé

Posted: 22 Sep 2014, 00:02
by Opelpower
Ein Schiffsmotor :shock: :o :lol:

Re: Opel Rekord D Coupé

Posted: 22 Sep 2014, 21:23
by BTTX
A kdo ve če na moj motor paše karter iz 3.0 24v motorja? Če ne se priporočam za karter od Commodore A ali B. :)

Re: Opel Rekord D Coupé

Posted: 22 Sep 2014, 21:43
by BTTX
Oziroma od monze ali senatora od 2.5E motorja, ker kolk opažam sta imela commodore a in commodore b karter oziroma oil sump obrnjen nazaj.

Re: Opel Rekord D Coupé

Posted: 22 Sep 2014, 21:53
by BTTX
Zdaj sem ugotovil da je karter od monze enak kot moj.. :) sepravi je treba pogruntat če slučajno paše karter iz mojega motorja v rekorda.. :)

Re: Opel Rekord D Coupé

Posted: 22 Sep 2014, 22:36
by Anzee
Mislim da bi moral pasati. "Bulo" imata oba naprej, Rekord je osnova za Commodorja/Senatorja, torej si delita sprednje podvozje (kar je narekovalo tip karterja), Monza je pa ubistvu "hatch" varianta Senatorja... ;)

Re: Opel Rekord D Coupé

Posted: 22 Sep 2014, 22:44
by papi
C30ne ima karter naprej, sem jih prej gledal ceu dan, dva :lol:
2.6 in ostali 3.0 12V imajo karter navaden, 3.0 24V pa ima alu z dodatnimi luknjami ki ga povezujejo na menjalnik,
tako so izboljšali povezavo med motorjem in menjalnikom....

Re: Opel Rekord D Coupé

Posted: 23 Sep 2014, 07:51
by george wheels
jaz mam verjetno en karter od enega starejšega opel 2,5 motorja, ti to kaj prav pride?

Re: Opel Rekord D Coupé

Posted: 23 Sep 2014, 10:49
by BTTX
Anzee wrote:Mislim da bi moral pasati. "Bulo" imata oba naprej, Rekord je osnova za Commodorja/Senatorja, torej si delita sprednje podvozje (kar je narekovalo tip karterja), Monza je pa ubistvu "hatch" varianta Senatorja... ;)
Problem je, da ne vem kakšen karter je imel Commodore B.. Od Commodore A sem ga videl in je bula nazaj obrnjena, za most (kar je verjetno mogoče uporabit pri meni), vendar je problem z stabilizatorji, ker moj ima enega spredaj in enega za mostom, Commodore A pa je imel stabilizator samo spredaj. Plus če uporabim ta karter, morem zamenjat saugrohr od olpumpe + šipko za olje prestavit. :)
Commodore C pa je imel isti karter kot je moj. :)

Re: Opel Rekord D Coupé

Posted: 23 Sep 2014, 10:51
by BTTX
george wheels wrote:jaz mam verjetno en karter od enega starejšega opel 2,5 motorja, ti to kaj prav pride?
Vse je mogoče. A mi lahko prosim pošlješ kako sliko na ZS? :)

Re: Opel Rekord D Coupé

Posted: 23 Sep 2014, 10:53
by BTTX
papi wrote:C30ne ima karter naprej, sem jih prej gledal ceu dan, dva :lol:
2.6 in ostali 3.0 12V imajo karter navaden, 3.0 24V pa ima alu z dodatnimi luknjami ki ga povezujejo na menjalnik,
tako so izboljšali povezavo med motorjem in menjalnikom....
Sepravi C30ne ima drugačen karter kot C26ne? :)