
BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Ufff en teden pred tabo bi ga jaz skoraj kupil. Je pa dejstvo, da vprašanje kaj je pod mojimi blatniki. Več sreče pri obnovi kot nakupu ti želim 

LP Miha


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
pazi da neboš delov kupoval pri walloth&nesch...vse kar prodajajo od pleha je slabš kot da bi sam doma s kladivom oblikoval.
je par tem odprtih na e21 forumu.
je par tem odprtih na e21 forumu.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
ja sej, sem si reku, da se bo teb zihr smejalo, ko bom dal tole gormajkl wrote:Ufff en teden pred tabo bi ga jaz skoraj kupil. Je pa dejstvo, da vprašanje kaj je pod mojimi blatniki. Več sreče pri obnovi kot nakupu ti želim

imam namen kose z kakšnega originala dol spulit; še od vseh, ki so kupvali repro kose (od različnih firm) sem slišal da so sama jajca zvita predimenzioniranacroma_man wrote:pazi da neboš delov kupoval pri walloth&nesch...vse kar prodajajo od pleha je slabš kot da bi sam doma s kladivom oblikoval.
a tistega 318 iz bmw foruma si že ti razstavil? (ded ni še nič napisal da kaj fali, v tvojem avtu pa se je čudežno pojavila armaturka brez razpok


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Me je kr mal sram da sem moral it iskat temo na 5. stran foruma...
Uglavnem po več kot enem letu gledanja kako pajki gradijo gradove po avtu sem se ene 2 tedna nazaj odločil da zdej je pa dost tega in bom avto porihtal (pa tud časa in dnarja je zdej nekej več
).
No včeraj sem šel malo v šoping v Karlovac (eno uro imam po stari cesti do tam) in sem ubodel tole za 90€
deal stoletja
(tip jih je mel na zelo preveč poširjenem polotu mk3
)

EXIP raised mesh 7x15 et13 z 5€ roba
robove bom spoliral pa centre na zlato
avto zdej stoji takole;

ven sem pobral vse razen podvozja, motorja in volana
odstranil sem zvočno zaščito za bolj jasno sliko kakšno je stanje okrog rje;

bo kar nekaj dela, ja
spredaj levo (grdo zaflikano od prejšnega pocarja)

spredaj desno (2x grdo zaflikano odprejšnega pocarja)

oba sprednja vogala (z že odstranjenimi 5 kilami fiberglasa)


sprednja krila (kdor se spomni je blo po levem precej fiberglasa in je bil zelo grdo zaflikan, desni je še kar vredu)


še malo pacanja z fiberglasom po zadnjih blatnikih z strani gospoda Vlada FiberglasČezRjo Kupine (se še nisem lotil stran spravit)


odkril sem tudi vzrok(e) slavnega e21 bazena v predalu; namakalni sistem par exsellence po robu sprednje šipe

in najhujša od lukenj na tem robu

To je pa to za ta dnar; zdej bom zadeve pošvasal, kar je rjavega se bo izrezalo in nadomestilo
Rabil pa bom sprednjo vezno steno, levi blatnik in haubo, pa nekje odrezat en spednji konec levega krila (rjavo totalno in zmečkano) in kos podna pri vpetju zadnejga mosta (pred zadnjim desnim kolesom) - zgleda da ni bil e46 prvi BMW ki je mel probleme z pokanjem pritrdišč zadnejga podokvirja
Če kdo ve komu kaj od tega preveč hodi prosim na dan z besedo.
Enkrat do pozne pomladi mislim vse porihtat, 318i mašino not, nardit coiloverje, spustit pol pa uživat (respray se bomo šli pa enkrat drugič)
Uglavnem po več kot enem letu gledanja kako pajki gradijo gradove po avtu sem se ene 2 tedna nazaj odločil da zdej je pa dost tega in bom avto porihtal (pa tud časa in dnarja je zdej nekej več

No včeraj sem šel malo v šoping v Karlovac (eno uro imam po stari cesti do tam) in sem ubodel tole za 90€

(tip jih je mel na zelo preveč poširjenem polotu mk3


EXIP raised mesh 7x15 et13 z 5€ roba

avto zdej stoji takole;

ven sem pobral vse razen podvozja, motorja in volana
odstranil sem zvočno zaščito za bolj jasno sliko kakšno je stanje okrog rje;

bo kar nekaj dela, ja
spredaj levo (grdo zaflikano od prejšnega pocarja)

spredaj desno (2x grdo zaflikano odprejšnega pocarja)

oba sprednja vogala (z že odstranjenimi 5 kilami fiberglasa)


sprednja krila (kdor se spomni je blo po levem precej fiberglasa in je bil zelo grdo zaflikan, desni je še kar vredu)


še malo pacanja z fiberglasom po zadnjih blatnikih z strani gospoda Vlada FiberglasČezRjo Kupine (se še nisem lotil stran spravit)


odkril sem tudi vzrok(e) slavnega e21 bazena v predalu; namakalni sistem par exsellence po robu sprednje šipe

in najhujša od lukenj na tem robu

To je pa to za ta dnar; zdej bom zadeve pošvasal, kar je rjavega se bo izrezalo in nadomestilo
Rabil pa bom sprednjo vezno steno, levi blatnik in haubo, pa nekje odrezat en spednji konec levega krila (rjavo totalno in zmečkano) in kos podna pri vpetju zadnejga mosta (pred zadnjim desnim kolesom) - zgleda da ni bil e46 prvi BMW ki je mel probleme z pokanjem pritrdišč zadnejga podokvirja

Če kdo ve komu kaj od tega preveč hodi prosim na dan z besedo.
Enkrat do pozne pomladi mislim vse porihtat, 318i mašino not, nardit coiloverje, spustit pol pa uživat (respray se bomo šli pa enkrat drugič)

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Glede na to da ni ravno 323 in je nabavna vrednost druge karoserije bolj skromna, bi osebno razmislil o drugi karoseriji.
Bo končni rezultat bistveno lepši.
Bo končni rezultat bistveno lepši.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Dolgo sem te že imel namen vprašati kako kaj tvoja e21 stoji, ampak vidim, da si že odgovoril.
Get low, no matter how

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Mogoče že res in bi bila to racionalnejša odločitev, ampak glede na način kako so stvari narejene bom čisto na vsaki E21 karoseriji našel kar nekaj rje (mogoče pol manj kot na tej pa vseeno).grega983 wrote:Glede na to da ni ravno 323 in je nabavna vrednost druge karoserije bolj skromna, bi osebno razmislil o drugi karoseriji.
Bo končni rezultat bistveno lepši.
Tudi namen imam stvari pošvasat tako kot se spodobi, si za to vzeti čas in se zraven kaj naučit, ne nekej nahitro poflikat.
In potem je tu še dejstvo da je to moj prvi avto in sem z namenom kupil avto ki je bil prepoceni in v katerega bom vložil preveč dela da bi se mi ga kadarkoli splačalo prodajat. Svoje prve kitare pa prvega avta ne mislim nikoli prodat - sem pač tak sentimentalen človek

+ tega pol foruma flika vogale še na kadettih, jih bom pa tud jaz na bemfli
ko se vsake tolko ustavim pri uporabniku zagorcu in vidim tisto njegovo rešeto od 8ke dobim tud malo motivaciej da tako hudo pa vseeno ni z mojim avtom


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Aja a mogoče kdo ve, kako se da popravit problem z povešenimi voznikovimi vrati in težkim zapiranjem?
Vidim po netu da se da pri enih avtih zamenjat znucane pine in puše v pantih, samo na E21 panti zgleda niso narejeni na ta način (ni nobenih puš)
Menda ja ni edina rešitev da se našvasa nove pante?
Vidim po netu da se da pri enih avtih zamenjat znucane pine in puše v pantih, samo na E21 panti zgleda niso narejeni na ta način (ni nobenih puš)
Menda ja ni edina rešitev da se našvasa nove pante?

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Ne vem kaj delajo na drugih avtih ampak na hrošču spraviš ven stare pine, povrtaš pante in daš notri oversize pine. se prov kupijo večji pini. Mislim da je prva nadmera +0.5mm.
Let's go Brandon!
