Page 12 of 40

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 01 Sep 2013, 21:57
by grega983
Ravno preden je delta dobila nov začasni naslov, sem uspel urediti še nekaj manjših sitnic

Nova amortizerja za zadnjo haubo ...
Image
Ker sta originalna bila rjava in na splošno delujoča z oceno srednja žalost

Med premetavanjem delov v darovalki sem našel pogrešan nosilec za notranje vzvratno ogledalo, zaradi česar sem lahko le tega končno namestil
Image
Image

Če se kdo spomni, je na eni od slik na prejšnjih straneh med ohišjem žarometov in odbijačem zijala grda špranja. Tudi to se je rešilo
Image

Ker so felge na delti dejansko alfine, so na njih tudi alfini emblemi. Ker lanciinih v takšni obliki ni za dobiti, sem se zatekel k rahli improvizaciji z mat črno folijo za car wraping
Image

Je pa luksuz, ko v garaži nikakor ne najdeš bednega stikala, ki prižiga lučko na armaturki, ko zategneš ročno. Zadevo sem rahlo zimproviziral s custom nosilčkom ter ... stikalom za odprta vrata, ki se mi je slučajno vlačil po panku
Image
zadeva funkcionira ;)

Nekje med čistilno akcijo sem se spotaknil ob voznikov sedež, ki je prav tako romal v avto
Image

Pa še ena za vse vas ljubitelje dojče kišt - ena slikca kr tk s compagnolkami :lol:
Image

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 01 Sep 2013, 22:02
by sablac
:idea: :lol:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 01 Sep 2013, 22:11
by grega983
Aja, mojster Rafko je dokaj hitro namudril vzrok za pomanjkanje iskre :D

Ded je pač poznavalec delt, ker si jih je že lastil kar nekaj, kar nekaj se mu jih tudi vlači okoli vogalov garaž, tako da je hitro ugotovil, da je masa motorne elektrike, ki se jo privijači na glavo poleg frtajlerja čisto oksidirana in je kot taka čisto nefunkcionalna, zelo verjetno je kot posledica tega odpovedal poslušnost eden od senzorjev, rotor v frtajlerju pa je tudi bil rahlo prekratek in kot tak napačen. Sam ECU je pa BP.

Njegov opis prvega zagona je rahlo ...... slikovit :lol:

Po njegovem opisu je njegova delavnica ob zagonu spominjala na hlev, saj je res konkretno smrdelo, ko se zažge vse živo umazanije in maščobe, poleg tega pa je z motor na tla delavnice v trenutku nanesel zaščitni sloj motornega olja in bencina :oops:

Pri bencinu je bila zadrega, ker je cev za bencin bila preblizu altenatorja in se je na njemu tudi poškodovala, zaradi česar je bilo več motorja po tleh delavnice kot pa bi ga izgorelo v motorju.
Vzrok za puščanje olja pa je bil priključek oljnih cevi z hladilnika za olje na motornem bloku.


Puščanje bencina je mojster odpravil, puščanje olja pa bom pač reševal sam v prihodnjih dneh :)

V glavnem, Mojster Rafko je res mojster z veliko začetnico, vsem forumašem, ki so zelo konstruktivno sodelovali pri iskanju težave pa se toplo zahvaljujem za vso pomoč ;)


P.S.
Video dokaz, da motor dejansko laufa, nalepim takoj, ko z novim mobilcem najdeva skupen jezik za izmenjavo pogledov na svet :D

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 01 Sep 2013, 22:14
by DS71
lep izdelek :!: :twisted:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 01 Sep 2013, 22:22
by grega983
Pa še ene par random fotk ....

Image
Iskanje prestav je bilo zadnje čase izredno zanimivo in nič kaj lahkotno opravilo. Vzrok tega je bil rahlo čuden detajl pri vzvodih prestavne ročice, kjer je eden od elementov zalit z gumo na nosilec, pritrjen na počarno steno. Ker je ta guma zmerno zdelana, se je vse skupaj rahlo razletelo.
V naslednjih dneh se znebim te gume in namestim kakšen zglob, da bo zadeva trajna in funkcionalna

Image
Emblema na mestu

Image
Usmerjevalnik vode pod haubo na mestu


Image
Vzrok za puščanje motornega olja - kvazi bakrena (pretrda) tesnila ter verjetno ne najboljše medsebojno naleganje priključka ter podložne ploščice. Oba dva gresta te dni k zakonskemu svetovalcu strugarju, ki bo zgladil vsa njuna nesoglasja :lol:

Image
Ker je pod sprednjim odbijačem zaradi custom oljne instalacije rahla prostorska stiska, sem se odločil in ubodel fabriški blendi za odprtine na mestih, kjer bi morale biti meglenki. J... ga, kompromis. Z nekimi dodatnimi predelavami oljne instalacije se mi trenutno res ne ljubi ukvarjati

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 01 Sep 2013, 22:33
by L4UK0
Uau, super, take zadeve je lepo brat ;) Potem obstaja možnost da se letos še srečamo na kakšni cesti :D

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 01 Sep 2013, 22:39
by grega983
Če mi bo sreča mila ter bo ozvezdje ravno prav poravnano, potem bo zadeva ta mesec legalno na cesti.

Med legalno na cesti se pač ne šteje, da je mojster mehanik z neregistrirano zadevo po cesti puščal oljne špure ter vozil samo v 2. in 3. prestavi, ker več jih še najbolj sposoben lovski pes ne bi bil v stanju poiskat :lol:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 02 Sep 2013, 06:59
by JureK
Mater je enga dela, da ta recikliran pleh na cesto spraviš :lol: :lol: :lol:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 03 Sep 2013, 21:16
by lancia hf
Kaj potem te v soboto ne bo :?:

Bolj informativno- zakaj si pa še meglenke zapru s pokrovčki :?: zdej maš pa en knof viška na armaturi :D

Drugače pa važno, da vama je ratalo avto vžgat. Itak je pa vedno neka butasta stvar vzrok, da ne funkcionira kot je treba.

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 03 Sep 2013, 21:51
by grega983
99 % da me ne bo. Bi rad končno imel projekt vozen.

Za blende na odbijaču pa sem rekel da je kriza s prostorom za odbijačem, ker mi okoli oljnega hladilnika dela gužvo oljna instalacija in po globini ni dovolj prostora za meglenko.
Blenda je 1. naslednja najbolj elegantna rešitev :)