Page 12 of 42

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Posted: 14 Apr 2014, 19:48
by majkl
Ufff en teden pred tabo bi ga jaz skoraj kupil. Je pa dejstvo, da vprašanje kaj je pod mojimi blatniki. Več sreče pri obnovi kot nakupu ti želim :)

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Posted: 14 Apr 2014, 21:22
by L4UK0
Res skoda, da poznamo toliko takih primerov...dobro ga resi!

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Posted: 14 Apr 2014, 22:02
by croma_man
pazi da neboš delov kupoval pri walloth&nesch...vse kar prodajajo od pleha je slabš kot da bi sam doma s kladivom oblikoval.

je par tem odprtih na e21 forumu.

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Posted: 15 Apr 2014, 11:19
by pero27
majkl wrote:Ufff en teden pred tabo bi ga jaz skoraj kupil. Je pa dejstvo, da vprašanje kaj je pod mojimi blatniki. Več sreče pri obnovi kot nakupu ti želim :)
ja sej, sem si reku, da se bo teb zihr smejalo, ko bom dal tole gor :D
croma_man wrote:pazi da neboš delov kupoval pri walloth&nesch...vse kar prodajajo od pleha je slabš kot da bi sam doma s kladivom oblikoval.
imam namen kose z kakšnega originala dol spulit; še od vseh, ki so kupvali repro kose (od različnih firm) sem slišal da so sama jajca zvita predimenzionirana
a tistega 318 iz bmw foruma si že ti razstavil? (ded ni še nič napisal da kaj fali, v tvojem avtu pa se je čudežno pojavila armaturka brez razpok :D )

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 08 Sep 2015, 23:00
by pero27
Me je kr mal sram da sem moral it iskat temo na 5. stran foruma...
Uglavnem po več kot enem letu gledanja kako pajki gradijo gradove po avtu sem se ene 2 tedna nazaj odločil da zdej je pa dost tega in bom avto porihtal (pa tud časa in dnarja je zdej nekej več :P ).

No včeraj sem šel malo v šoping v Karlovac (eno uro imam po stari cesti do tam) in sem ubodel tole za 90€ :) deal stoletja
(tip jih je mel na zelo preveč poširjenem polotu mk3 :lol: )
Image
EXIP raised mesh 7x15 et13 z 5€ roba :D robove bom spoliral pa centre na zlato

avto zdej stoji takole;
Image
ven sem pobral vse razen podvozja, motorja in volana

odstranil sem zvočno zaščito za bolj jasno sliko kakšno je stanje okrog rje;
Image
bo kar nekaj dela, ja

spredaj levo (grdo zaflikano od prejšnega pocarja)
Image

spredaj desno (2x grdo zaflikano odprejšnega pocarja)
Image

oba sprednja vogala (z že odstranjenimi 5 kilami fiberglasa)
Image
Image

sprednja krila (kdor se spomni je blo po levem precej fiberglasa in je bil zelo grdo zaflikan, desni je še kar vredu)
Image
Image

še malo pacanja z fiberglasom po zadnjih blatnikih z strani gospoda Vlada FiberglasČezRjo Kupine (se še nisem lotil stran spravit)
Image
Image

odkril sem tudi vzrok(e) slavnega e21 bazena v predalu; namakalni sistem par exsellence po robu sprednje šipe
Image

in najhujša od lukenj na tem robu
Image

To je pa to za ta dnar; zdej bom zadeve pošvasal, kar je rjavega se bo izrezalo in nadomestilo
Rabil pa bom sprednjo vezno steno, levi blatnik in haubo, pa nekje odrezat en spednji konec levega krila (rjavo totalno in zmečkano) in kos podna pri vpetju zadnejga mosta (pred zadnjim desnim kolesom) - zgleda da ni bil e46 prvi BMW ki je mel probleme z pokanjem pritrdišč zadnejga podokvirja :lol:
Če kdo ve komu kaj od tega preveč hodi prosim na dan z besedo.

Enkrat do pozne pomladi mislim vse porihtat, 318i mašino not, nardit coiloverje, spustit pol pa uživat (respray se bomo šli pa enkrat drugič)

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 09 Sep 2015, 08:00
by grega983
Glede na to da ni ravno 323 in je nabavna vrednost druge karoserije bolj skromna, bi osebno razmislil o drugi karoseriji.
Bo končni rezultat bistveno lepši.

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 09 Sep 2015, 09:51
by Fleko
Dolgo sem te že imel namen vprašati kako kaj tvoja e21 stoji, ampak vidim, da si že odgovoril.

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 09 Sep 2015, 11:46
by pero27
grega983 wrote:Glede na to da ni ravno 323 in je nabavna vrednost druge karoserije bolj skromna, bi osebno razmislil o drugi karoseriji.
Bo končni rezultat bistveno lepši.
Mogoče že res in bi bila to racionalnejša odločitev, ampak glede na način kako so stvari narejene bom čisto na vsaki E21 karoseriji našel kar nekaj rje (mogoče pol manj kot na tej pa vseeno).
Tudi namen imam stvari pošvasat tako kot se spodobi, si za to vzeti čas in se zraven kaj naučit, ne nekej nahitro poflikat.

In potem je tu še dejstvo da je to moj prvi avto in sem z namenom kupil avto ki je bil prepoceni in v katerega bom vložil preveč dela da bi se mi ga kadarkoli splačalo prodajat. Svoje prve kitare pa prvega avta ne mislim nikoli prodat - sem pač tak sentimentalen človek ;)

+ tega pol foruma flika vogale še na kadettih, jih bom pa tud jaz na bemfli
ko se vsake tolko ustavim pri uporabniku zagorcu in vidim tisto njegovo rešeto od 8ke dobim tud malo motivaciej da tako hudo pa vseeno ni z mojim avtom :D

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 09 Sep 2015, 11:58
by pero27
Aja a mogoče kdo ve, kako se da popravit problem z povešenimi voznikovimi vrati in težkim zapiranjem?
Vidim po netu da se da pri enih avtih zamenjat znucane pine in puše v pantih, samo na E21 panti zgleda niso narejeni na ta način (ni nobenih puš)
Menda ja ni edina rešitev da se našvasa nove pante?

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Posted: 09 Sep 2015, 12:13
by eugene
Ne vem kaj delajo na drugih avtih ampak na hrošču spraviš ven stare pine, povrtaš pante in daš notri oversize pine. se prov kupijo večji pini. Mislim da je prva nadmera +0.5mm.